Forever Direct

Mario zorgt mede dankzij zijn enthousiasme en ervaring voor een fijne dynamiek in de groep. Je bent vrij om zelf te bepalen wat je uit de training wilt halen, echter door zijn interactieve manier... Mario zorgt mede dankzij zijn enthousiasme en ervaring voor een fijne dynamiek in de groep. Je bent vrij om zelf te bepalen wat je uit de training wilt halen, echter door zijn interactieve manier van training geven wil je álles beetpakken!
Voldoende handvaten voor een verdere ontwikkeling als leider.

Forever Direct

De enerieke en enthousiaste Mario heeft ons tijdens onze leiderschapstraining op een leuke en interactieve manier een hoop geleerd. Ook complimenten aan de overige trainers die met evenveel... De enerieke en enthousiaste Mario heeft ons tijdens onze leiderschapstraining op een leuke en interactieve manier een hoop geleerd. Ook complimenten aan de overige trainers die met evenveel enthousiasme de trainingen verzorgden. Het heeft mij veel tips en eye openers opgebracht die ik dagelijks toepas.

Forever Direct EU B.V.

Mario, bedankt voor een energieke training met concrete en duidelijke theorie. Je enthousiasme tijdens de training hielp daar zeker in mee!

Pepijn Smits / DEMCON

Leuke training, heel erg veel tips en op een leuke manier gebracht. Nu nog een aantal selecteren en aan de gang :)

ForeverDirect EU BV

Zeer goede trainers in Mario en Tim
Training werd met veel enthousiasme en kennis van zaken gegeven
Zeer goede trainers in Mario en Tim
Training werd met veel enthousiasme en kennis van zaken gegeven
Mario weet de deelnemers door zijn manier van aanpak zeer goed te enthousiasmeren en goed bij de les te houden.
Ik heb veel geleerd in deze leiderschapstraining en veel tips en trucks zijn direct toe te passen

LanguageOne KMM Groep

Trainer Tim van Oosterhout is een kei in zijn vak. Hij weet op een enthousiaste en pakkende manier de deelnemers mee te nemen in alle aspecten van de training. Het is bij mij goed aangekomen en ik... Trainer Tim van Oosterhout is een kei in zijn vak. Hij weet op een enthousiaste en pakkende manier de deelnemers mee te nemen in alle aspecten van de training. Het is bij mij goed aangekomen en ik heb al binnen een halve werkdag veel aan zijn tips & tricks gehad. De training time-management én de trainer Tim van Oosterhout zijn absolute aanraders voor een ieder!

Eline (FIKS) de Barbanson

Trainer zelf, met prettige voorbereiding (workshop goed kunnen afstemmen op behoeftes van de doelgroep), het enthousiasme, klik met doelgroep, interactief, actie & reflecteren
vanwege...
vanwege korte spanningsboog meer pauzes en/of duur workshop verkorten

Buro Nexus

De training 100% grip op de zaak is echt een boeiende dag vol informatie, waar je erg veel praktische (direct toepasbare) tips krijgt. Daarnaast weet Tim met veel herkenbare voorbeelden te komen... De training 100% grip op de zaak is echt een boeiende dag vol informatie, waar je erg veel praktische (direct toepasbare) tips krijgt. Daarnaast weet Tim met veel herkenbare voorbeelden te komen waardoor je direct getriggerd wordt dit meteen in de praktijk toe te gaan passen. Erg belangrijk in ons hectische werk waarin we zo 'geleefd' worden. Een intensieve maar zeer waardevolle dag om het vanaf nu anders te gaan doen.

Max Riesebosch

Kees heb ik ervaren als een zeer inspirerende en onwijs energieke trainer.

De realisatiesessies waren zowel uitdagend als inspirerend.
Kees hanteert een ontzettend sterke...
Kees heb ik ervaren als een zeer inspirerende en onwijs energieke trainer.

De realisatiesessies waren zowel uitdagend als inspirerend.
Kees hanteert een ontzettend sterke afwisseling tussen theorie en praktijkoefeningen, waarmee de stof direct tastbaar wordt.

Sterker nog; alle tools welke in de realisatiesessies werden aangereikt, zijn onmiddellijk en breed toepasbaar in de dagelijkse praktijk - zowel op zakelijk als persoonlijk vlak.

Kees; bedankt & hopelijk tot een volgende training!

Habets

Sander is een fijne trainer die je op een kritische, maar constructieve manier weet te coachen. Hij zorgt middels zijn enthousiasme en open houding voor een prettige sfeer tijdens zijn trainingen!