Bianca van der Plas

Zinvolle en inspirerende sessies. Alex weet je goed te motiveren en denkt mee. Bereidt ook alles heel goed voor. En stuurt achteraf de gemaakte afspraken en nog interessante informatie door.

Full Frame

Ik vond het een hele nuttige en leerzame training. Vantevoren had ik niet verwacht dat ik hier zoveel praktische tips uit zou kunnen halen, die ik meteen kan gaan toepassen! Ik ga zeker veel... Ik vond het een hele nuttige en leerzame training. Vantevoren had ik niet verwacht dat ik hier zoveel praktische tips uit zou kunnen halen, die ik meteen kan gaan toepassen! Ik ga zeker veel elementen uit de cursus implementeren.

Rik / Full Frame

Energieke, inspirerende training.

Daan / Demcon

Tim van Oosterhout. Erg nuttige training, met veel tips die direct handvatten bieden om meer te structuren. Tijdens de training wordt je getriggered om na te denken wat wel en niet voor jou kan... Tim van Oosterhout. Erg nuttige training, met veel tips die direct handvatten bieden om meer te structuren. Tijdens de training wordt je getriggered om na te denken wat wel en niet voor jou kan werken.

Mike Smit, Demcon

Goede handvaten

Demcon

Nuttig en leerzaam

Hannah - Demcon

Prettige cursus Time management gehad.

DPGmedia

Training gehad van Frank was heel leerzaam en waarde volg. Wat ik erg gewaardeerd heb is dat iedereen in zijn waarde word gelaten. Als we elkaar feedback moesten geven dan moest je altijd beginnen... Training gehad van Frank was heel leerzaam en waarde volg. Wat ik erg gewaardeerd heb is dat iedereen in zijn waarde word gelaten. Als we elkaar feedback moesten geven dan moest je altijd beginnen met wat er goed ging en daarna wat beter kom.

Nils de Bruin / First Impression

Zeer kundige trainer (Tim) die rustig en gedegen de training doet.

Buro Nexus

Interessante & leerzame training van Tim mogen volgen