A. van Gastel

Voor de uitvaart van mijn vader was Myra Koenen onze begeleider van start tot finish. Heel fijn om iemand naast je te hebben die de regie heeft en aan alle (ook kleine) dingen denkt. Wij wilden een... Voor de uitvaart van mijn vader was Myra Koenen onze begeleider van start tot finish. Heel fijn om iemand naast je te hebben die de regie heeft en aan alle (ook kleine) dingen denkt. Wij wilden een aantal dingen graag onze eigen invulling geven en dankzij Myra is dat ook allemaal gelukt. Meest bijzonder vind ik echter de persoonlijke betrokkenheid en aandacht. Je hebt geen moment het idee dat je nummer zoveel bent (al is het begrijpelijkerwijs een zakelijk contact) En Myra heeft aandacht en begrip voor de persoonlijke aspecten, zonder dat ze té dichtbij komt. Dat vereist fijngevoeligheid.
Een uitvaart is een gebeurtenis die je nooit meer over kunt doen en waar je nog vaak aan terugdenkt. Ik gun iedereen zo'n tevreden gevoel als wij hebben.
PS Nog een tip: wij hadden al contact opgenomen voor het overlijden

Rico Briedjal

De eerlijkheid, zorg en betrokkenheid op alle vlakken zorgde voor een waardig afscheid. Nu in twee situaties Infinity meegemaakt en dankbaar dat zij er waren.

Familie Van Es-Wirschuleit en familie Verheugd-Wirschuleit

Zeer goede begeleiding in tijdens het voortraject traject en zeker ook bij de uitvaart zelf. Monique houd je, vanuit de achtergrond, keurig op de hoogte stand van zaken tijdens de ceremonies... Zeer goede begeleiding in tijdens het voortraject traject en zeker ook bij de uitvaart zelf. Monique houd je, vanuit de achtergrond, keurig op de hoogte stand van zaken tijdens de ceremonies (condoleance en uitvaart). Wij hebben een zeer goede ervaring gehad met Infinity en kunnen het bedrijf zonder meer aanraden.

Silvia Grodowski- Verhagen

Infinity uitvaartzorg hebben de uitvaart van mijn vader met veel liefde en passie verzord. Alles werd tot in de puntjes geregeld en het was een hele mooie plechtigheid die mijn vader heeft verdiend.... Infinity uitvaartzorg hebben de uitvaart van mijn vader met veel liefde en passie verzord. Alles werd tot in de puntjes geregeld en het was een hele mooie plechtigheid die mijn vader heeft verdiend. Ik bedank Monique en haar team voor wat ze voor mijn vader en ons hebben gedaan. Het zijn toppers!!
Lieve groet,
Silvia Grodowski- verhagen

Ellis de Meijer

Monique is heel erg betrokken en neemt veel zaken uit handen, zodat je je geen zorgen hoeft te maken over de uitvaart. En meer tijd hebt om het verlies te verwerken.

Ger Franke

Na het overlijden van mijn vader heeft infinity alles uit handen genomen zonder enig moment de mensen achter de overledene te vergeten. Werkelijk niks was teveel. En iedere dag was Monique er om de... Na het overlijden van mijn vader heeft infinity alles uit handen genomen zonder enig moment de mensen achter de overledene te vergeten. Werkelijk niks was teveel. En iedere dag was Monique er om de achterblijvers ff een goed gevoel te geven. Geen vraag was teveel. Zoveel warmte verdient meer als 5 sterren maar helaas kunnen we niet meer geven. Monique nogmaals dank en ik beveel je bij een ieder aan.

Cecilia van der Zwan

Zeer prettig en persoonlijk, Monique denkt mee.

Herman Wieser

We hadden ons geen betere uitvaartverzorgster dan Monique kunnen wensen. Ze begeleidde ons vakkundig en lief in die extreem zware tijd. Een bekwame stuurvrouw op een schip in de storm…

Anneke van Slooten

Monique en ik kennen elkaar al jaren via onze vrijwillige bestuursfunctie, échter had ik 'zakelijk' nog niet eerder met haar contact hoeven hebben en dan is het opeens zo ver.
Het leven van...
Het leven van mijn lieve vriendin was eindig en in de laatste dagen voor Marijke haar overlijden ondersteunde zij mij bij allerhande vragen die ik had, de tijd voor mij nemend en in oplossingen denkend.
De ideeën welke Monique aandroeg, de warmte die zij uitstraalt en het 'op afstand' écht voor je zijn, alle tijd nemend om te luisteren naar de verhalen en altijd bereikbaar zijn! Elke keer checken 'heb ik het goed begrepen dat...' en 'is het misschien een idee dat..', bescheiden aanwezig en je was er altijd! Een mooier en waardiger afscheid had Marijke niet kunnen hebben, mede dankzij alle inzet van Monique! Ik ben je dankbaar voor al je steun en inzet lieve Mo ....je bent een uitvaartverzorgster uit duizenden! Dikke kus Ann

Ed Smit

Adembenemend, liefdevol en troostvol. Monique is een zeer lieve vrouw die het afscheid van mijn allerliefste tot een zeer waardig en memorabel geheel heeft omgetoverd . Nooit had ik kunnen bedenken... Adembenemend, liefdevol en troostvol. Monique is een zeer lieve vrouw die het afscheid van mijn allerliefste tot een zeer waardig en memorabel geheel heeft omgetoverd . Nooit had ik kunnen bedenken dat zwarte kraaien ook liefdevolle uitvaart begeleiders kunnen zijn. Monique….. jij bent daar het levende voorbeeld van! Ik dank jou uit de grond van mijn hart dat je er voor mij was de afgelopen week……..Respect lieve schat. ❤️