Prijs/kwaliteitsverhouding

Niet

Toelichting eindoordeel

Goed geholpen

Reactie Interieurwereld:

Uw goede feedback over het goede service is fijn om te horen! Bedankt voor het delen van uw ervaring!

Jacco Prikken

Goed advies

Reactie Interieurwereld:

Uw goede feedback over het goede advies doet ons goed! Bedankt voor het delen van uw ervaring!

Peter

Prima advies, deskundig en vriendelijk. Keurige bezorging.

Reactie Interieurwereld:

Uw positieve feedback maakt onze dag helemaal goed! Het is goed om te weten dat u tevreden bent over onze service. Bedankt voor het delen van uw ervaring!

PJ

Groot assortiment, klantvriendelijkheid en goede bereikbaarheid

Reactie Interieurwereld:

Het doet ons goed om te weten dat u een goede ervaring heeft gehad. Bedankt voor uw vriendelijke woorden en vertrouwen. We kijken uit naar uw volgende bezoek!

Kuiper

We zijn erg goed geholpen door Jetze en z’n collega. We kregen een goede uitleg over de stoffen en kwaliteit van de bank en stoel.
Het heeft even geduurd voor we een keuze maakten, maar zijn...
Het heeft even geduurd voor we een keuze maakten, maar zijn er nu ontzettend blij mee. Het staat prachtig. Bedankt voor jullie uitstekende hulp en advies.

Reactie Interieurwereld:

Uw positieve feedback maakt onze dag helemaal goed! Het is goed om te weten dat u tevreden bent. Bedankt voor het delen van uw ervaring!

Tineke

Niets te melden,

Reactie Interieurwereld:

Hartelijk dank voor uw goede review. Fijn om te horen dat alles naar wens was. We kijken ernaar uit u weer te mogen verwelkomen!

PK

Breed assortiment

Reactie Interieurwereld:

Bedankt voor uw fijne beoordeling. We wensen u veel plezier van uw aankoop.
Team Interieurwereld

Martin Kramer

Toegankelijk en breed assortiment

telefonische bereikbaarheid

Toelichting eindoordeel

We zijn als klant tevreden over de kwaliteit van het assortiment en de deskundigheid van het personeel.

Reactie Interieurwereld:

Fijn dat u tevreden bent met de kwaliteit en de deskundigheid. Wij zullen werken aan het telefonische bereikbaarheid. We zien u graag terug bij ons in de winkel.
Team interieurwereld

Wout Koopman

Goed geholpen, ook bij afhalen aan magazijn

Reactie Interieurwereld:

Fijn dat u tevreden bent, we zien u graag terug bij ons in de winkel.
Team Interieurwereld

Meijer

Goede service, vriendelijk, denkt met de klant mee.

Reactie Interieurwereld:

Dank voor uw goede feedback en mooie compliment.
Team interieurwereld