Prijs/kwaliteitsverhouding
Afhalen/bezorgen
Bereikbaarheid
Deskundig advies

J. Fokkens

Mooi gevarieerd assortiment, makkelijk bereikbaar, je kunt er iets eten.

De verkoper was aardig, maar had meer interesse kunnen tonen naar de plaats en kleur van de stoeltjes in het interieur en daar advies op afstemmen of advies geven hoe je thuis het best kunt zoeken... De verkoper was aardig, maar had meer interesse kunnen tonen naar de plaats en kleur van de stoeltjes in het interieur en daar advies op afstemmen of advies geven hoe je thuis het best kunt zoeken naar de juiste kleurcombinatie. We hebben perfecte stoeltjes maar in een heel andere kleur dan in de winkel bedacht. thuis kwamen we er achter met de stalen, waar we zelf om gevraagd hadden, dat het toch anders moest. Gelukkig toch gelukt, maar wat meer tips hoe het aan te pakken was wel fijn geweest.
Toch zijn we heel tevreden over onze aankoop!

Reactie Interieurwereld:

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze review te schrijven! Intern gaan wij aan de slag met de verbeterpunten. Wij vinden het fijn om te horen dat u desondanks tevreden bent met uw aankoop. We... Bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze review te schrijven! Intern gaan wij aan de slag met de verbeterpunten. Wij vinden het fijn om te horen dat u desondanks tevreden bent met uw aankoop. We hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn.

Steven

Goede service en snelle levering.

Reactie Interieurwereld:

Bedankt voor de vriendelijke woorden over onze service en snelle levering. Wij vinden het fijn om te horen dat u naar tevredenheid bent geholpen. Wij hopen u in de toekomst nog eens van dienst te... Bedankt voor de vriendelijke woorden over onze service en snelle levering. Wij vinden het fijn om te horen dat u naar tevredenheid bent geholpen. Wij hopen u in de toekomst nog eens van dienst te mogen zijn.

Alby Donker

Mooie collectie

Service laat zeer te wensen over.

Toelichting eindoordeel

Al 6 keer gebeld over een defecte motor van relaxfauteuil, maar tot nu toe nog steeds geen reactie.

Geachte heer/mevrouw Donker,
Geachte heer/mevrouw Donker,
Helaas betreft dit een ouder model fauteuil, waar op kort termijn geen accu voor beschikbaar was. Inmiddels hebben wij een nieuwe accu gevonden. We hopen dat het probleem hiermee verholpen wordt.

Bertha bruins

Grootte keus en vriendelijk personeel

Reactie Interieurwereld:

Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden. We vinden het fantastisch om te horen dat u blij bent met onze producten en zullen er alles aan doen om deze kwaliteit te blijven leveren.
Met...

Victor

Service bezorgdienst

Reactie Interieurwereld:

Hartelijk dank voor uw positieve review! We zijn blij dat we aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen en hopen u in de toekomst opnieuw van dienst te kunnen zijn.
Vriendelijke groet,
Team...
Vriendelijke groet,

Reinald Bleijenburg

Rustige winkel met veel tijd voor de klant. Je wordt er met deskundigheid geholpen.

Toelichting eindoordeel

De bezorging ging keurig op tijd binnen de afgesproken termijn.

Reactie Interieurwereld:

Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent met uw aankoop bij onze meubelzaak. We hopen dat u nog lang plezier zult hebben van uw nieuwe fauteuil en zien u graag terug bij een volgend... Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent met uw aankoop bij onze meubelzaak. We hopen dat u nog lang plezier zult hebben van uw nieuwe fauteuil en zien u graag terug bij een volgend bezoek.

M. van de Beld

Meedenken en adviseren

Deskundige mensen, topmeubels

Reactie Interieurwereld:

Uw positieve review heeft ons erg blij gemaakt. We werken hard om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden en het is fijn om te zien dat we hierin geslaagd zijn.
Met vriendelijke groet,...

Rianne

Goede kwaliteit!

Reactie Interieurwereld:

Hartelijk dank voor de vriendelijke woorden! We zijn blij dat we aan uw wensen hebben kunnen voldoen en hopen dat we in de toekomst nog meer klanten blij kunnen maken met onze hoogwaardige producten... Hartelijk dank voor de vriendelijke woorden! We zijn blij dat we aan uw wensen hebben kunnen voldoen en hopen dat we in de toekomst nog meer klanten blij kunnen maken met onze hoogwaardige producten en service.

Fam.Tholen

Grote keuzemogelijkheden,goede prijsstelling,snelle levering

Reactie Interieurwereld:

We waarderen het enorm dat u de tijd heeft genomen om een positieve review achter te laten. Uw tevredenheid is onze hoogste prioriteit en we zijn blij dat we aan uw verwachtingen hebben kunnen... We waarderen het enorm dat u de tijd heeft genomen om een positieve review achter te laten. Uw tevredenheid is onze hoogste prioriteit en we zijn blij dat we aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen.

Carla Moeke

Veel keuze en keurig overzichtelijk en netjes

Bij het ophalen van een bestelling werden we van het kastje naar de muur grstuurd.

Reactie Interieurwereld:

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze review te schrijven. Uw mening is erg belangrijk voor ons. We gaan intern aan de slag met de verbeterpunten. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te... Bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze review te schrijven. Uw mening is erg belangrijk voor ons. We gaan intern aan de slag met de verbeterpunten. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn.