Prijs/kwaliteitsverhouding
Deskundig advies

Geert

Kennis van zaken

Reactie Interieurwereld:

Bedankt voor uw positieve feedback! We hopen u in de toekomst weer van dienst te zijn.

Sm koekoek

Vriendelijk personeel

Geen idee

Gewoon gezellig winkelen

Reactie Interieurwereld:

Bedankt voor deze leuke beoordeling! Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service. We hopen u in de toekomst weer van dienst te zijn.
Team...

Ida de Groot

Denken goed mee

Alles naar volle tevredenheid

Reactie Interieurwereld:

Bedankt voor uw positieve feedback! We vinden het fijn om te horen dat u naar tevredenheid geholpen bent.
We hopen u in de toekomst weer van dienst te zijn.
Team...
We hopen u in de toekomst weer van dienst te zijn.
Team Interieurwereld van de Belt.

A. Zwart

Vriendelijke medewerkers en genoeg keuze

N.v.t.

Reactie Interieurwereld:

Bedankt voor uw positieve review! Erg fijn om te horen dat u tevreden bent. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn.

Alves

Vriendelijke medewerkers

Reactie Interieurwereld:

Bedankt voor uw positieve review, hier worden we erg blij van! We hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn.

Berry

Veel keuze in merken

Bezorging binnen 10km moet toch goedkoper kunnen

Reactie Interieurwereld:

Bedankt voor uw review! Erg fijn dat u naar tevredenheid bent geholpen. We nemen de verbeterpunten met ons mee. We wensen u nog veel plezier met de nieuwe meubels!
Met vriendelijke groet,...

Harmen

Goede bereikbaarheid

Reactie Interieurwereld:

Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen om deze review te schrijven. Leuk om te horen dat u tevreden bent. Wij wensen u nog veel plezier met de nieuwe fauteuil!
Met vriendelijke groet,...
Interieurwereld van de Belt

Thea Torensma

Goed advies

Prachtige meubels

Reactie Interieurwereld:

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze leuke review te schrijven! Erg fijn om te horen dat u naar tevredenheid bent geholpen. Wij wensen u nog veel plezier met de nieuwe meubelen.
Met...

C Kloeze

Je wordt op een fijne gezellige manier geholpen

Reactie Interieurwereld:

Erg bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze review te schrijven. Wij vinden het fijn om te horen dat u naar tevredenheid geholpen bent. Wij wensen u nog veel plezier met uw nieuwe... Erg bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze review te schrijven. Wij vinden het fijn om te horen dat u naar tevredenheid geholpen bent. Wij wensen u nog veel plezier met uw nieuwe eetkamerstoelen!

Ida van Soest

Er werd veel tijd aan ons besteed in de winkel en op een fijne manier meegedacht in wat we wilden.

Toelichting eindoordeel

We zijn fijn geholpen en erg blij met onze meubels, kleed en gordijnen.

Reactie Interieurwereld:

Bedankt voor uw leuke review! We zijn enorm blij dat we jullie naar tevredenheid hebben geholpen. We hopen de volgende keer jullie weer van dienst te mogen zijn. Nog veel plezier gewenst met jullie... Bedankt voor uw leuke review! We zijn enorm blij dat we jullie naar tevredenheid hebben geholpen. We hopen de volgende keer jullie weer van dienst te mogen zijn. Nog veel plezier gewenst met jullie nieuwe meubelen en raambekleding!