Michel

Betere kwaliteit ga je niet krijgen

Uw ervaring

Binnen 1 dag een hele trap af? Ik vind het knap. Was zelf al een dag bezig met het verlijmen van alle neusstukken. Het resultaat is wel echt super mooi te noemen. Het werk is met juist gereedschap... Binnen 1 dag een hele trap af? Ik vind het knap. Was zelf al een dag bezig met het verlijmen van alle neusstukken. Het resultaat is wel echt super mooi te noemen. Het werk is met juist gereedschap prima zelf uit te voeren. Alleen worden de veel te ruim aangegeven lijmen en dure olie na 14 dagen ook niet meer terug genomen. Had zelf ruim voldoende aan 1 potje olie voor 2 trappen. Hout niet terug nemen logisch, maar dichte producten met verzendkosten voor de klant zou ik wel logisch vinden.

Dennis

Aanrader!

Uw ervaring

Prima eerste gesprek met offerte, nemen snel contact op, communicatie is prima en het belangrijkste: de trappen liggen er heel netjes bij!

RRoubos

Trap met overloop

Uw ervaring

Subliem. De service is meer dan perfect, evenals het materiaal.

Fam. B. van der Stoep Barendrechht

Familie van der Stoep Barendrecht

Uw ervaring

Wij zijn zeer tevreden met het resultaat van de traprenovatie. Twee trappen met een bordes, een hele klus. Door Mike perfect en met een heel mooi resultaat uitgevoerd.

Rubberen strips geplaatst op traptredes

Uw ervaring

Er kwam een snelle reactie terug om mogelijkheden en kosten te bespreken. De werkzaamheden werden snel en kundig uitgevoerd. Alles netjes opgeruimd en het geheel zag er heel netjes uit!

Wellens Mols

Traprenovatie

Uw ervaring

Goed advies en perfecte uitvoering.Aanrader!

Mark en Maureen

Mooie trap gemaakt

Uw ervaring

Ze hebben een mooie traprenovatie uitgevoerd. Wij zijn er zeer tevreden mww

Jan Renders

Traprenovatie

Uw ervaring

Arno heeft bij ons 2 trappen gerenoveerd. Super netjes, super vriendelijk. Helemaal top. Jan en Rina

Willy Notenboom

Renovatie van 2 trappen.

Uw ervaring

In 2 dagen tijd hebben mijn 2 trappen een complete metamorfose ondergaan. De meneer die het werk uitgevoerd heeft is een eerste klas vakman. Perfect. Zeer tevreden. Ik zou het bedrijf zeker... In 2 dagen tijd hebben mijn 2 trappen een complete metamorfose ondergaan. De meneer die het werk uitgevoerd heeft is een eerste klas vakman. Perfect. Zeer tevreden. Ik zou het bedrijf zeker aanbevelen.

Paul Bosma

Jullie hebben onze trap opnieuw bekleed.

Uw ervaring

Jullie vakman heeft dit goed gedaan.