Yvonne van den Bos

Onlangs de uitvaart van onze moeder samen met Monique mogen organiseren. Wij hadden gekozen voor het een intieme uitvaart.
Monique heeft ons tips gegeven die wij niet hadden bedacht en dit gaf...
Monique heeft ons tips gegeven die wij niet hadden bedacht en dit gaf zeker een meerwaarde aan de uitvaart.

Familie Wondergem

Vorige week was de uitvaart van mijn moeder.
Monique heeft ons professioneel bij dit afscheid geholpen.

Vóór de plechtigheid, in de rouwkamer, heeft ze een mooi gebed voorgelezen....
Vorige week was de uitvaart van mijn moeder.
Monique heeft ons professioneel bij dit afscheid geholpen.

Vóór de plechtigheid, in de rouwkamer, heeft ze een mooi gebed voorgelezen.
Mét elkaar de kist gesloten en naar de aula gereden. Het was zó fijn om dat met elkaar te doen, helemaal niet akelig of beladen. Monique nam bij dit alles kalm de leiding.

De plechtigheid zelf verzorgde zij met aandacht, heel persoonlijk, warm. Ook heeft ze nog een mooi toepasselijk gedicht voorgedragen.

Haar begeleiding was fantastisch!
Een uitvaart kun je maar 1 keer beleven en dan moet je er met een goed gevoel op terugkijken, met haar lukt dat!

Connie, namens de familie Wondergem

Dieke

Infinity heeft een onderscheidend vermogen in ontzorgen en begeleiden in moeilijke tijden. Zij hebben meerdere begravenissen / crematies voor mijn familie verzorgd. De persoonlijke begeleiding,... Infinity heeft een onderscheidend vermogen in ontzorgen en begeleiden in moeilijke tijden. Zij hebben meerdere begravenissen / crematies voor mijn familie verzorgd. De persoonlijke begeleiding, inlevingsvermogen creatieve oplossingen bij speciale wensen zijn goed verzorgd en bijzonder.

Martin A.Bronsveld

Correcte en vriendelijke benadering waarbij efficientie en clientgerichte zorg voorop staat.

Sylvia van ake de Graaff

Heel intiem en persoonlijk en ontzettend goed geregeld en verzorgd

Margriet

Het verlies van een dierbare is al zwaar genoeg en vervolgens kom je voor de verzorging van de uitvaart te staan. Wat is het dan fijn dat er mensen als Monique bestaan! Met een enorme passie en... Het verlies van een dierbare is al zwaar genoeg en vervolgens kom je voor de verzorging van de uitvaart te staan. Wat is het dan fijn dat er mensen als Monique bestaan! Met een enorme passie en betrokkenheid heeft zij ervoor gezorgd dat ik hele dierbare herinneringen heb overgehouden aan het bewijzen van de laatste eer aan mijn moeder. Dankjewel Monique, je bent een professionele topper met een hart van goud.

S . Fokkens - Postma

Wat hebben we veel complimenten ontvangen over de dienst bij het overlijden van mijn man , persoonlijk kijk ik er ook met een goed gevoel op terug ,er is goed naar onze wensen geluisterd en deze... Wat hebben we veel complimenten ontvangen over de dienst bij het overlijden van mijn man , persoonlijk kijk ik er ook met een goed gevoel op terug ,er is goed naar onze wensen geluisterd en deze zijn op een persoonlijke , integere manier begeleid en uitgevoerd er is veel ruimte gelaten voor eigen inbreng , dank je wel Monique .

Sietske Fokkens

S.N. Mentrop-Huliselan

Monique is een zeer betrokken, empathische en professionele uitvaartverzorger. Ze heeft goed naar onze wensen geluisterd en tegelijkertijd goed advies gegeven. De uitvaart van mijn vader vond plaats... Monique is een zeer betrokken, empathische en professionele uitvaartverzorger. Ze heeft goed naar onze wensen geluisterd en tegelijkertijd goed advies gegeven. De uitvaart van mijn vader vond plaats op een andere locatie dan "normaal" en het was een prachtig afscheid op de manier die mijn vader en wij dat wilden.

Yvette Sonneveldt

Monique verstaat de kunst om te luisteren en onze wensen te vertalen in een prachtig afscheid waarin zij een bescheiden leiding nam waar moest en alle ruimte gaf waar kon. Dankjewel daarvoor Monique.

Wilco Voogdt

Vanaf het eerste telefonische contact uitermate goed begeleid door Monique. Best bijzonder dat je in een relatief korte tijd toch al zo'n klik met iemand hebt. Alles was perfect geregeld en ook de... Vanaf het eerste telefonische contact uitermate goed begeleid door Monique. Best bijzonder dat je in een relatief korte tijd toch al zo'n klik met iemand hebt. Alles was perfect geregeld en ook de begeleiding van Monique tijdens de dienst stelden wij zeer op prijs. Overal hadden wij denk ik geen betere keuze kunnen maken.