A.Kolk- van der Voorden

Zeer goed, denkt vooral mee met alle dingen

W. Duijndam Vester

Was heel prettig. Goed verzorgt. Overal aan gedacht.

Mulder

De begeleiding en ondersteuning door Infinity was naar volle tevredenheid. Zeer professioneel en met veel respect voor de nabestaanden. Ook is er aandacht enige tijd na de uitvaart voor de... De begeleiding en ondersteuning door Infinity was naar volle tevredenheid. Zeer professioneel en met veel respect voor de nabestaanden. Ook is er aandacht enige tijd na de uitvaart voor de nabestaanden.

Verzijl

Het eerste gesprek was al heel vriendelijk en respectvol, met Monique. Zij luisterde naar onze ideeën/wensen en kwam met verschillende mogelijkheden. De uitvaart zelf zag er perfect verzorgd uit en... Het eerste gesprek was al heel vriendelijk en respectvol, met Monique. Zij luisterde naar onze ideeën/wensen en kwam met verschillende mogelijkheden. De uitvaart zelf zag er perfect verzorgd uit en zij heeft zelfs nog, naar aanleiding van onze gesprekken zelf een gedicht voorgedragen. Heel mooi gedaan.

Fam. Boswinkel

Monique denkt mee, draagt ideeën aan laat een ieder in z'n waarde .
Zij zorgt dat alles tot in de puntjes is verzorgd en heeft oog voor details.
Dit alles bij elkaar zorgt voor een mooie...
Monique denkt mee, draagt ideeën aan laat een ieder in z'n waarde .
Zij zorgt dat alles tot in de puntjes is verzorgd en heeft oog voor details.
Dit alles bij elkaar zorgt voor een mooie uitvaart.

Jeroen

Gelukkig hebben we met de uitvaart een mooie afsluiting kunnen creëren. Achteraf een hoop mensen horen zeggen dat ze de uitvaart erg mooi en typisch voor de overledene vonden.

Marga van de Pas

Een heel goed gevoel overgehouden aan de wijze waarop monique en myrna ons hebben hebben begeleid om alles zo mooi en goed te regelen.

Mevr. A.M. Poot-Martens

Mijn ervaring met Infinity uitvaartzorg heeft mij veel geholpen bij wat er moet gebeuren. Ik ben zeer tevreden hoe ik werd bijgestaan door Monique Kupras.

S. Meershoek

Warm contact, Monique Kupras denkt goed mee en zorgt voor een fijn afscheid dat mooi aansluit bij de wensen vanuit nabestaanden.
Zeer betrokken!

Familie Moesker

Betere hulp in deze moeilijke periode kun je niet vinden