AMJ Wever

Uitstekende, persoonlijke en empathische begeleiding van de gehele uitvaart, inclusief alle voorbereidingen en begeleiding erna. Eigenlijk bijna alles was mogelijk. Geeft een bijzondere rust en... Uitstekende, persoonlijke en empathische begeleiding van de gehele uitvaart, inclusief alle voorbereidingen en begeleiding erna. Eigenlijk bijna alles was mogelijk. Geeft een bijzondere rust en sfeer bij de uitvaart.

Gert Dohle

Zeer persoonlijke en professionele begeleiding. Mw. Kupras denkt goed mee en komt met mooie ideeën.

Fam Suijker

We werden goed geholpen, aardig, vakkundig. We hebben een hoop complimenten gekregen

Jan van Rooijen

Wij zijn ontzettend tevreden over Infinity Uitvaartzorg. Monique heeft daadwerkelijk alle zorgen omtrent de crematie van onze moeder uit onze handen genomen. De ingetogen manier en met respect... Wij zijn ontzettend tevreden over Infinity Uitvaartzorg. Monique heeft daadwerkelijk alle zorgen omtrent de crematie van onze moeder uit onze handen genomen. De ingetogen manier en met respect ophalen van de overledene, de manier waarop zij communiceerde naar familie, vrienden en genodigden, voor, tijdens en na de crematie, geeft aan hoe betrokken zij is met haar werk. Op de manier waarop zij werkt geeft zij iedereen een hart onder de riem in een moeilijke tijd. Wij danken Monique voor haar inzet en begeleiding, echt TOP.

Wim Huurman

Monique en haar team heeft de uitvaart van Jeanne Pieterse op een zeer warme en respectvolle wijze verzorgt. Ze ont-zorgt en en stelt mensen op hun gemak.

Anja Laterveer

Een bijzonder warme, betrokken en meedenkende uitvaartverzorgster

M. van Hilten

In de korte tijd die we samen met Monique de uitvaart van mijn vader hebben gepland, stond zij altijd voor ons klaar voor raad en daad.
Ze heeft de uitvaart tot in de puntjes geregeld en was...
Ze heeft de uitvaart tot in de puntjes geregeld en was een warme gastvrouw en ceremoniemeester.

Guido Kuiper

Hoewel het vreemd lijkt een recensie te schrijven voor een uitvaart die werd verzorgt door Infinity doe ik dan namens namens onze familie heel graag. Na het overlijden van onze moeder in de nacht... Hoewel het vreemd lijkt een recensie te schrijven voor een uitvaart die werd verzorgt door Infinity doe ik dan namens namens onze familie heel graag. Na het overlijden van onze moeder in de nacht van 11 januari 2024 was het contact en het gesprek met Monique Kupras warm. De dame en heer die 's-nachts na dat gesprek voor het vervoer van mama ter plaatste kwamen waren bijzonder respectvol. Het was fijn om dat op een verdrietig moment zo te ervaren. Bij het bespreken van de uitvaart werden onze wensen gehoord, betrok Monique onze kinderen erbij en kwam zij steeds met ideeën. In de dagen voorafgaand en ook op de uitvaart konden wij onszelf zijn, juist omdat Monique ons het gevoel gaf er voor ons te zijn. Bij het welkom en ook bij het einde van de ceremonie liet Monique zien naar ons te hebben geluisterd in de gesprekken die wij met haar hadden gehad en refereerde ze naar voor ons bijzondere momenten. Ik hoop dat het lezen van dit berichtje helpt bij het maken van een keuze en dat u kiest voor Infinity Uitvaartzorg. Onze ervaring gun ik u in een verdrietige periode van het leven ook.

Marcel en Guido.

Coby

Monique is een hele warme vrouw die ons al voor de tweede keer goed door de situatie heen geholpen heeft.

Martin Kooij

Een persoonlijke begeleiding bij het overlijden van onze moeder. Professioneel en zeker ook persoonlijk. Goed advies gekregen en Monique heeft ons geholpen met keuzes maken, waarbij we wel altijd... Een persoonlijke begeleiding bij het overlijden van onze moeder. Professioneel en zeker ook persoonlijk. Goed advies gekregen en Monique heeft ons geholpen met keuzes maken, waarbij we wel altijd zelf de keuze hebben gemaakt.

Bedankt