Sleebos

Vriendelijk en verzorgd. Staat open voor al je wensen en denkt ook met je mee. Het was een zeer mooie dienst!

Menno Veldhuizen

Zeer professioneel, betrokken en ongelooflijk snel in de communicatie. Heel fijn samenwerken in een verdrietige periode!

Brigitte Schoonen

Zeer persoonlijke, uistekende uitvaartzorg gehad van infinity uitvaartzorg. Monique staat direct voor je klaar en neemt veel uit handen. Alles kan en regelt het perfect. Bovendien zeer betrokken met... Zeer persoonlijke, uistekende uitvaartzorg gehad van infinity uitvaartzorg. Monique staat direct voor je klaar en neemt veel uit handen. Alles kan en regelt het perfect. Bovendien zeer betrokken met de nabestaanden. Wij hebben haar zeer gewaardeerd.

Nellie van der Wal-Ketellapper

Myra van Infinity Uitvaartzorg heeft ons heel fijn begeleid bij het voorbereiden van de uitvaart van onze moeder,oma en oma-oma. Ze heeft alle tijd voor ons genomen en we konden haar altijd bellen... Myra van Infinity Uitvaartzorg heeft ons heel fijn begeleid bij het voorbereiden van de uitvaart van onze moeder,oma en oma-oma. Ze heeft alle tijd voor ons genomen en we konden haar altijd bellen als we nog iets wilden weten. Op de dag van de uitvaart heeft ze ons ook goed begeleid. Wij zijn daar als familie heel erg dankbaar voor geweest.
Nellie van der Wal-Ketellapper.
Zoetermeer februari 2022

Marga Smeenk

Afscheid nemen van mijn dochter is het moeilijkste, verdrietigste wat ik heb moeten doen in mijn leven. Monique Kupras heeft met mijn dochter voor haar overlijden contact gehad, heeft haar gesteund... Afscheid nemen van mijn dochter is het moeilijkste, verdrietigste wat ik heb moeten doen in mijn leven. Monique Kupras heeft met mijn dochter voor haar overlijden contact gehad, heeft haar gesteund in het maken van besluiten en heeft alle moeite genomen om alle mogelijk stappen te bespreken. Na het overlijden bleek dat wat wij zo mooi bedacht hadden niet mogelijk was. Monique heeft er voor gezorgd dat de herdenking op een andere locatie plaats konden vinden en de hele herdenking was perfect geregeld.
Empathisch, persoonlijke aandacht, denken in de mogelijkheden en een stuk "ontzorgd" worden zijn de hoofdredenen om Infinity uitvaartzorg aan te bevelen.

Arnold Smit

Van A-tot-Z goed geholpen door Monique. Luisterend oor, wat de wensen zijn van de nabestaanden. Meedenken met de mogelijkheden omtrent de uitvaart.

Paula van Soest

Binnen twee jaar moesten wij afscheid nemen van onze vader en moeder. Hun uitvaarten waren totaal verschillend. Groots en kleurrijk en klein en intiem. Monique wist van beide een warm en memorabel... Binnen twee jaar moesten wij afscheid nemen van onze vader en moeder. Hun uitvaarten waren totaal verschillend. Groots en kleurrijk en klein en intiem. Monique wist van beide een warm en memorabel afscheid te maken. Ze kon zich goed inleven en voelde onze wensen aan, ook als wij die niet altijd konden verwoorden. Ze was ook altijd bereikbaar voor overleg. Voor ons hoorde Monique die week gewoon een beetje bij de familie. Als een uitvaartverzorger je zo'n gevoel kan geven, chapeau!
Familie Van Soest
Zoetermeer

Marilyn Weber-Danoe

Ik ben uiterst tevreden met de persoonlijke begeleiding die wij van Monique Kupras hebben ontvangen bij het regelen van de uitvaart van mijn man.
Tijdens zijn ziekbed heeft mijn man zijn...
Tijdens zijn ziekbed heeft mijn man zijn wensen en ideeen met Monique gedeeld en samen met haar professionele team heeft zij er voor gezorgd dat hij een waardig afscheid heeft gekregen.
Monique heb ik ervaren als een warm sympathiek mens met een luisterend oor en heel erg geinteresseerd in de persoon voor wie de uitvaart bedoeld is. Met haar rustige kalme stem heeft ze prachtige woorden gesproken tijdens de uitvaartplechtigheid.
De byzonder warme uitvaartplechtigheid van mijn man blijft als een waardevolle herinnering voor ons bestaan.

Petra Hilgenga

Een hele fijne ervaring.
We hadden de uitvaart voor mijn vader niet beter kunnen wensen.
Monique neemt alle tijd.
Mede door haar heeft mijn vader een waardig afscheid gekregen.

John Baan

Monique Kupras van Infinity Uitvaartzorg heeft de uitvaart van mijn vrouw perfect georganiseerd.
Ik ben haar dankbaar voor de ondersteuning, de adviezen en de mooie uitvoering.
John...
Ik ben haar dankbaar voor de ondersteuning, de adviezen en de mooie uitvoering.
John Baan