Prijs/kwaliteitsverhouding
Afhalen/bezorgen
Bereikbaarheid
Deskundig advies

Fam. Varkevisser

Wandkast snel en vakkundig gemonteerd

Vakkundig personeel

Reactie Interieurwereld:

Bedankt voor uw positieve review! Wat fijn om te horen dat wij u naar tevredenheid hebben geholpen. Wij hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn!
Team...

Bouwe

Deskundig, service gericht en vriendelijk personeel.

Reactie Interieurwereld:

Erg bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze leuke review te schrijven. Wij vinden het fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service en klantvriendelijkheid. Wij hopen u in de toekomst... Erg bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze leuke review te schrijven. Wij vinden het fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service en klantvriendelijkheid. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn.

A.Vreugdenhil

Duidelijke afspraken die men nakomt

Aanrader voor ieder

Reactie Interieurwereld:

Bedankt voor uw positieve review! We zijn erg blij met de mooie complimenten. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn.
Team Interieurwereld van de...

G.Vogelzang

Gemotiveerd personeel

Reactie Interieurwereld:

Erg bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze review te schrijven. We vinden het fijn om te horen dat u naar tevredenheid geholpen bent. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn.... Erg bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze review te schrijven. We vinden het fijn om te horen dat u naar tevredenheid geholpen bent. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn.

Bert

Snelle levering - meedenken met klant

Toelichting eindoordeel

Goed advies doordat de medewerkster kennis van zaken heeft.

Reactie Interieurwereld:

Bedankt voor uw review! Wij zijn erg blij dat u zo tevreden bent over onze deskundigheid! Ons team van ons geniet van zulke mooie woorden. We hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen... Bedankt voor uw review! Wij zijn erg blij dat u zo tevreden bent over onze deskundigheid! Ons team van ons geniet van zulke mooie woorden. We hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn!
Team interieurwereld van de Belt

Pauline

Klant vriendelijk

Reactie Interieurwereld:

Bedankt voor uw positieve beoordeling! Wij vinden het erg fijn om te horen dat u tevreden bent over onze klantvriendelijkheid. We hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn.
Met...

F.Horstra

Je wordt vriendelijk geholpen.
Goede adviezen.

Heb ik niet

Toelichting eindoordeel

We hebben verschillende keren hier meubels gekocht en altijd tevreden.

Reactie Interieurwereld:

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze leuke review te schrijven. Wij zijn erg blij dat u zo tevreden bent over onze klantvriendelijkheid! Het hele team van ons geniet van zulke mooie woorden.... Bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze leuke review te schrijven. Wij zijn erg blij dat u zo tevreden bent over onze klantvriendelijkheid! Het hele team van ons geniet van zulke mooie woorden. We hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn!
Team interieurwereld van de Belt

Hoffman F H

De afspraak nakomen

Reactie Interieurwereld:

Bedankt voor uw review! Wij vinden het leuk om te lezen dat u zo tevreden bent! We hopen u in de toekomst weer eens van dienst te mogen zijn.
Team Interieurwereld...

A. Hilbrink

Mooie producten

Toelichting eindoordeel

Fijne zaak met mooie spullen.

Reactie Interieurwereld:

Erg bedankt voor het schrijven van deze leuke review! We vinden het fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze producten. Wij hopen je in de toekomst weer van dienst te mogen zijn.
Met...

Paul Veld

Veel keus

betalen om gekochte spullen naar boven te brengen (per verdieping) gaat te ver

4 van de 5 goede beoordeling

Reactie Interieurwereld:

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze review te schrijven! Uw mening is enorm belangrijk voor ons. Graag zouden wij u nog even willen spreken over de bezorgkosten. Zou u contact met mij kunnen... Bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze review te schrijven! Uw mening is enorm belangrijk voor ons. Graag zouden wij u nog even willen spreken over de bezorgkosten. Zou u contact met mij kunnen opnemen via de mail (klantenservice@interieurwereld.nl) of bellen naar 0522-441346?
Manon
Interieurwereld van de Belt