Forever Direct

Freek wist naast de trainingen ook maatwerk te bieden. Daarmee bieden ze ons voldoende flexibiliteit om in te spelen op de verschillende behoeftes.

Intenza(Freek) heeft met deze training...

Intenza(Freek) heeft met deze training voor Forever Direct gezorgd voor een goede basis binnen ons team. Het is nu aan ons de taak om dit verder intern op te pakken.

Danny Nieuwenhuijze / Moore DRV

Tijdens de leiderschapstrainingen van Mario Bierkens (gedurende ca. 1,5 jaar) heeft hij ons veel bijgebracht. Mario is zeer energiek en altijd gericht op actie! Hij zet je op een leuke manier met... Tijdens de leiderschapstrainingen van Mario Bierkens (gedurende ca. 1,5 jaar) heeft hij ons veel bijgebracht. Mario is zeer energiek en altijd gericht op actie! Hij zet je op een leuke manier met regie 'aan' om volgende stappen te kunnen zetten in datgene dat jij wil bereiken. De interactie en goede begeleiding in tussentijdse coachcalls waren top. Hierdoor blijf je continue betrokken en weet je jouw doelstellingen te realiseren.

Moore DRV/Rick Wiegmans

De trainingen van Mario zijn intensief, maar enorm leerzaam. Hij weet de theorie goed te vertalen naar de praktijk. Mario is enthousiast, gedreven en weet waar hij over praat. Hij heeft mij... De trainingen van Mario zijn intensief, maar enorm leerzaam. Hij weet de theorie goed te vertalen naar de praktijk. Mario is enthousiast, gedreven en weet waar hij over praat. Hij heeft mij praktische handvatten gegeven en geleerd om zaken anders te bekijken/aan te pakken.

Forever Direct B.V.

Het was een erg leerzame leiderschapstraining. Ondanks het feit dat onze hele groep mensen van de praktijk zijn slaagde Freek Donkers erin om onze aandacht er goed bij te houden.

Zeer...

Zeer interessante stof waar ik persoonlijk veel aan heb! Freek weet echt waar hij over praat.

Ik heb het traject van Intenza als zeer prettig en leerzaam ervaren, en zou zeker nog vaker met hen in zee willen!

David Giezeman

Afgelopen week een ontzettend leuke en leerzame training gehad van Intenza. Mario was energiek, betrokken en goed voorbereid. De training was op een leuke en interactieve manier opgebouwd, waarbij... Afgelopen week een ontzettend leuke en leerzame training gehad van Intenza. Mario was energiek, betrokken en goed voorbereid. De training was op een leuke en interactieve manier opgebouwd, waarbij theorie en praktische toepassing elkaar afwisselden. Kortom, een ontzettend nuttige training met direct toepasbare theorie.

Forever Direct

Ontzettend fijne training gehad van Intenza (Freek), ze bieden een betrouwbare omgeving aan en alles is daarin bespreekbaar. Ik heb erg goede handvaten en tips gekregen voor mijn rol als teamleider.... Ontzettend fijne training gehad van Intenza (Freek), ze bieden een betrouwbare omgeving aan en alles is daarin bespreekbaar. Ik heb erg goede handvaten en tips gekregen voor mijn rol als teamleider. Intenza, hartstikke dankjewel!

Transparant

Indien je op professioneel en persoonlijk vlak wilt groeien of als bedrijf je leidinggevende(n) zich positief wilt laten ontwikkelen dan zit je met de de tips en tools van Freek en een toevoeging... Indien je op professioneel en persoonlijk vlak wilt groeien of als bedrijf je leidinggevende(n) zich positief wilt laten ontwikkelen dan zit je met de de tips en tools van Freek en een toevoeging van Tim aangaande Timemanagement altijd goed. Binnen een paar trainingsdagen is de efficiëntie al te merken.

forever direct

Wat een super leerzame trainingsdagen serieus maar ook een grapje tussendoor.
Wat een super leerzame trainingsdagen serieus maar ook een grapje tussendoor.
Freek is een topper geeft mooie tools en handvaten mee ook de juiste onderwerpen besproken die precies aansluiten om mijn functie.

Forever Direct EU

Erg positief! Trainingsdagen gaven energie. Postieve benadering. Mario geeft heel veel sprekende voorbeelden die overtuigen en is erg betrokken.

Forever Direct

Met veel plezier de leiderschapstrainingen gevolgd bij Mario. Veel geleerd, kan veel direct toepassen. Super dat hij ook buiten de trainingen voor ons bereikbaar is!