van der Vleuten

Traprenovatie

Uw ervaring

Erg fijn bedrijf. Eerst een vertegenwoordig lang geweest welke geen gladde verkoper is. Gewoon eerlijk advies en leuk gesprek gehad. Prijstechnisch liggen ze netjes in de markt en komen (voor mij)... Erg fijn bedrijf. Eerst een vertegenwoordig lang geweest welke geen gladde verkoper is. Gewoon eerlijk advies en leuk gesprek gehad. Prijstechnisch liggen ze netjes in de markt en komen (voor mij) lokaal uit de buurt. De monteur heeft super werk afgeleverd. Iedereen die langs is geweest vindt de trap echt prachtig!

Jan en Hilde Wouters, Reusel

Supermooie trap voor een supermooie prijs!

Uw ervaring

Deze week hebben we onze trap laten renoveren door Intven Traprenovatie.
Alles is perfect op maat en naar onze wensen gemaakt door Mike, een echte vakman en een oprecht aardige gozer.
...
Deze week hebben we onze trap laten renoveren door Intven Traprenovatie.
We zijn superblij met het resultaat, alles wordt gemaakt met echt eiken hout in een kleur naar eigen keus, en dit alles voor een erg schappelijke prijs. Geen ander bedrijf kunnen vinden die zo'n mooi maatwerk levert voor deze prijs. Wilt u ook uw trap laten renoveren? NIET VERDER GLUREN, MAAR INTVEN INHUREN!

Niesink

Supermooie trap in 1 dag

Uw ervaring

Gisteren is onze nieuwe trap gemaakt door Intven (Mike) en wij zijn zeer tevreden! Er wordt netjes gewerkt en het ziet er super mooi uit. Wij bevelen dit bedrijf zeker aan. Daarnaast geeft adviseur... Gisteren is onze nieuwe trap gemaakt door Intven (Mike) en wij zijn zeer tevreden! Er wordt netjes gewerkt en het ziet er super mooi uit. Wij bevelen dit bedrijf zeker aan. Daarnaast geeft adviseur Marvin goed advies zonder opdringerig te zijn.

Ramon Viering

Infrezen antislipstrips

Uw ervaring

Snel en vakkundig en bovendien erg vriendelijk. Dit alles tegen een zeer schappelijke prijse.

de Jong

Komt afspraken helemaal na.

Zeer positieve ervaring

A. Meertens

Antislip rubbers plaatsen op twee trappen

Uw ervaring

Snelle reactie op aanvraag. Snel en goed geholpen!
Bernd is een aardige en nette man. Fijn hoe snel en vakkundig hij het werk heeft verricht!

E. Eggenhuizen

Kan het iedereen aanbevelen.

Uw ervaring

Betrouwbaar, deskundig, goede prijs kwaliteit verhouding, komen hun afspraken na en ik heb nu twee prachtige trappen in huis. Echt vakwerk. Ik kan dit bedrijf bij iedereen aanbevelen!!

A.J.Drost

Rubberen antislip strippen frezen en aanbrengen.

Uw ervaring

Keurig en snel gedaan en schoon opgeleverd! Zijn zeer tevreden!

S. Koster

Traprenovatie

Uw ervaring

Uitstekende service voor een goede prijs. Het contact met Intven verliep soepel en professioneel, en het resultaat is prachtig geworden. We zijn ontzettend blij met onze gerenoveerde trap.

Dick Klinkenberg

Infrezen traptreden voor antislip

Uw ervaring

We zijn keurig netjes vriendelijk en snel geholpen . Prima advies gekregen.