Prijs/kwaliteitsverhouding
Deskundig advies

Christiena dekker

Klantvriendelijk en kwaliteit

Reactie Interieurwereld:

Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden. We vinden het fijn om te horen dat u blij bent met onze klantvriendelijkheid en zullen er alles aan doen om deze kwaliteit te blijven leveren.
Met...

G vermeulen

Goede service

Toelichting eindoordeel

Ben dik tevreden alles liep voorspoedig

Reactie Interieurwereld:

Bedankt dat u de tijd heeft genomen voor het schijven van deze review. We zijn blij om te horen dat alles naar wens is verlopen. We wensen u veel plezier met uw nieuwe aankoop en kijken ernaar uit... Bedankt dat u de tijd heeft genomen voor het schijven van deze review. We zijn blij om te horen dat alles naar wens is verlopen. We wensen u veel plezier met uw nieuwe aankoop en kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn!

Eefke Haveman

Snelle service, goed advies, mooi en ruim assortiment en fijne onderhandeling!

Reactie Interieurwereld:

Bedankt voor de vriendelijke woorden over onze snelle service en goed advies. Wij vinden het fijn om te horen dat u naar tevredenheid bent geholpen. Wij hopen u in de toekomst nog eens van dienst te... Bedankt voor de vriendelijke woorden over onze snelle service en goed advies. Wij vinden het fijn om te horen dat u naar tevredenheid bent geholpen. Wij hopen u in de toekomst nog eens van dienst te mogen zijn.
Team Interieurwereld

van Beek

Goede service.Geleverde tafel was niet goed.Konden heel snel een nieuwe uitzoeken.

Toelichting eindoordeel

Zeker 4 sterren.Zijn natuurlijk altijd wel kleine dingen die beter kunnen.Maar alles was naar tevredenheid opgelost.

Reactie Interieurwereld:

Hartelijk dank voor uw geweldige feedback! We zijn verheugd dat u tevreden bent met onze klantvriendelijkheid. Uw positieve beoordeling is een motivatie voor ons om op dezelfde weg door te gaan. Als... Hartelijk dank voor uw geweldige feedback! We zijn verheugd dat u tevreden bent met onze klantvriendelijkheid. Uw positieve beoordeling is een motivatie voor ons om op dezelfde weg door te gaan. Als u in de toekomst nog vragen heeft of onze hulp nodig heeft, staan we graag voor u klaar. Bedankt voor het aanbevelen van ons bedrijf!

Koos Aarse

Betrouwbare goede informatie, afspraak is afspraak

Ik zou het niet weten

Alles was prima voorelkaar

Reactie Interieurwereld:

Erg bedankt voor de mooie woorden! We zijn ontzettend blij om te horen dat u zo'n positieve ervaring heeft gehad. Het is altijd ons doel om onze klanten blij te maken, en het doet ons goed te weten... Erg bedankt voor de mooie woorden! We zijn ontzettend blij om te horen dat u zo'n positieve ervaring heeft gehad. Het is altijd ons doel om onze klanten blij te maken, en het doet ons goed te weten dat we daarin geslaagd zijn. We kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn!

wilma

Alles wat je nodig hebt in je huis kun je hier vinden

n.v.t

super mooie winkel

Reactie Interieurwereld:

Hartelijk dank voor uw prachtige review! We zijn verheugd om te horen dat u zo'n positieve ervaring hebt gehad. Het doet ons team veel plezier te weten dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan.... Hartelijk dank voor uw prachtige review! We zijn verheugd om te horen dat u zo'n positieve ervaring hebt gehad. Het doet ons team veel plezier te weten dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan. Als er in de toekomst nog iets is waarmee we u van dienst kunnen zijn, aarzel dan niet om contact op te nemen. We kijken ernaar uit u opnieuw te mogen verwelkomen.

marian barten

Erg vriendelijk.

De presentaie vind ikzelf wat matig. planten en accesoires zijn sfeerverhogend. Maar ook prima zo

Toelichting eindoordeel

zou er zo weer naar toe gaan

Reactie Interieurwereld:

Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden en positieve beoordeling. We zijn verheugd om te horen dat u tevreden bent over onze klantvriendelijkheid. Uw feedback over de presentatie van onze... Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden en positieve beoordeling. We zijn verheugd om te horen dat u tevreden bent over onze klantvriendelijkheid. Uw feedback over de presentatie van onze producten nemen we ter harte en zullen we gebruiken om ons assortiment en de sfeer in onze winkel te verbeteren. We waarderen uw aanbeveling en kijken ernaar uit u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.

S.H Ruiter

Vriendelijke verkoper en de bezorgers waren ook heel aardig en deden goed hun werk.

Als er beddengoed wordt besteld wordt er niet gebeld als het later komt of uiteindelijk niet doorgaat. Als je dan het nieuwe bed hebt is er nog steeds geen beddengoed genoeg en dat is heel vervelend.

Reactie Interieurwereld:

Dank voor uw uitgebreide review en positieve feedback over de vriendelijke verkoper en bezorgers. We waarderen het dat u de tijd hebt genomen om uw ervaringen te delen. Wat betreft uw opmerking over... Dank voor uw uitgebreide review en positieve feedback over de vriendelijke verkoper en bezorgers. We waarderen het dat u de tijd hebt genomen om uw ervaringen te delen. Wat betreft uw opmerking over het beddengoed begrijpen we dat dit voor ongemak heeft gezorgd. Onze excuses hiervoor. We nemen uw feedback serieus en zullen intern bespreken hoe we onze communicatie over de levertijden kunnen verbeteren. We streven ernaar onze service continu te optimaliseren en hopen dat u in de toekomst weer voor ons kiest. Mocht u nog verdere vragen of opmerkingen hebben, staan we graag voor u klaar.

Freddy en Joke Roesink

Veel verstand van de producten

Geen we zijn uitermate tevreden

Toelichting eindoordeel

Geweldige winkel en één groot assortiment voordeel je kan uitproberen wat je gaat kopen .👍

Reactie Interieurwereld:

Dank u wel voor uw positieve feedback en de geweldige beoordeling! We zijn verheugd om te horen dat u tevreden bent over ons uitgebreide assortiment en onze service, en het feit dat u producten kunt... Dank u wel voor uw positieve feedback en de geweldige beoordeling! We zijn verheugd om te horen dat u tevreden bent over ons uitgebreide assortiment en onze service, en het feit dat u producten kunt uitproberen voordat u ze aanschaft. We streven ernaar om uw winkelervaring altijd optimaal te maken en kijken ernaar uit om u in de toekomst opnieuw van dienst te zijn. Bedankt voor uw steun!

H. Boertien

Adviseren

Reactie Interieurwereld:

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze review te schrijven. We hechten veel waarde aan de feedback van onze klanten. We hebben u een e-mail gestuurd om meer inzicht te krijgen in uw beoordeling... Bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze review te schrijven. We hechten veel waarde aan de feedback van onze klanten. We hebben u een e-mail gestuurd om meer inzicht te krijgen in uw beoordeling en om eventuele verbeterpunten te identificeren. Uw input is zeer waardevol voor ons en we hopen dat we in de toekomst de kans krijgen om uw verwachtingen te overtreffen. We kijken ernaar uit om u weer van dienst te zijn.