Prijs/kwaliteitsverhouding
Afhalen/bezorgen
Bereikbaarheid
Deskundig advies

RITA MONTIZAAN

Klantvriendelijkheid, deskundig advies en bereikbaarheid.

Toelichting eindoordeel

We zijn heel tevreden met onze aankopen. Jammer dat we wel een poosje moesten wachten op de levering van de meubels; dat ligt natuurlijk buiten de invloed van de verkoper.

Reactie Interieurwereld:

Bedankt voor uw positieve beoordeling. De levering heeft inderdaad door de omstandigheden iets langer op zich laten wachten.
Wij wensen u veel plezier van uw aankoop!
Team Interieurwereld...
Wij wensen u veel plezier van uw aankoop!
Team Interieurwereld van de Belt

Familie Broenink

Meedenkend.

Toelichting eindoordeel

Het is prachtig geworden!

Reactie Interieurwereld:

Wat fijn dat alles naar wens is. Veel plezier van de vloer! Graag tot ziens bij ons in de winkel.
Team Interieurwereld van de Belt

Volken

Zeer goede service. Groot aanbod voor elke portemonnee.

Toelichting eindoordeel

Wij gaan zeker weer voor meubels naar Interieurwereld

Reactie Interieurwereld:

Bedankt voor de mooie beoordeling. Graag tot ziens bij ons in de winkel. Team Interieurwereld van de Belt

Hartlief

Vriendelijk, deskundig personeel die de tijd voor je neemt

Toelichting eindoordeel

Levering tafelblad heeft wel lang geduurd. Dit kwam
Door Corona . Hebben al meerder meubelen hier gekocht. Mooi spel van een uitstekende kwaliteit

M.V.

Hoge servicegerichtheid, nemen zelf initiatief tot contact met de klant. Keurige medewerkers. Vriendelijk.

Toelichting eindoordeel

Zeer tevreden en kom zeker terug.

Herman Boerland

Vakkundige hulp, goed advies en goede merken

Toelichting eindoordeel

Goed bedrijf om meubels te kopen...!

Ida Homan

Goed, gedegen advies, vriendelijke verkoopster met verstand van zaken

Toelichting eindoordeel

We vinden het winkelen in jullie zaak heel plezierig. We hebben inmiddels alle meubels uit de woonkamer bij jullie gekocht en worden altijd goed geholpen. Het assortiment is zeer ruim.

De...

De bezorgers gaan zorgvuldig met de meubels om en houden rekening met de corona regels. Alle verpakkingsmateriaal wordt meegenomen en ze laten alles netjes achter.

J

Service, deskundigheid, prijs-kwaliteit

prima

J de Vries

Deskundigheid

Mis nog een paar top merken bij u in de winkel. Vitra ,Gelderland ,hay voor de rest verrassende winkel qua design merken

Top. 5 sterren

Winkelmedewerker behulpzaam

Beter met je klanten omgaan. Wanneer er een probleem is, deze gaan oplossen en niet op zijn beloop laten.

Toelichting eindoordeel

Ik koop nooit mijn spullen meer bij deze winkel. Er is van alles misgegaan en mis de communicatie met de winkel. Ze hadden ons meer tegemoet kunnen komen

Reactie Interieurwereld:

Geachte heer, mevrouw, het beeld dat u schetst is uiteraard niet hoe wij met onze klanten willen omgaan. We hebben geprobeerd met u in contact te komen naar aanleiding van deze review, helaas is dit... Geachte heer, mevrouw, het beeld dat u schetst is uiteraard niet hoe wij met onze klanten willen omgaan. We hebben geprobeerd met u in contact te komen naar aanleiding van deze review, helaas is dit niet gelukt. Uiteraard kunnen er binnen ons bedrijf zaken mis gaan, maar we streven altijd naar een goede oplossing en tevreden klanten.