Prijs/kwaliteitsverhouding
Afhalen/bezorgen
Bereikbaarheid
Deskundig advies

Fam.Zomer

WoW wat een mooie design collectie heeft u bedrijf. Wij waren echt verrast door het aanbod. Lekker overzichtelijk winkel en zeer vriendelijk personeel.

Blij verrast!

J Blik

Verkopen

Betere garantie.

Toelichting eindoordeel

Garantie kennen ze niet, word afgedaan met een lullig verhaal!!

JM

Service zowel in de winkel als tijdens het leveren

Professioneel

Kloese

Snelle service, meedenken, vriendelijke, vakkundig

Fijne ervaring

Marijke Heusdens

Goede persoonlijke adviezen

Toelichting eindoordeel

Bijzonder prettig bedrijf, waar je geen nummer bent, maar iemand die met goede raad uitstekende aankopen doet en daar thuis erg tevreden en heel blij mee is.

Friso Olnon

betere communicatie tussen bestel en levering: de bank was al een maand binnen toen we belden waar hij bleef.

zeer tevreden

Arjan

Goede informatie. Netjes geleverd.

Top.

Kamerman

Vriendelijke en deskundige bezorgers tijdens levering en montage, ruim assortiment.

De planning mag wat vriendelijker, personeel iets zichtbaarder in de winkel.

Toelichting eindoordeel

Het vloerkleed was de laatste en dus het showroomproduct (pas na achteraf bellen wat korting gekregen), tijdens aankoop en levering kwamen de barstoelen in de aanbieding ( korting niet doorgerekend... Het vloerkleed was de laatste en dus het showroomproduct (pas na achteraf bellen wat korting gekregen), tijdens aankoop en levering kwamen de barstoelen in de aanbieding ( korting niet doorgerekend ), de lamp stond voor een 2e keer op een factuur tijdens een nalevering van meubels. Met de bijbetaling voor andere bekleding op de gratis stoel (aktie) had wel wat gekund.

Kim Vermeer

Goed verzorgde levering en duidelijke informatie verstrekking in de winkel.

Vaker communiceren over de levertijd in het traject voor de verzending. Nu kwam ik achter de leverdatum toen ik belde om het na te vragen.

Toelichting eindoordeel

Tevreden over het product en de service.

F.Huigen-Fraterman

Goed in de communicatie met de klant. Bijzonder kundig advies door Wendy.

Toelichting eindoordeel

Wij zijn erg tevreden over onze koop.