Lisa van Hooft-Schut

Op 16 september jl. hebben wij afscheid genomen van mijn man. Dankzij de fantastische zorgen van Infinity Uitvaartzorg kijken wij ondanks het verdriet met een heel goed gevoel terug op deze dag.

Yvonne Dirksen

Mijn broer is jong overleden op 57-jarige leeftijd. Hij was 2 jaar lang hulpbehoevend en had thuis zorg nodig. Na thuiskomst uit ziekenhuis 20 aug. was hij terminaal. Daarna, 4 weken vol van... Mijn broer is jong overleden op 57-jarige leeftijd. Hij was 2 jaar lang hulpbehoevend en had thuis zorg nodig. Na thuiskomst uit ziekenhuis 20 aug. was hij terminaal. Daarna, 4 weken vol van ongeloof en heftige emoties. Monique had ik gebeld en gevraagd wat mogelijk was. Op 21 sept. 's nachts is mijn broer heengegaan. Infinity gebeld en er kwamen 2 lieve dames om hem te verzorgen en hem thuis op te baren. Er was ruimte om mee te helpen. Zo mooi om mijn oudste broer dat te zien doen. De volgende dag kwam Monique om een en ander te bespreken. Daarna kwam ze nog een keer om alles goed op een rijtje te zetten. Wij waren heel blij met haar. Ze heeft gezorgd voor een mooie intieme uitvaart. De stoeltjes stonden in hoefijzervorm om de kist heen. Bij binnenkomst kon ieder een brandend kaarsje op de kist zetten. Zijn favoriete muziek klonk. Zo mooi. Het was precies wat wij voor mijn broer in gedachten hadden. Oprecht, ongedwongen, in kleine kring. Er kwamen op de uitvaart wat meer mensen. Daar ging Monique heel flexibel mee om. Dankjewel Monique, voor jouw ondersteuning en goede zorgen!

Y. Pommer

Warm, betrokken, praktisch, meedenken, bescheiden, daadkrachtig, goed kunnen luisteren en ‘vertalen’. Dat zijn de woorden die mij te binnen schieten als ik denk aan hoe Monique de uitvaart van mijn... Warm, betrokken, praktisch, meedenken, bescheiden, daadkrachtig, goed kunnen luisteren en ‘vertalen’. Dat zijn de woorden die mij te binnen schieten als ik denk aan hoe Monique de uitvaart van mijn vader heeft geregeld.

Het was heel fijn om een rouwkamer ter beschikking te hebben waar je tot aan het uiteindelijke afscheid 24/7 terecht kon. Met zijn allen hebben we zelf de kist gesloten en daarna er op geschreven en getekend. Monique zorgde dat er tekenspullen en de schroeven om de kist mee sluiten er lagen. Ook deed Monique goede suggesties over de invulling van het afscheid waarbij ze rekening hield met de wensen van mijn vader en de familie.

Mede door haar persoonlijke aandacht bij het hele proces kijken wij als familie terug op een mooi afscheid.

Suzanne Oostveen

Onze ervaring met Monique was heel erg fijn. Direct na het overlijden van onze moeder stond ze voor ons klaar tot na de uitvaart. Contact was altijd mogelijk en ze dacht heel goed mee met onze... Onze ervaring met Monique was heel erg fijn. Direct na het overlijden van onze moeder stond ze voor ons klaar tot na de uitvaart. Contact was altijd mogelijk en ze dacht heel goed mee met onze wensen waardoor de uitvaart van onze moeder helemaal is gelopen zoals wij voor ogen hadden. Ben je op zoek naar een persoonlijke benadering en flexibiliteit dan ben je bij Monique zeker aan het juiste adres!

Henk Poelstra

Enkele weken voor het overlijden van mijn zusje hebben we een gesprek over haar wensen gehad met Monique Kupras van Infinity Uitvaartzorg.
Haar rustige benadering en de liefdevolle manier...
Haar rustige benadering en de liefdevolle manier waarop zij de uitvaart heeft verzorgd en ons allemaal heeft begeleid, heeft van het afscheid mede een mooie herinnering aan mijn zusje gemaakt.
Veel dank aan Monique en haar team.

J.g. Opperman-Wabeke

Warm, vakkundig, menselijk en in zeer goede bewoordingen en meedenken het in goede banen leiden van afscheid en zeer zeker ook uitvaart.

Gerard Claassens

Monique Kupras is een zeer warme vriendelijke vrouw. Ze stelt je op je gemak en neemt de tijd om de uitvaart te regelen. Wat Monique met je afspreekt, komt zij ook na. De uitvaart was goed verzorgd,... Monique Kupras is een zeer warme vriendelijke vrouw. Ze stelt je op je gemak en neemt de tijd om de uitvaart te regelen. Wat Monique met je afspreekt, komt zij ook na. De uitvaart was goed verzorgd, geheel volgens de wensen van de familie. Welkomstwoord was vriendelijk en zeer toepasselijk. Monique had voor het einde van de uitvaart een mooi en zeer toepasselijk gedicht uitgezocht.

Roel en Ankie den Hoed

Monique heeft ons fijn begeleid met een intieme uitvaart.
Monique is een warm en meelevend persoon.
Zij heeft de uitvaart van begin tot het einde perfect verzorgd.
Wij houden hier een...
Monique heeft ons fijn begeleid met een intieme uitvaart.
Monique is een warm en meelevend persoon.
Zij heeft de uitvaart van begin tot het einde perfect verzorgd.
Wij houden hier een fijne herinnering aan over .

Ankie en Roel den Hoed.
Zoetermeer

Jan Janssen

Monique heeft voor onze moeder een mooie uitvaart verzorgd.
Al onze ideeën en voorstellen werden tot een mooi geheel
verwerkt en aangevuld met haar praktijk ervaring.
Op eventuele...
Monique heeft voor onze moeder een mooie uitvaart verzorgd.
Al onze ideeën en voorstellen werden tot een mooi geheel
verwerkt en aangevuld met haar praktijk ervaring.
Op eventuele aanpassingen of vragen werd direct gereageerd.
Het geheel werd door haar regie een memorabele dag waar
wij en de ander familieleden met een goed gevoel aan
terugdenken.