Prijs/kwaliteitsverhouding
Afhalen/bezorgen
Bereikbaarheid
Deskundig advies

fam.Lakwijk-van Dam

Klantvriendelijkheid; kennis van product adviseur,

geen enkele

beste wat we in 50 jr hebben meegemaakt

Reactie Interieurwereld:

'Het beste wat we in 50 jaar hebben meegemaakt'. Ons team geniet van zulke mooie woorden! Erg fijn om te horen dat jullie zo tevreden zijn over onze deskundige adviseurs.

Johan kolk

Uitstekende voorlichting

Reactie Interieurwereld:

Fijn om te horen dat u onze winkel aanbeveelt. Bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze review te schrijven.

De jong

Nemen de tijd om de fauteuil naar wens te krijgen.

Reactie Interieurwereld:

Bedankt voor de positieve review! Wij worden erg blij van zulke mooie woorden. Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze deskundige adviseurs. Wij hopen u in de toekomst nog eens van dienst te... Bedankt voor de positieve review! Wij worden erg blij van zulke mooie woorden. Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze deskundige adviseurs. Wij hopen u in de toekomst nog eens van dienst te mogen zijn.

J.Hoogeveen

Reactie Interieurwereld:

Wij vinden het erg leuk om deze positieve review te lezen. Bedankt dat u de tijd heeft genomen om de beoordeling te schrijven. We hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn!
Met...

J. Poelman

Men komt beloftes na en neemt uitgebreid de tijd voor advies.

Kwaliteitszaak

Reactie Interieurwereld:

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze leuke review te schrijven. Van zulke mooie worden wij erg blij!

Nick van Dijk

Goed en kundig personeel. Denken goed mee.
Top kwaliteit meubelen.
Veel opties binnen de bestaande collectie.

Eigenlijk niet veel.
De klant tussen tijds op de hoogte houden van de levering.

Toelichting eindoordeel

We zijn naar grote tevredenheid geholpen. We hebben onze woonkamer en eethoek volledig nieuw ingericht met meubels van interieurwereld. en zijn erg blij met het eind resultaat.

Reactie Interieurwereld:

Bedankt voor uw leuke review! Erg fijn om te horen dat jullie naar grote tevredenheid zijn geholpen. We hopen jullie in de toekomst nog eens van dienst te mogen zijn.
Wij wensen jullie nog veel...
Wij wensen jullie nog veel woonplezier met de nieuwe meubelen!

Erwin

Reactie Interieurwereld:

Bedankt voor uw positieve beoordeling. Wij vinden het fijn om te horen dat u naar tevredenheid bent geholpen.
Wij wensen u nog heel veel plezier met uw nieuwe eetkamermeubelen.
Met...
Wij wensen u nog heel veel plezier met uw nieuwe eetkamermeubelen.

Harold (morgana slapen)

Taart bij de koffie

Toelichting eindoordeel

Met veel vragen en weinig vertrouwen stapte we de Morgana winkel binnen.
Vele nare ervaringen met andere beddenwinkels waren hieraan debet.
Een paar dagen extra testen? Het maakte Harold...
Met veel vragen en weinig vertrouwen stapte we de Morgana winkel binnen.
Vele nare ervaringen met andere beddenwinkels waren hieraan debet.
Een paar dagen extra testen? Het maakte Harold niks uit. Geduld en uitleg is zijn middle name.
Hopelijk zijn onze ervaringen met de nieuwe aankoop net zo goed als zijn adviezen.
Het vertrouwen is er in ieder geval wel.

Reactie Interieurwereld:

Bedankt voor de positieve en eerlijke review. Ons team geniet van zulke mooie woorden! Erg fijn om te horen dat jullie zo tevreden zijn over onze deskundige adviseurs.
Met vriendelijke groet,...

Robert Graansma

Normaal schrijf ik geen reviews, alleen deze exceptionele klantvriendelijkheid wil ik u niet onthouden. Dhr. Harold van der Veen heeft mij mij echt fantastisch uit de brand geholpen. Uit coulance... Normaal schrijf ik geen reviews, alleen deze exceptionele klantvriendelijkheid wil ik u niet onthouden. Dhr. Harold van der Veen heeft mij mij echt fantastisch uit de brand geholpen. Uit coulance een denkfout van mijzelf rechtgezet en het bestelde artikel retour genomen. Dit kon door de fabrikant niet meer geannuleerd worden.
Daarnaast heeft dhr. Harold van der Veen vastgesteld waar ik het meeste slaapcomfort mee zou ondervinden, een Auping Evolve matras is het geworden.
Nogmaals mijn dank voor de coulance en het advies.
Meteen vriendelijke groet Robert

Toelichting eindoordeel

Enerzijds de getoonde expertise en daarbij ben gezien, gehoord en uitstekend geholpen.

Reactie Interieurwereld:

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze positieve ervaring met ons te delen. Wij zijn erg blij dat u zo tevreden bent over onze klantvriendelijkheid. Onze collega Harold geniet van zulke mooie... Bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze positieve ervaring met ons te delen. Wij zijn erg blij dat u zo tevreden bent over onze klantvriendelijkheid. Onze collega Harold geniet van zulke mooie woorden! We hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn.

Adrie

Goede service

Reactie Interieurwereld:

Bedankt dat u de tijd heeft genomen voor het schijven van deze review. Wij zijn blij dat u naar tevredenheid bent geholpen en wensen u veel plezier met uw nieuwe aankoop!
Met vriendelijke groet,...