H Coppens

Perfect

Uw ervaring

Wij zijn zeer tevreden met onze traprenovatie. Kleine opmerking: Er mag wat meer variatie zijn in de kleurkeuze

Hélène Kobessen

Antislipstrips op trap

Uw ervaring

Binnen 1 uur was klus gedaan, alleen wel jammer dat in tegenstellingen wat van te voeren werd gezegd, toch bepaalde treden rond strip wat verfbeschadigingen hebben opgelopen;
ik had dat van te...
ik had dat van te voren gevraagd want heb trap pas opnieuw geschilderd! Moet nu eigenlijk alles weer bijwerken...

Reactie Intven Traprenovatie / Antisliptrap:

Beste Hélène,
Beste Hélène,
Als het schilderwerk op uw trap geen goede hechting heeft. Dan kunnen wij niet 100% uitsluiten dat er met het frezen een beschadiging aan het schilderwerk ontstaat. Wij adviseren dan ook altijd als de mogelijkheid er is, eerst de frees werkzaamheden te laten verrichten en daarna uw trap te schilderen.
Wij hopen op uw begrip.
Bernd Intven

Bianca

Super

Uw ervaring

Een veilige trap, maar ook nog mooi! Heel blij mee

B Van Dijk

Uw ervaring

Zeer punctuele benadering,op tijd en conform offerte.Vriendelijk en vaktechnisch heel goed

Yvon

Trapstrips

Uw ervaring

Goed en mooi werk geleverd

Anja Poelen

Fantastisch mooie nieuwe trap

Uw ervaring

Contacten vooraf via Bern waren prettig. Snelle reacties op vragen per mail , ook telefonisch goed bereikbaar.
Trap renovatie is uitgevoerd Mike Peters. Mike is prettig in de omgang, echte vakman, werkt zeer netjes.
Zeer zeker aan te bevelen.

Familie Boosten

Enorm tevreden over traprenovatie.

Uw ervaring

Na een uitvoerige en duidelijke uitleg van Bernd gekozen voor een traprenovatie van Intven Traprenovatie. Zoals afgesproken zijn de werkzaamheden afgelopen maandag begonnen. Medewerker Mike Peters... Na een uitvoerige en duidelijke uitleg van Bernd gekozen voor een traprenovatie van Intven Traprenovatie. Zoals afgesproken zijn de werkzaamheden afgelopen maandag begonnen. Medewerker Mike Peters was stipt op de afgesproken tijd aanwezig, een zeer aimabele en deskundige medewerker. De renovatie duurde zelfs een dag korter dan gepland en het resultaat is uitmuntend! Wat een mooie trap is het geworden, echt vakmanschap!

eric van onna

Complimenten

Uw ervaring

Eerste contact kwam meteen betrouwbaar over. Afspraak kon snel gemaakt worden. Werkzaamheden werden zeer professioneel uitgevoerd tegen een goede prijs. Ik zou Intven trap renovatie iedereen... Eerste contact kwam meteen betrouwbaar over. Afspraak kon snel gemaakt worden. Werkzaamheden werden zeer professioneel uitgevoerd tegen een goede prijs. Ik zou Intven trap renovatie iedereen aanbevelen. Bedankt Bernd.

De rode Beuk, Lelystad

Monteren antislipstrips voor de veiligheid

Uw ervaring

contact opgenomen, zeer snelle reactie op offerteaanvraag, nette prijs.
volgende dag al afspraak gemaakt voor de uitvoering.
dat is snel, accuraat , conform afspraak uitgevoerd.

Paul

Goed en snel.