Coby Harteveld-Boone

Mijn eerste telefonische kontakt met Monique was al direct erg geruststellend en na het overlijden van mijn man kwam Monique direct in actie en nam veel geregel uit handen. De locatie van de... Mijn eerste telefonische kontakt met Monique was al direct erg geruststellend en na het overlijden van mijn man kwam Monique direct in actie en nam veel geregel uit handen. De locatie van de uitvaartdienst was nieuw voor Monique en ook daar ging ze helemaal in mee, stelde de juiste vragen (dingen waar wij totaal niet bij stil stonden zoals: "is er een microfoon, waar zetten wij de bloemen in? enz.). Tegelijk bleef zij heel goed aanvoelen wat onze wensen waren en soms stuurde zij op haar lieve manier dat wat bij. Precies wat je nodig hebt in zo'n verdrietige tijd. Wij kijken terug op een prachtig afscheid van mijn man en vader van mijn zoons. Iedereen die aanwezig was, heeft dit als een heel bijzonder en vooral warm afscheid ervaren.

Chantall Orman

Uitstekende begeleiding en ondersteuning vanaf het begin bij het verzorgingshuis tot na de uitvaart. Monique luisterde naar onze wensen en kwam ook zelf met ideeën.

H. Mooijman

Zeer betrokken, met liefdevollel aandacht voor wensen en mogelijkheden. Denkt mee en zoekt oplossingen voor eventuele problemen. Heel attent en weet uitvaart op mooie manier te begeleiden.

anoniem

Een hele fijne ervaring. Monique is betrokken en lief, denkt mee en luistert naar je wensen. Is snel met communiceren wat heel fijn werkt.

Conny van Amsterdam

Een aantal jaar geleden kwamen wij in contact met Infinity Uitvaartzorg om de uitvaart voor en wensen van mijn moeder te bespreken. Dit was zo een fijn en warm contact dat, toen het moment daar was,... Een aantal jaar geleden kwamen wij in contact met Infinity Uitvaartzorg om de uitvaart voor en wensen van mijn moeder te bespreken. Dit was zo een fijn en warm contact dat, toen het moment daar was, wij er alle vertrouwen in hadden dat de uitvaart in goede handen was. Monique heeft ons tijdens de moeilijke dagen steun en tips gegeven en de uitvaart geheel naar wens begeleid. Vooral het betrekken van de achterkleinkinderen bij de plechtigheid heeft ons veel steun gegeven. Monique, bedankt ook voor je mooie woorden en het prettige contact. Wij kunnen Infinity Uitvaartzorg zeker aanbevelen.

F.E.C. Minnaar

Monique is een mensenmens, weet wat de nabestaanden doormaken en geef je een warm gevoel en maak je van binnen rustig, omdat door haar aan alles wat een uitvaart mooier en persoonlijker kan maken... Monique is een mensenmens, weet wat de nabestaanden doormaken en geef je een warm gevoel en maak je van binnen rustig, omdat door haar aan alles wat een uitvaart mooier en persoonlijker kan maken wordt gedacht en dat wordt ook met de nabestaande besproken. Je voelt heel sterk bij haar, dat jouw dierbare in goede handen is. Iedereen die naar de uitvaart was gekomen en het aantal was groot en de complimenten die wij van de familie, vrienden, kennissen en buren hebben mogen ontvangen waren steeds: het is zo intiem, het is zo warm, het is zo echt. Deze complimenten zijn voor Monique en haar uitvaartorganisatie. Wij hadden de uitvaart van onze zwager 5 jaar geleden bijgewoond en Monique was daar ook om de uitvaart te begeleiden. Wij hebben een visitekaartje aan haar gevraagd en gezegd als wij ooit in zo'n situatie komen te verkeren, dan ben jij het die de uitvaart komt doen en niemand anders.

Jos Dullaart

Myra Koenen is voor mij het gezicht van Infinity Uitvaartzorg, met haar heb ik steeds contact gehad. Een heel persoonlijk contact dat al begon toen mijn vrouw nog volop in het leven stond, maar ook... Myra Koenen is voor mij het gezicht van Infinity Uitvaartzorg, met haar heb ik steeds contact gehad. Een heel persoonlijk contact dat al begon toen mijn vrouw nog volop in het leven stond, maar ook wist dat zij nog maar kort te leven had. De steun en warmte die Myra ons gaf, heeft heel veel voor ons betekent. Zij heeft haar werk meer dan voortreffelijk gedaan en daar ben ik haar heel dankbaar voor.

Familie Verhoeff

Zeer prettige persoonlijke, rustige en respectvolle benadering! Monique deed goede suggesties voor heel veel zaken maar liet de uiteindelijke beslissing bij ons. Dat laatste maakt dat het afscheid... Zeer prettige persoonlijke, rustige en respectvolle benadering! Monique deed goede suggesties voor heel veel zaken maar liet de uiteindelijke beslissing bij ons. Dat laatste maakt dat het afscheid geheel in stijl en passend bij de persoon verlopen is. Dank je wel voor de begeleiding namens ons allemaal!

Martijn en Karin, Jerry en Maaike

Toen onze grootouders overleden werd de uitvaart verzorgd door Infinity. Mijn moeder had daar fijne herinneringen aan. Helaas nog geen 4 jaar later is mijn moeder vrij plotseling overleden. Daar... Toen onze grootouders overleden werd de uitvaart verzorgd door Infinity. Mijn moeder had daar fijne herinneringen aan. Helaas nog geen 4 jaar later is mijn moeder vrij plotseling overleden. Daar stonden we dan, in het ziekenhuis, midden in de nacht. Gevoel van paniek, wat moeten we nu doen? Midden in de nacht hebben wij Infinity gebeld. Vanaf dat moment zijn wij zo goed ondersteund en geholpen in alles wat geregeld moest worden. Het is van onvoorstelbare waarde hoeveel het betekend als iemand je gerust kan stellen in een periode van zoveel verdriet. Monique heeft ons daarin absoluut fantastisch geholpen. Ook bij het vormgeven van de uitvaart heeft zij ons feilloos aangevoeld en de perfecte dag geregeld precies zoals mijn moeder hem zou hebben gewild. We zijn haar intens dankbaar en hadden ons geen betere uitvaartzorg kunnen wensen. Monique, dankjewel.

A. van Gastel

Voor de uitvaart van mijn vader was Myra Koenen onze begeleider van start tot finish. Heel fijn om iemand naast je te hebben die de regie heeft en aan alle (ook kleine) dingen denkt. Wij wilden een... Voor de uitvaart van mijn vader was Myra Koenen onze begeleider van start tot finish. Heel fijn om iemand naast je te hebben die de regie heeft en aan alle (ook kleine) dingen denkt. Wij wilden een aantal dingen graag onze eigen invulling geven en dankzij Myra is dat ook allemaal gelukt. Meest bijzonder vind ik echter de persoonlijke betrokkenheid en aandacht. Je hebt geen moment het idee dat je nummer zoveel bent (al is het begrijpelijkerwijs een zakelijk contact) En Myra heeft aandacht en begrip voor de persoonlijke aspecten, zonder dat ze té dichtbij komt. Dat vereist fijngevoeligheid.
Een uitvaart is een gebeurtenis die je nooit meer over kunt doen en waar je nog vaak aan terugdenkt. Ik gun iedereen zo'n tevreden gevoel als wij hebben.
PS Nog een tip: wij hadden al contact opgenomen voor het overlijden