Petra Hilgenga

Een hele fijne ervaring.
We hadden de uitvaart voor mijn vader niet beter kunnen wensen.
Monique neemt alle tijd.
Mede door haar heeft mijn vader een waardig afscheid gekregen.

John Baan

Monique Kupras van Infinity Uitvaartzorg heeft de uitvaart van mijn vrouw perfect georganiseerd.
Ik ben haar dankbaar voor de ondersteuning, de adviezen en de mooie uitvoering.
John...
Ik ben haar dankbaar voor de ondersteuning, de adviezen en de mooie uitvoering.
John Baan

Paul Caron

Mijn vrouw had Monique al eerder meegemaakt bij twee andere uitvaarten. Het contact was daarom snel gelegd, in eerst instantie alleen nog over de te bestellen mand (in plaats van een kist) voor onze... Mijn vrouw had Monique al eerder meegemaakt bij twee andere uitvaarten. Het contact was daarom snel gelegd, in eerst instantie alleen nog over de te bestellen mand (in plaats van een kist) voor onze moeder.
Toen onze moeder in de nacht erna overleed en we weer belden, midden in de nacht, belde Monique snel terug om alles (echt alles) in korte tijd te regelen.
In een week tijd waar veel over nabestaanden heen komt, heeft zij ons op haar eigen, zeer persoonlijke en betrokken, professionele wijze begeleid om een tot in de puntjes voorbereide, schitterende uitvaart voor onze moeder te verzorgen, waarbij met alle persoonlijke wensen rekening kon worden gehouden, maar ook gewezen werd op dingen om beter wel of juist niet te doen.
Het op originele manier betrekken van de kleinkinderen bij de uitvaart, een omgebouwde Tesla als rouwauto en het gedicht dat Monique op basis van de diverse toespraken voordroeg, werd zeer gewaardeerd.
We kunnen Infinity Uitvaartzorg daarom van harte bij iedereen aanbevelen als uw dierbare komt te overlijden.

Familie Caron

MvB

Positief, waren er snel en mee denkend, prettig in omgang en ons voorzien van goede informatie. Crematie met een fijn gevoel afgesloten

Jeane Peeters-Kooy

Monique heeft de uitvaart van mijn man heel deskundig geregeld, van het kennismakingsgesprek tot aan de eindafronding niets dan lof. Alles ging zoals ik had gehoopt dat het zou gaan. Ze dacht mee,... Monique heeft de uitvaart van mijn man heel deskundig geregeld, van het kennismakingsgesprek tot aan de eindafronding niets dan lof. Alles ging zoals ik had gehoopt dat het zou gaan. Ze dacht mee, had een luisterend oor en suggesties. Monique, je weet dat ik je heel, heel dankbaar ben, hoe je mij hebt bijgestaan.

Ineke Poortermans

Tijdens ons leven hadden wij al nagedacht over onze uitvaart. Belangrijke elementen van een uitvaaronderneming waren voor ons: geen grote, logge organisatie, deskundigheid, betrokkenheid,... Tijdens ons leven hadden wij al nagedacht over onze uitvaart. Belangrijke elementen van een uitvaaronderneming waren voor ons: geen grote, logge organisatie, deskundigheid, betrokkenheid, respectvol, invoelend vermogen, meedenkend, één vaste contactpersoon die goed bereikbaar is, en het nakomen van afspraken.
Onze keuze voor Infinity Uitvaartzorg is een juiste keuze gebleken. De uitvaart van mijn man is helemaal volgens onze wensen verlopen, waarbij alle genoemde elementen volledig tot uiting zijn gekomen.
Cissy van Winden is mij op bijzonder goede wijze tot steun geweest in deze verdrietige, emotioneel heftige periode.

Dewi

In oktober 2021 heb ik gebruik gemaakt van de diensten van Infinity uitvaardzorg. Wij wilden graag een kleine uitvaard in besloten kring. Dit betekende voor mij dat ik het ook persoonlijk geregeld... In oktober 2021 heb ik gebruik gemaakt van de diensten van Infinity uitvaardzorg. Wij wilden graag een kleine uitvaard in besloten kring. Dit betekende voor mij dat ik het ook persoonlijk geregeld wilde hebben. Dus niet via een grote maatschappij.
Monique van Infinity heeft precies geboden wat wij als familie nodig hadden. We hebben het als zeer prettig en professioneel ervaren. Het contact is heel prettig verlopen via de app en mail. Alles snel geregeld, wat snel geregeld moest worden.
Haar manier van communicatie voelt goed, professioneel en toch heel persoonlijk.
Zeker de moeite waard om een gesprek met deze uitvaardzorg aan te gaan.

A. E. Th. M. Spijker

Kan niet anders laten weten dan dat de verzorging bij het overlijden van mijn vrouw Jopie Spijker Bijleveld op 6 Oktober 2021 vanaf het eerste moment geweldig en met veel respect geregeld is en... Kan niet anders laten weten dan dat de verzorging bij het overlijden van mijn vrouw Jopie Spijker Bijleveld op 6 Oktober 2021 vanaf het eerste moment geweldig en met veel respect geregeld is en dankzij de inzet van Cissy v.d. Winden erg goed is verlopen. Ook de kaarten zijn bijzonder goed gedrukt met een prachtige tekst. Veel complimenten hebben wij mogen ontvangen over de foto presentatie die Cissy heeft samengesteld wil langs deze we dan ook graag laten weten bijzonder tevreden te zijn. Vr. Gr. Fons Spijker

Stefanie Schreuder

Heel fijn en warm team! Alles is mogelijk, niets is (te) gek. Als een naaste overlijdt dan kom je in een achtbaan terecht, en dan is het fijn dat er heel veel uit handen genomen wordt en meegedacht... Heel fijn en warm team! Alles is mogelijk, niets is (te) gek. Als een naaste overlijdt dan kom je in een achtbaan terecht, en dan is het fijn dat er heel veel uit handen genomen wordt en meegedacht wordt en dat doen ze op alle vlakken!

Michels Jeanny

Mevrouw Kupras is een echte steun in de rug bij het regelen van de uitvaart. Ze doet dat op een uitstekende wijze en niets is haar teveel. Op moeilijke verzoeken reageert ze aardig en onmiddellijk.... Mevrouw Kupras is een echte steun in de rug bij het regelen van de uitvaart. Ze doet dat op een uitstekende wijze en niets is haar teveel. Op moeilijke verzoeken reageert ze aardig en onmiddellijk. Met haar hulp kun je echt de uitvaart van je dierbare regelen zoals je graag wil.