Prijs/kwaliteitsverhouding
Afhalen/bezorgen
Bereikbaarheid
Deskundig advies

Wagenaar

Veel eerder geleverd dan was voorzien.

Reactie Interieurwereld:

Bedankt voor het schrijven van uw positieve review! We vinden het fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service. We wensen u nog veel plezier met uw nieuwe aankoop, en hopen u in de... Bedankt voor het schrijven van uw positieve review! We vinden het fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service. We wensen u nog veel plezier met uw nieuwe aankoop, en hopen u in de toekomst weer van dienst te zijn.

P v Tol

Aanbiedingen

Toelichting eindoordeel

Afspraken via internet goed behandeld en nagekomen

Reactie Interieurwereld:

Bedankt dat u de tijd heeft genomen voor he schrijven van deze review! Fijn om te horen dat u tevreden bent. We hopen u in de toekomst weer van dienst te zijn.

Géke Zwartscholten

Deskundig en vriendelijk personeel.
Gevarieerd assortiment.

Reactie Interieurwereld:

Bedankt voor het schrijven van deze positieve review! We vinden het fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service. We wensen u nog veel plezier met uw nieuwe aankoop, en hopen u in de... Bedankt voor het schrijven van deze positieve review! We vinden het fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service. We wensen u nog veel plezier met uw nieuwe aankoop, en hopen u in de toekomst weer van dienst te zijn.

Tim Steenwoerd

Prima kwaliteits produkten

Betere bezorging is haalbaar waarbij lading verantwoord word geladen. Dit voorkomt beschadigingen aan producten

Reactie Interieurwereld:

Bedankt dat u de tijd heeft genomen voor het schrijven van een review! Wat fijn om te horen dat u tevreden bent. We hopen u in de toekomst weer van dienst te zijn.
Met vriendelijke...
Team Interieurwereld van de Belt.

janet

Goede verkoop op afdeling design

Balie receptie anders situeren. Zit verstopt. Jullie hebben hoger segment in jullie assortiment dat heeft een andere ontvangst nodig. Balie receptie ook rommeltje. Vriendelijke lach bij ontvangst is... Balie receptie anders situeren. Zit verstopt. Jullie hebben hoger segment in jullie assortiment dat heeft een andere ontvangst nodig. Balie receptie ook rommeltje. Vriendelijke lach bij ontvangst is belangrijk. Receptie is niet ontvangst maar meer een kantoorunit.

Reactie Interieurwereld:

Bedankt voor uw positieve review! Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service. We hopen u in de toekomst weer van dienst te zijn.
Team interieurwereld...

S van der Vegt

Aflevering keurig gedaan

Heel tevreden

Bergsma

Hele fijne verkoopster met goede uitleg betreft de opties etc.
Hele fijne verkoopster met goede uitleg betreft de opties etc.
Levering was top, zelfs 4 weken eerder dan verwacht. De bezorgers hebben ook goed werk gedaan. Alle verpakkingen netjes weer meegenomen.

Reactie Interieurwereld:

Bedankt voor uw positieve review! We vinden het fijn om te horen dat u naar tevredenheid geholpen bent. We hopen u in de toekomst weer van dienst te zijn.

Bottenberg

Deskundig advies en vriendelijkheid

Reactie Interieurwereld:

Bedankt voor uw leuke reactie! We vinden het fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service. We hopen u in de toekomst weer van dienst te zijn.

chris hoendervanger

Afspraak levering prima opgevolgd en door de medewerker die de stoel heeft bezorgd.

Reactie Interieurwereld:

Bedankt voor uw positieve review! We vinden het fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service. We hopen u in de toekomst weer van dienst te zijn.

A. BORST

Alles is oké

Kan ik niet ontdekken

Reactie Interieurwereld:

Bedankt voor uw positieve reactie! Wat fijn om te horen dat u naar tevredenheid bent geholpen.
We hopen u in de toekomst weer van dienst te zijn.
Team...
We hopen u in de toekomst weer van dienst te zijn.