Prijs/kwaliteitsverhouding
Deskundig advies

Van Dijk

Nvt

Reactie Interieurwereld:

Bedankt dat u de tijd heeft genomen voor het schrijven van deze review. Wij zijn blij dat u naar tevredenheid bent geholpen en wensen u veel plezier met uw nieuwe aankoop!
Met vriendelijke...

E. Kok

Goede service. Klantvriendelijk

Reactie Interieurwereld:

Bedankt voor uw vriendelijke woorden en het delen van uw mooie ervaring! We zijn verheugd dat u tevreden bent over onze service en klantvriendelijkheid. We waarderen uw feedback enorm.
Team...

Fam van der Bent

Denken mee met klant en geven deskundige adviezen

Toelichting eindoordeel

Een prettige zaak met vriendelijke mensen.Met een mooie collectie fauteuils.Zeer tevreden over de manier waarop we zijn geadviseerd.

Reactie Interieurwereld:

Erg bedankt voor uw mooie feedback! We zijn verheugd om te horen dat u onze zaak als prettig hebt ervaren. Het doet ons goed te weten dat u tevreden bent over het advies dat u heeft ontvangen. We... Erg bedankt voor uw mooie feedback! We zijn verheugd om te horen dat u onze zaak als prettig hebt ervaren. Het doet ons goed te weten dat u tevreden bent over het advies dat u heeft ontvangen. We waarderen u steun en kijken ernaar uit u weer te mogen verwelkomen.

Christiena dekker

Klantvriendelijk en kwaliteit

Reactie Interieurwereld:

Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden. We vinden het fijn om te horen dat u blij bent met onze klantvriendelijkheid en zullen er alles aan doen om deze kwaliteit te blijven leveren.
Met...

G vermeulen

Goede service

Toelichting eindoordeel

Ben dik tevreden alles liep voorspoedig

Reactie Interieurwereld:

Bedankt dat u de tijd heeft genomen voor het schijven van deze review. We zijn blij om te horen dat alles naar wens is verlopen. We wensen u veel plezier met uw nieuwe aankoop en kijken ernaar uit... Bedankt dat u de tijd heeft genomen voor het schijven van deze review. We zijn blij om te horen dat alles naar wens is verlopen. We wensen u veel plezier met uw nieuwe aankoop en kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn!

Eefke Haveman

Snelle service, goed advies, mooi en ruim assortiment en fijne onderhandeling!

Reactie Interieurwereld:

Bedankt voor de vriendelijke woorden over onze snelle service en goed advies. Wij vinden het fijn om te horen dat u naar tevredenheid bent geholpen. Wij hopen u in de toekomst nog eens van dienst te... Bedankt voor de vriendelijke woorden over onze snelle service en goed advies. Wij vinden het fijn om te horen dat u naar tevredenheid bent geholpen. Wij hopen u in de toekomst nog eens van dienst te mogen zijn.
Team Interieurwereld

van Beek

Goede service.Geleverde tafel was niet goed.Konden heel snel een nieuwe uitzoeken.

Toelichting eindoordeel

Zeker 4 sterren.Zijn natuurlijk altijd wel kleine dingen die beter kunnen.Maar alles was naar tevredenheid opgelost.

Reactie Interieurwereld:

Hartelijk dank voor uw geweldige feedback! We zijn verheugd dat u tevreden bent met onze klantvriendelijkheid. Uw positieve beoordeling is een motivatie voor ons om op dezelfde weg door te gaan. Als... Hartelijk dank voor uw geweldige feedback! We zijn verheugd dat u tevreden bent met onze klantvriendelijkheid. Uw positieve beoordeling is een motivatie voor ons om op dezelfde weg door te gaan. Als u in de toekomst nog vragen heeft of onze hulp nodig heeft, staan we graag voor u klaar. Bedankt voor het aanbevelen van ons bedrijf!

Koos Aarse

Betrouwbare goede informatie, afspraak is afspraak

Ik zou het niet weten

Alles was prima voorelkaar

Reactie Interieurwereld:

Erg bedankt voor de mooie woorden! We zijn ontzettend blij om te horen dat u zo'n positieve ervaring heeft gehad. Het is altijd ons doel om onze klanten blij te maken, en het doet ons goed te weten... Erg bedankt voor de mooie woorden! We zijn ontzettend blij om te horen dat u zo'n positieve ervaring heeft gehad. Het is altijd ons doel om onze klanten blij te maken, en het doet ons goed te weten dat we daarin geslaagd zijn. We kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn!

wilma

Alles wat je nodig hebt in je huis kun je hier vinden

n.v.t

super mooie winkel

Reactie Interieurwereld:

Hartelijk dank voor uw prachtige review! We zijn verheugd om te horen dat u zo'n positieve ervaring hebt gehad. Het doet ons team veel plezier te weten dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan.... Hartelijk dank voor uw prachtige review! We zijn verheugd om te horen dat u zo'n positieve ervaring hebt gehad. Het doet ons team veel plezier te weten dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan. Als er in de toekomst nog iets is waarmee we u van dienst kunnen zijn, aarzel dan niet om contact op te nemen. We kijken ernaar uit u opnieuw te mogen verwelkomen.

marian barten

Erg vriendelijk.

De presentaie vind ikzelf wat matig. planten en accesoires zijn sfeerverhogend. Maar ook prima zo

Toelichting eindoordeel

zou er zo weer naar toe gaan

Reactie Interieurwereld:

Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden en positieve beoordeling. We zijn verheugd om te horen dat u tevreden bent over onze klantvriendelijkheid. Uw feedback over de presentatie van onze... Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden en positieve beoordeling. We zijn verheugd om te horen dat u tevreden bent over onze klantvriendelijkheid. Uw feedback over de presentatie van onze producten nemen we ter harte en zullen we gebruiken om ons assortiment en de sfeer in onze winkel te verbeteren. We waarderen uw aanbeveling en kijken ernaar uit u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.