Habets

Sander is een fijne trainer die je op een kritische, maar constructieve manier weet te coachen. Hij zorgt middels zijn enthousiasme en open houding voor een prettige sfeer tijdens zijn trainingen!

Fabienne Spijkers

Fijne training gehad van Sander. Hij past zijn stijl goed aan op de persoon en weet met zijn jarenlange saleservaring bruikbare en concrete tips te geven die goed toe te passen zijn in het werkveld.... Fijne training gehad van Sander. Hij past zijn stijl goed aan op de persoon en weet met zijn jarenlange saleservaring bruikbare en concrete tips te geven die goed toe te passen zijn in het werkveld. Door middel van (korte) theorie leer je verschillende manieren van commercieel adviseren, de theorie wordt goed afgewisseld met praktijkoefeningen waardoor je veel ruimte hebt om te oefenen. Daarnaast was er ook ruimte om actuele casussen te bespreken en te oefenen.
Een tip; Het was vrij veel stof per training waardoor we er soms nogal snel doorheen gingen. Soms is less wel degelijk more ;)

Stephan Dijkman

Erg interessante en interactieve trainingen gehad van meerdere medewerkers van Intenza.
In 5 trainingen meer inzicht gekregen in de wervingsgesprekken en het afstemmen van de communicatie op ieders gedragsprofiel, door middel van de DISC-analyse.
Bedankt!

Lieke van Boxtel

Op 3 februari heeft Alex de workshop A-spelers bij ons gevolgd. Deze is bij onze deelnemers (jongeren tussen de 16-27 jaar) goed ontvangen! Hij sluit goed aan bij hun belevingswereld en weet ze goed... Op 3 februari heeft Alex de workshop A-spelers bij ons gevolgd. Deze is bij onze deelnemers (jongeren tussen de 16-27 jaar) goed ontvangen! Hij sluit goed aan bij hun belevingswereld en weet ze goed in de "doe-stand" te krijgen. Top!

Awan Hussein

Energieke trainer die de juiste balans weet te vinden tussen interactie en informatie delen. Creëert psychologische veiligheid waardoor het team gemakkelijk punten deelt waar ze tegenaan lopen. We... Energieke trainer die de juiste balans weet te vinden tussen interactie en informatie delen. Creëert psychologische veiligheid waardoor het team gemakkelijk punten deelt waar ze tegenaan lopen. We kijken uit naar de volgende sessie!

Mixcom Publish

Zeer goed, tweede keer dat ik dit training heb gevolgd en heb opnieuw goede toepasbare tips gekregen

Mac³Park

Tim van Oosterhout

KMM groep MTP Trainee Program

Ik heb een zeer interessante, leerzame en toepasbare training gekregen waar ik veel aan heb. De spreker Tim van Oosterhout had zichtbaar veel kennis over de onderwerpen die er werden besproken, hij... Ik heb een zeer interessante, leerzame en toepasbare training gekregen waar ik veel aan heb. De spreker Tim van Oosterhout had zichtbaar veel kennis over de onderwerpen die er werden besproken, hij betrok de klas bij de les en ondersteunde ook bij persoonlijke situaties waar we de theorie weer op konden toepassen.

Prosu Media Producties

Erg leuke training! Ik heb hem voor de tweede keer moeten volgen, maar de informatie was nog steeds ontzettend handig en ga ik zeker toepassen.

Charlot Altena

Vriendelijke trainer die graag meedenkt met zowel cursist als organisatie. De basis van elke training is sterke theorie en een goede trainer, dat was 100% aanwezig! De uitleg was duidelijk en er was... Vriendelijke trainer die graag meedenkt met zowel cursist als organisatie. De basis van elke training is sterke theorie en een goede trainer, dat was 100% aanwezig! De uitleg was duidelijk en er was genoeg ruimte door o.a. de praktijk opdrachten om het onder de knie te krijgen. kortom; een onwijs leerzame training wat veel handvatten bied voor de toekomst!