Prijs/kwaliteitsverhouding
Afhalen/bezorgen
Bereikbaarheid
Deskundig advies

S D

Prima producten en perfecte levering

Reactie Interieurwereld:

Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden en positieve feedback! We zijn ontzettend blij om te horen dat u zo tevreden bent met onze producten/service. Uw tevredenheid is onze grootste beloning.... Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden en positieve feedback! We zijn ontzettend blij om te horen dat u zo tevreden bent met onze producten/service. Uw tevredenheid is onze grootste beloning. Als u in de toekomst nog vragen heeft of meer hulp nodig heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We kijken ernaar uit om u weer van dienst te zijn.

Tim Lensen

Goede merken.

Reactie Interieurwereld:

Hartelijk dank voor uw review. We waarderen uw positieve feedback over de goede merken die wij aanbieden, evenals het feit dat u ons bedrijf aanbeveelt. Mochten er in de toekomst nog suggesties of... Hartelijk dank voor uw review. We waarderen uw positieve feedback over de goede merken die wij aanbieden, evenals het feit dat u ons bedrijf aanbeveelt. Mochten er in de toekomst nog suggesties of verbeterpunten zijn die u met ons wilt delen, staan wij altijd open voor uw feedback. We kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te zijn.

Jan D

Aandacht en tijd voor klant

Reactie Interieurwereld:

Ik wil u hartelijk bedanken voor uw positieve review! Het is geweldig om te horen dat u zo'n positieve ervaring hebt gehad. Uw waardering voor ons deskundig advies is zeer waardevol. We zijn blij... Ik wil u hartelijk bedanken voor uw positieve review! Het is geweldig om te horen dat u zo'n positieve ervaring hebt gehad. Uw waardering voor ons deskundig advies is zeer waardevol. We zijn blij dat u ons zou aanbevelen. Bedankt voor het delen van uw feedback!

Jan-Willem van Deel

Klantvriendelijk

Reactie Interieurwereld:

Hartelijk dank voor uw waardevolle feedback en het delen van uw ervaring. We zijn verheugd te horen dat u onze klantvriendelijkheid en deskundig advies positief waardeert, evenals de goede... Hartelijk dank voor uw waardevolle feedback en het delen van uw ervaring. We zijn verheugd te horen dat u onze klantvriendelijkheid en deskundig advies positief waardeert, evenals de goede beoordeling voor afhalen/bezorgen. We kijken ernaar uit om u in de toekomst nog beter van dienst te zijn.

Omar

Mooie producten

Slechte kwaliteit en slechte service

Toelichting eindoordeel

Wij hebben onlangs een tv-kast en twee stoelen gekocht bij Interieurwereld. Dit is een nare ervaring gebleken. Na het plaatsen van de bestelling kreeg ik een telefoontje dat wij nog extra... Wij hebben onlangs een tv-kast en twee stoelen gekocht bij Interieurwereld. Dit is een nare ervaring gebleken. Na het plaatsen van de bestelling kreeg ik een telefoontje dat wij nog extra verzendkosten zouden moeten betalen. Echter staat op de site duidelijk vermeld dat de verzending voor bestellingen boven de 100 euro gratis is. Na dit aangekaart te hebben waren er uiteraard geen extra kosten meer nodig. Wel zouden we dan nog bijna een maand moeten wachten voor het geleverd kon worden – ondanks dat het op voorraad was. Uiteindelijk hebben we dus toch maar besloten om vanuit Tilburg de kast en stoelen zelf op te halen (ca. 4 uur reizen). Goed, eenmaal weer thuis blijkt dat de stoelkussens beschadigd zijn. Ook de tv-kast kwam met een dolle en losse inschroefmoer. Na contact hebben we in principe wel redelijk snel nieuwe kussens voor de stoelen ontvangen. Echter kwamen wij bij verdere inspectie ook erachter dat de stoelen flinke lakschade hebben en dat er op enkele plekken roestplekken zaten. Ook daar heb ik direct weer over gemaild – video en foto’s meegestuurd. Hier heb ik echter nooit meer een antwoord op gehad. Vandaar ook dat ik deze review achterlaat. Wij hebben enorm spijt dat wij de zaken hebben gedaan met Interieurwereld.

Reactie Interieurwereld:

We betreuren het zeer dat u een negatieve ervaring heeft gehad en bieden onze excuses aan voor het ongemak. We nemen uw feedback serieus en zullen intern stappen ondernemen om de genoemde problemen... We betreuren het zeer dat u een negatieve ervaring heeft gehad en bieden onze excuses aan voor het ongemak. We nemen uw feedback serieus en zullen intern stappen ondernemen om de genoemde problemen in de toekomst te voorkomen. We willen ook benadrukken dat er bezorgkosten gelden voor sale artikelen, zoals duidelijk vermeld op onze website. Excuses dat dit voor verwarring heeft gezorgd. Goed nieuws is dat we nieuwe frames hebben verzonden om de kwestie met de stoelen op te lossen. We hopen dat dit bijdraagt aan een betere ervaring.

Broekhuizen

Hele snelle reactie via de mail, en erg vriendelijk

Ik heb voor nu geen verbeterpunten. Ga vooral zo door

Reactie Interieurwereld:

Bedankt voor uw positieve feedback en waardering van 10/10! We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met onze snelle reactie via de mail en onze vriendelijkheid. We zullen ons best blijven doen... Bedankt voor uw positieve feedback en waardering van 10/10! We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met onze snelle reactie via de mail en onze vriendelijkheid. We zullen ons best blijven doen om u uitstekende service te bieden. Als u in de toekomst nog vragen of wensen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Willem Bijker

Deskundig advies zonder opdringerig te zijn.

Bezorging en installeren mag meer klant gericht. Afspraken die met de klant zijn gemaakt goed doorlezen

Toelichting eindoordeel

Prima bed, deskundig advies, bezorging en installatie is aandachtspunt

Reactie Interieurwereld:

Bedankt voor uw feedback. We zijn blij om te horen dat u ons deskundig advies waardeert zonder opdringerig te zijn. We zullen zeker werken aan de bezorging en installatie om dit meer klantgericht te... Bedankt voor uw feedback. We zijn blij om te horen dat u ons deskundig advies waardeert zonder opdringerig te zijn. We zullen zeker werken aan de bezorging en installatie om dit meer klantgericht te maken en ervoor te zorgen dat afspraken met de klant goed worden doorgelezen. Uw suggesties zijn waardevol voor ons om onze dienstverlening te verbeteren.

Bert Kombrink

Service

Reactie Interieurwereld:

Bedankt voor de vriendelijke woorden over onze service. Wij vinden het fijn om te horen dat u naar tevredenheid bent geholpen. Wij hopen u in de toekomst nog eens van dienst te mogen zijn.
Met...

gerhard

Nemen de tijd voor uitleg.

gewoon goed

Reactie Interieurwereld:

Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden. We vinden het fantastisch om te horen dat u blij bent met onze producten en zullen er alles aan doen om deze kwaliteit te blijven leveren.
Met...

René

Goede vakkennis van onze verkoper.

Reactie Interieurwereld:

Uw positieve review heeft ons erg blij gemaakt. We werken hard om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden en het is fijn om te zien dat we hierin geslaagd zijn.
Met vriendelijke groet,...