Paul Veenenbos

Beste Monique,
Nogmaals dank voor alle goede zorgen rondom het afscheid van mijn partner, onze moeder en oma.
Ondanks het droevige verlies hebben wij de momenten van afscheid heel fijn...
Beste Monique,
Ondanks het droevige verlies hebben wij de momenten van afscheid heel fijn gevonden hoe jij dit voor ons geregeld hebt.
Wij hadden een heel persoonlijk gevoel over ons contact en blijven dit ons zeker herinneren.
Ik wens je het allerbeste voor 2024 in goede gezondheid.
Paul Veenenbos, kinderen en kleinkinderen.

Esmee & Marlijn

Monique is erg zorgzaam, warm, liefdevol, attent en meedenkend. Bovenal neemt zij al je zorgen weg, antwoord spoedig en is je in positieve zin altijd een stap voor. Dit geeft veel rust. Zij is... Monique is erg zorgzaam, warm, liefdevol, attent en meedenkend. Bovenal neemt zij al je zorgen weg, antwoord spoedig en is je in positieve zin altijd een stap voor. Dit geeft veel rust. Zij is uitmuntend in haar job!

Carla Zuiderwijk

Persoonlijke en betrouwbare service

Sjaak Bergman

Voor het verlies van onze zoon zijn wij op zoek gegaan naar iemand met een groot hart, vol liefde en een professionele aanpak. Via diverse wegen zijn wij bij Infinity Uitvaartzorg uitgekomen, en met... Voor het verlies van onze zoon zijn wij op zoek gegaan naar iemand met een groot hart, vol liefde en een professionele aanpak. Via diverse wegen zijn wij bij Infinity Uitvaartzorg uitgekomen, en met name bij Monique. Wij zijn op alle punten, en meer, tegemoet gekomen door de professionele en warmbloedige benadering en afhandeling van allerhande zaken door Monique. Infinity Uitvaartzorg heeft aan al onze wensen voldaan in deze moeilijke periode in ons leven. Dank nogmaals namens de gehele familie, Ada en Sjaak.

Spaans

Goede begeleiding voor vaak moeilijke beslissingen die je moet nemen

Rein van der Toorn

Infinity vertegenwoordigd door Monique hebben wij als familie als zeer professioneel en warm ervaren.
Zij verdiept zich goed en schakelt snel.
Waardoor wij ons gelijk ontzorgdvoelde.

Peter Sleeuwaegen

Monique heeft ons nu al voor de derde keer zeer liefdevol begeleidt en ondersteund.
Alles wat ze voor je doet gebeurd met zeer veel respect en passie.
Ik ben zo tevreden dat ik zelfs mijn...
Alles wat ze voor je doet gebeurd met zeer veel respect en passie.
Ik ben zo tevreden dat ik zelfs mijn eigen kids heb gevraagd om Monique te bellen om ook mijn eigen uitvaart te regelen als het zover is.
Dus Monique dat betekend wel dat je nog heeeeeeeel lang moet doorgaan met het mooie werk dat je verricht.
Warme knuffels van Peter en kids.

Gertjan Rieke

Monique begreep precies wat de wensen waren en uit te werken, die Marion Rieke wenste bij haar uitvaart

Jose en familie

Monique/Infinity bleek voor ons een onmisbare hulp bij het regelen
van een afscheid zoals mijn man zich dat wenste.
Flexibel, meedenkend en een troost voor ons, de achterblijvers .

Sander

Na het plotseling overlijden van mijn moeder, stond ik voor de taak voor het regelen van een uitvaart. Ik moest opeens een uitvaart ondernemer opzoeken en ik had geen flauw idee waar te beginnen.... Na het plotseling overlijden van mijn moeder, stond ik voor de taak voor het regelen van een uitvaart. Ik moest opeens een uitvaart ondernemer opzoeken en ik had geen flauw idee waar te beginnen. Ik kwam uiteindelijk bij Infinity terecht en kwam in telefonisch contact met Monique. Direct na het gesprek kreeg ik het gevoel de juiste keuze te hebben gemaakt. De volgende dag kwam Monique bij ons thuis en heeft de hele aankomende procedure met mij doorgenomen. Monique heeft ons stap-voor-stap bijgestaan bij alle facetten die bij de uitvaart kwam kijken. Zij heeft hiermee een nare periode iets minder onaangenaam weten te maken voor ons - ik ben haar hier enorm dankbaar voor.