Prijs/kwaliteitsverhouding
Afhalen/bezorgen
Bereikbaarheid
Deskundig advies

Willem Bijker

Deskundig advies zonder opdringerig te zijn.

Bezorging en installeren mag meer klant gericht. Afspraken die met de klant zijn gemaakt goed doorlezen

Toelichting eindoordeel

Prima bed, deskundig advies, bezorging en installatie is aandachtspunt

Reactie Interieurwereld:

Bedankt voor uw feedback. We zijn blij om te horen dat u ons deskundig advies waardeert zonder opdringerig te zijn. We zullen zeker werken aan de bezorging en installatie om dit meer klantgericht te... Bedankt voor uw feedback. We zijn blij om te horen dat u ons deskundig advies waardeert zonder opdringerig te zijn. We zullen zeker werken aan de bezorging en installatie om dit meer klantgericht te maken en ervoor te zorgen dat afspraken met de klant goed worden doorgelezen. Uw suggesties zijn waardevol voor ons om onze dienstverlening te verbeteren.

Bert Kombrink

Service

Reactie Interieurwereld:

Bedankt voor de vriendelijke woorden over onze service. Wij vinden het fijn om te horen dat u naar tevredenheid bent geholpen. Wij hopen u in de toekomst nog eens van dienst te mogen zijn.

gerhard

Nemen de tijd voor uitleg.

gewoon goed

Reactie Interieurwereld:

Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden. We vinden het fantastisch om te horen dat u blij bent met onze producten en zullen er alles aan doen om deze kwaliteit te blijven leveren.

René

Goede vakkennis van onze verkoper.

Reactie Interieurwereld:

Uw positieve review heeft ons erg blij gemaakt. We werken hard om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden en het is fijn om te zien dat we hierin geslaagd zijn.
Met vriendelijke groet,...

J.P

Er wordt goed naar je wensen geluisterd. Dmv de slaapcabine bij het juiste matras gekomen. Totaal geen opdringerige verkoop.

Toelichting eindoordeel

Alles zoals verwacht. Top service heel blij mee.

Reactie Interieurwereld:

Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring! Wij vinden het erg fijn om te horen dat u d.m.v. onze slaapanalyse bij het juiste matras bent gekomen. Wij hopen u in de toekomst weer dienst te... Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring! Wij vinden het erg fijn om te horen dat u d.m.v. onze slaapanalyse bij het juiste matras bent gekomen. Wij hopen u in de toekomst weer dienst te mogen zijn.

Yvonne

Goed advies gegeven

Goede informatie gegeven

Reactie Interieurwereld:

Bedankt voor uw positieve review. Fijn om te horen dat u naar tevredenheid bent geholpen. We hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn.

Anja

Klantvriendelijk en goede slaaptest

Reactie Interieurwereld:

Hartelijk dank voor uw positieve review! We zijn blij dat u tevreden bent over onze digitale slaaptest en deskundige adviseurs. Wij hopen u in de toekomst opnieuw van dienst te kunnen... Hartelijk dank voor uw positieve review! We zijn blij dat u tevreden bent over onze digitale slaaptest en deskundige adviseurs. Wij hopen u in de toekomst opnieuw van dienst te kunnen zijn.
Vriendelijke groet,

Christian Kurtdili

Ruim assortiment

Toelichting eindoordeel

het is allemaal goed bevallen

Reactie Interieurwereld:

Bedankt dat u de tijd heeft genomen voor het schijven van deze review. We zijn blij om te horen dat alles naar wens is verlopen. We wens u veel plezier met uw nieuwe aankoop en kijken ernaar uit om... Bedankt dat u de tijd heeft genomen voor het schijven van deze review. We zijn blij om te horen dat alles naar wens is verlopen. We wens u veel plezier met uw nieuwe aankoop en kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn!

P. Hovingh

Service gericht

Toelichting eindoordeel

Uiterst tevreden over het advies en de levering. Monteurs waren top en klant gericht.

Reactie Interieurwereld:

Bedankt voor uw positieve feedback! We zijn blij te horen dat u tevreden bent met het advies, de levering en onze klantgerichte monteurs. We wensen u veel plezier met uw nieuwe aankoop!

Bertwin

Duidelijke antwoorden en eerlijk advies

Reactie Interieurwereld:

Bedankt voor uw positieve review! We zijn blij dat u tevreden bent met ons advies. We waarderen dat u de tijd heeft genomen om deze review te schrijven en hopen u snel weer te zien!