Kim Bergmans

Super fijn correct bedrijf

Rien

Traprenovatie

Uw ervaring

Goed bedrijf en niet duur, komt afspraken na. Trap weer helemaal nieuw en zeer mooi geworden! Mike is een goede vakman en werkt hard. Alles in 1dag klaar

Foederer

Nieuwe trap!!

Uw ervaring

Vandaag geweest zou eigenlijk dag eerder komen maar onze vloer liep uit konden makkelijk switchen naar andere dag zonder problemen zou 2 dagen duren maar na 1 dag klaar erg mooi geworden . Vandaag geweest zou eigenlijk dag eerder komen maar onze vloer liep uit konden makkelijk switchen naar andere dag zonder problemen zou 2 dagen duren maar na 1 dag klaar erg mooi geworden .
Goede zaak!!

Johanneke

Vakkundig en snel een veilige trap!

Uw ervaring

Na aanvraag via de website direct een offerte ontvangen en na één telefoontje was een afspraak nog dezelfde week gemaakt. Binnen twee uur zijn de antislipstrips geplaatst en alles netjes en schoon... Na aanvraag via de website direct een offerte ontvangen en na één telefoontje was een afspraak nog dezelfde week gemaakt. Binnen twee uur zijn de antislipstrips geplaatst en alles netjes en schoon opgeleverd. Wij zijn super tevreden en blij met een veilige trap!

Mark Wissink

Traprenovatie van 2 trappen in Veldhoven

Uw ervaring

Zeer prettig bedrijf dat een prima kwaliteit levert. Adviseur Marvin is fijn in de omgang, niet pusherig en goed bereikbaar. Monteur Mike is een echte vakman. Nauwkeurig, een harde werker en oog... Zeer prettig bedrijf dat een prima kwaliteit levert. Adviseur Marvin is fijn in de omgang, niet pusherig en goed bereikbaar. Monteur Mike is een echte vakman. Nauwkeurig, een harde werker en oog voor de kleine details die er uiteindelijk voor zorgen dat onze trappen er perfect uitzien. Ik zou zonder twijfel Intven aanraden.

Hugo Mentink

Beoordeling traprenovatie

Uw ervaring

We zijn zeer te spreken over de traprenovatie door dit bedrijf. Ze komen hun afspraken goed na en alles is keurig netjes afgewerkt. Het eindresultaat is dan ook erg mooi!

Top anti-slip

Uw ervaring

Een prettig bedrijf dat snel en zorgvuldig in onze trap de anti-strip stroken heeft geplaatst. Ziet er netjes uit en werkt goed.

K.

Mooie trap, goede service.

Uw ervaring

Via internet een offerte opgevraagd. Hierna contact opgenomen met Intven traprenovaties om een afspraak te maken. Deskundig advies aan huis gekregen. Al snel kon er een datum afgesproken worden... Via internet een offerte opgevraagd. Hierna contact opgenomen met Intven traprenovaties om een afspraak te maken. Deskundig advies aan huis gekregen. Al snel kon er een datum afgesproken worden waarop de trappen gerenoveerd konden worden. Traprenovatie van beide trappen heeft in totaal 3 dagen geduurd. Monteur was erg vriendelijk en behulpzaam. Er is zeker vakwerk geleverd. We zijn erg tevreden over het eindresultaat en de service van alle betrokkenen.

astrid timmermans

Trap renovatie

Uw ervaring

Uitstekend gewerkt erg tevreden.

K.Steenbergen

Geweldige trap renovatie

Uw ervaring

Onze trap is heel mooi gerenoveerd en we zijn er heel erg blij mee, perfect op maat, precies zoals we het voor ogen en met adviseur Marvin besproken hadden. De werkzaamheden zijn afgelopen maandag... Onze trap is heel mooi gerenoveerd en we zijn er heel erg blij mee, perfect op maat, precies zoals we het voor ogen en met adviseur Marvin besproken hadden. De werkzaamheden zijn afgelopen maandag begonnen en waren in 1 dag klaar, een dag korter dan gepland. Monteur Mike is een uitstekend vakman, hij werkt erg netjes en is ook nog een heel prettig mens.