Jose van Ee

Mijn persoonlijke ervaring is gelijk een dankbetuiging aan Monique en haar man.
Zij zetten zich met zoveel liefde en passie in voor de mensen.
In onze situatie: Mijn gezin en mijn nichtje...
Mijn persoonlijke ervaring is gelijk een dankbetuiging aan Monique en haar man.
Zij zetten zich met zoveel liefde en passie in voor de mensen.
In onze situatie: Mijn gezin en mijn nichtje met haar gezin.
Het voelde als een warm bad, de grote zus die ons met alles ondersteunde en adviseerde.
De communicatie was heel direct, fijn en duidelijk. Met direct bedoel ik, niet wachten op antwoord of geen gehoor. Monique is overal zelf bij, en zij is het aanspreek punt voor alles. Monique is er gewoon, heel de tijd, op de achtergrond maar altijd beschikbaar voor vragen of overleg. Geen loze beloftes. En heel persoonlijk betrokken. Dit gevoel was voor onze familie heel fijn. En heeft ons afscheid van mijn moeder zoveel rustiger en zelfs mooier gemaakt. Wij zijn Monique en haar man daarom heel dankbaar voor de inzet en het harde werk en de liefde en steun die me mochten ontvangen.
Dank je wel
Liefs van de erven van mevrouw van Ee

Anne Bacchus

Monique heeft jaren geleden de uitvaart van mijn stiefvader geregeld. Wij waren erg tevreden hoe het toen is gegaan. Mijn moeder wilde ook dat Monique haar uitvaart moest regelen. Toen onze moeder... Monique heeft jaren geleden de uitvaart van mijn stiefvader geregeld. Wij waren erg tevreden hoe het toen is gegaan. Mijn moeder wilde ook dat Monique haar uitvaart moest regelen. Toen onze moeder overleed belde ik Monique op. Monique was er voor ons. De uitvaart was heel mooi. Wat een steun hadden wij aan haar. Als wij in de toekomst je nog nodig hebben willen wij dat jij het uitvaart voor ons verzorgt. Bedankt Monique voor alles.

Lucie van Mil-van der Spek

Positief, warm en betrokken.

Anita De Roode

Een prachtig en vooral warm en liefdevol afscheid van onze oom Frans. Hij was een lief en dankbaar mens en is 90 jaar geworden. Wij wilden ‘zijn leven vieren’ en dat is heel goed begrepen door... Een prachtig en vooral warm en liefdevol afscheid van onze oom Frans. Hij was een lief en dankbaar mens en is 90 jaar geworden. Wij wilden ‘zijn leven vieren’ en dat is heel goed begrepen door Monique. Ze heeft ons gehoord en het was dan ook helemaal zoals wij het graag wilden. Twee mensen moesten noodgedwongen meekijken op de livestream, maar Monique heeft hun allebei volledig betrokken in dit warme afscheid en zodoende hadden ze allebei het gevoel erbij te zijn. Dank je wel lieve Monique!

Jacqueline Kadri

Monique heeft ons op uiterst respectvolle en betrokken wijze bijgestaan bij de uitvaart van mijn man en onze vader. Ze dacht mee en kwam met waardevolle suggesties. We zijn haar heel dankbaar dat... Monique heeft ons op uiterst respectvolle en betrokken wijze bijgestaan bij de uitvaart van mijn man en onze vader. Ze dacht mee en kwam met waardevolle suggesties. We zijn haar heel dankbaar dat zij ons tot steun wilde zijn in de moeilijke tijd rondom het overlijden. Het persoonlijke contact hebben wij als zeer prettig ervaren.

Mandy kuhlman

Fijn contact ,staat altijd voor je klaar,mag altijd bellennald je nog vragen hebt ,en er wordt echt met je meegedacht ,we hebben haar al 2keer nodig gehad,het afgelopen jaar .en zijn zeer tevreden... Fijn contact ,staat altijd voor je klaar,mag altijd bellennald je nog vragen hebt ,en er wordt echt met je meegedacht ,we hebben haar al 2keer nodig gehad,het afgelopen jaar .en zijn zeer tevreden met Monique ,kortom we haar bij iedereen aan.een toppertje.

Familie Peters

Monique is met haar team een parel en van grote toegevoegde waarde voor een uitvaart. Persoonlijker kan bijna niet.
Als je als nabestaanden even niet weet hoe je een uitvaart gedenkwaardig en...
Als je als nabestaanden even niet weet hoe je een uitvaart gedenkwaardig en persoonlijk kunt maken dan zorgt zij ervoor dat het net even anders wordt en daardoor heel bijzonder.
Alles in goed, zo niet perfect, overleg.
Vanaf het eerste moment is Monique met haar persoonlijkheid en haar ervaring een steun en toeverlaat, van A tot Z…… van Aandachtig, Betrokken, Communicatief, Deskundig, Empathisch, Flexibel, Geduldig, Helder, Integer tot de Z van Zorgvuldig.
Ron en Inge Peters, te Rijswijk
Eric en Linda Peters, te Almere

Joke Mets

Wij, mijn kinderen en ik, zijn heel blij met onze keuze van Infinity, voor de verzorging van de uitvaart van mijn man Gerard. Wij hebben de hulp van Monique ervaren als warm, meedenkend, heel... Wij, mijn kinderen en ik, zijn heel blij met onze keuze van Infinity, voor de verzorging van de uitvaart van mijn man Gerard. Wij hebben de hulp van Monique ervaren als warm, meedenkend, heel flexibel, netjes en met de nodige humor in deze o, zo droevige tijd.
Zeker aan te bevelen.....
Joke Mets

Hans van Dommelen

De persoonlijke betrokkenheid en benadering van Monique is geweldig. In een verdrietige en moeilijke tijd maakt zij alles makkelijker. Alles top geregeld met veel warmte en compassie.

Sarina Meijvogel-Roos

Vorig jaar heet Monique de uitvaart van mijn moeder naar onze volle tevredenheid begeleid.
Geen enkele twijfel om opnieuw Monique te benaderen in verband met het overlijden van mijn man, Cees Jan.
Vooraf al enkele malen contact gehad om al zijn wensen door te spreken, telefonisch en thuis.
Dat was heel fijn en daarbij kwam Monique zelf ook nog met een aantal goede voorstellen.
Van begin tot het einde is alles op een zeer prettige, professionele en zeer warme manier verlopen.
Na afloop heb ik van veel aanwezigen op de uitvaart zeer positief commentaar ontvangen ,over de wijze waarop alles begeleid werd .
Tevens mijn complimenten over de nazorg in de afgelopen weken.
Nogmaals dank voor je liefdevolle zorg en werkwijze, Monique.
Sarina Meijvogel-Roos (+ familie en vrienden)