Prijs/kwaliteitsverhouding
Bereikbaarheid
Deskundig advies

Karin Prost

Zeer klantvriendelijk 😊
Bank was twee maand eerder dan verwacht!👍🏻

Ga zo door!

Positief

Reactie Interieurwereld:

Bedankt voor deze leuke review! Wij worden heel blij van zulke mooie woorden. Hopelijk mogen wij u in de toekomst weer van dienst zijn. Nog veel plezier gewenst met uw nieuwe bank.
Met...

Teuntje

Bestelde klopt en wordt goed afgeleverd

hoge bezorgkosten bij kleine afstand

Reactie Interieurwereld:

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze beoordeling te schrijven. Erg fijn om te horen dat u naar tevredenheid bent geholpen. We nemen de verbeterpunten met ons mee.

Lokkie

Heldere uitleg en communicatie

Reactie Interieurwereld:

Bedankt voor uw positieve review. Fijn om te horen dat u naar tevredenheid bent geholpen. We hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn.

Hillegonda

Toelichting eindoordeel

Prima en correcte vakkundige medewerkers. Zowel in de winkel alsook de bezorgers.

Reactie Interieurwereld:

Bedankt voor de mooie woorden, hier wordt ons team erg blij van! Fijn om te horen dat u tevreden bent over ons deskundig personeel.

Hannie

Zeer vriendelijk, deskundig en erg goede service

Nvt

Toelichting eindoordeel

Zeker een winkel waar ik graag nog eens heen ga. Aanbevelingswaardig

Reactie Interieurwereld:

Erg bedankt voor het schrijven van de beoordeling. Fijn om te horen dat u naar alle tevredenheid bent geholpen. We hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn.
Team Interieurwereld van...

Bas

Ruime keuze

Mooie grote winkel met veel keuze

Reactie Interieurwereld:

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze positieve review te schrijven. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe meubelen!

fam.Lakwijk-van Dam

Klantvriendelijkheid; kennis van product adviseur,

geen enkele

beste wat we in 50 jr hebben meegemaakt

Reactie Interieurwereld:

'Het beste wat we in 50 jaar hebben meegemaakt'. Ons team geniet van zulke mooie woorden! Erg fijn om te horen dat jullie zo tevreden zijn over onze deskundige adviseurs.

Johan kolk

Uitstekende voorlichting

Reactie Interieurwereld:

Fijn om te horen dat u onze winkel aanbeveelt. Bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze review te schrijven.

De jong

Nemen de tijd om de fauteuil naar wens te krijgen.

Reactie Interieurwereld:

Bedankt voor de positieve review! Wij worden erg blij van zulke mooie woorden. Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze deskundige adviseurs. Wij hopen u in de toekomst nog eens van dienst te... Bedankt voor de positieve review! Wij worden erg blij van zulke mooie woorden. Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze deskundige adviseurs. Wij hopen u in de toekomst nog eens van dienst te mogen zijn.

J.Hoogeveen

Assortiment

Reactie Interieurwereld:

Wij vinden het erg leuk om deze positieve review te lezen. Bedankt dat u de tijd heeft genomen om de beoordeling te schrijven. We hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn!
Met...