Rob Verwijs

Wij hebben Lucas Bentvelsen van Infinity Uitvaartzorg, ervaren als een zeer betrokken meedenkende man, die ook nog erg aardig is😀wij konden Lucas op ieder tijdstip raadplegen, Lucas dacht mee,... Wij hebben Lucas Bentvelsen van Infinity Uitvaartzorg, ervaren als een zeer betrokken meedenkende man, die ook nog erg aardig is😀wij konden Lucas op ieder tijdstip raadplegen, Lucas dacht mee, nam initiatief, stelde dingen voor en heeft de uitvaart tot volle tevredenheid van ons vieren tot in de puntjes verzorgd. En ook nadat alles achter de rug was bleef hij contact houden. Geweldige positieve ervaring.

M. van Daalen

Monique heeft een fijne uitstraling en kan goed aansluiten bij de betrokkenen. Ze neemt de leiding, maar geeft alle ruimte om keuzes te maken. Monique reageert snel op vragen en als familie kijken... Monique heeft een fijne uitstraling en kan goed aansluiten bij de betrokkenen. Ze neemt de leiding, maar geeft alle ruimte om keuzes te maken. Monique reageert snel op vragen en als familie kijken we heel fijn terug op dit proces. Ook tijdens de uitvaart zelf was alles perfect geregeld en heeft Monique nog foto's gemaakt (waar je zelf niet aan denkt). Natuurlijk was er verdriet, maar Monique gaf het gevoel dat er geen andere zorgen waren. Heel fijn. Daarnaast heeft Monique naast kennis ook humor, waardoor er ook ruimte was voor luchtigheid en dat past ook goed bij mijn familie.

Frans Stofregen

Wij hebben samen met ons gezin en Monique de uitvaart van mijn vrouw kunnen regelen
Monique is de rots in de branding die je in deze rollercoaster nodig hebt
Wij hebben erg veel steun van...
Monique is de rots in de branding die je in deze rollercoaster nodig hebt
Wij hebben erg veel steun van haar ondervonden

L.M. Rensink

Opnieuw een warme en professionele ervaring met Monique nu ze de uitvaart van mijn moeder verzorgde.
Het voelde zo vertrouwd ondanks dat het ruim 7 jaar geleden was dat infinity de uitvaart van mijn vader regelde.

Yvonne van Dinten

Toch nog onverwachts is mijn moeder vorige maand overleden. Gelukkig had ik al eerder een keuze gemaakt en contact gehad met Monique van Infinity. Vanaf het moment dat ik haar belde heb je gelijk... Toch nog onverwachts is mijn moeder vorige maand overleden. Gelukkig had ik al eerder een keuze gemaakt en contact gehad met Monique van Infinity. Vanaf het moment dat ik haar belde heb je gelijk het gevoel dat je er niet meer alleen voor staat als familie. Na het gesprek met ons en Monique heeft zij alles uit handen genomen en is er de hele week contact geweest. Zij reageerde ook heel snel. Kortom Monique is een warme, betrokken en empathische vrouw met passie voor haar werk. Bedankt Monique!

Familie Hartog

Vanaf het eerste moment na het overlijden van onze man, vader en opa hebben wij als familie de begeleiding en ondersteuning van Monique als zeer prettig en liefdevol ervaren. Monique nam de tijd om... Vanaf het eerste moment na het overlijden van onze man, vader en opa hebben wij als familie de begeleiding en ondersteuning van Monique als zeer prettig en liefdevol ervaren. Monique nam de tijd om naar de verhalen te luisteren en we kregen de ruimte voor onze eigen ideeën en wensen waarbij ze meedacht wat geresulteerd heeft in een heel mooi persoonlijk en liefdevolle afscheid.

Frank Walsarie Wolff

Een aantal jaar geleden heeft Monique voor een ander familielid de uitvaart naar alle tevredenheid geregeld. Op het moment dat wij wisten dat onze moeder snel zou komen te overlijden, hebben wij dan... Een aantal jaar geleden heeft Monique voor een ander familielid de uitvaart naar alle tevredenheid geregeld. Op het moment dat wij wisten dat onze moeder snel zou komen te overlijden, hebben wij dan ook meteen contact opgenomen met Monique en konden wij voor het overlijden al een hoop zaken regelen. Zelf hadden wij al een idee wat we wilden, maar Monique heeft met haar kennis, ervaring en eigen ideeën ervoor gezorgd dat de uitvaart exact verliep, zoals we in gedachten hadden. Het werd een liefdevol afscheid dat wij nooit zullen vergeten. We kregen alleen maar positieve reacties over hoe alles geregeld was (inclusief de Indische hapjes) en dat de locatie (het Wapen van Zoetermeer) zich uitstekend leende voor deze gelegenheid. Veel mensen wisten ook niet dat je niet altijd gebonden bent aan een crematorium met condoleanceruimte en de daarbij passende sfeer.

Monique heeft ervoor gezorgd dat vanaf het eerste contact tot het eind alles op rolletjes liep. We hadden geen betere uitvaartverzorger kunnen wensen die ook door haar persoonlijke aanpak, inbreng en humor een moeilijke tijd een stuk minder beladen heeft gemaakt. Hiervoor zijn wij Monique en haar team zeer dankbaar.

Met vriendelijke groet, Familie Walsarie Wolf

Fons Duijvestijn

Na een positieve ervaring in 2017 met Infinity Uitvaartzorg besloot mijn familie voor de uitvaart van mijn zwager weer een beroep te doen op Monique, ‘Zorg vanuit het hart’.

Gestart met...

Gestart met een gesprek rond de tafel over de overledene, diens overlijden, maar ook grappige en aandoenlijke gebeurtenissen uit het leven. Geen tijdsdruk maar op een natuurlijke wijze uitkomend op dingen die afgesproken en voorbereid moesten worden, dingen waarvoor Monique de overledene en zijn familie zo goed mogelijk wilde leren kennen.
We wilden graag zelf veel inbreng aanleveren.

Monique was steeds goed bereikbaar voor grote en kleine vragen, had intussen aandacht voor het wel en wee van de achterblijvenden en zag er ook nauwgezet op toe dat de voorbereidingen voor de uitvaartdienst ook echt volgens plan konden verlopen.

Tijdens de plechtigheid alle ruimte voor de eigen inbreng, als ‘voorganger’ woord, beeld en muziek soepel met elkaar verbindend met zo nu en dan een persoonlijk tintje.

Namens de achterblijvers: dat was mooi, dat was een verdiend afscheid. Monique, bedankt!

Tineke Korte-Ernst, Fons Duijvestijn

Aldona

Ik ben erg blij met Infinity uitvaartzorg! Een rustige uitstraling van Moniek, haar betrokkenheid en flexibiliteit hebben mij heel erg geholpen in een moeilijke tijd toen ik een afscheid van mijn... Ik ben erg blij met Infinity uitvaartzorg! Een rustige uitstraling van Moniek, haar betrokkenheid en flexibiliteit hebben mij heel erg geholpen in een moeilijke tijd toen ik een afscheid van mijn geliefde man moest regelen. Ik was gerustgesteld en vond ik het belangrijk dat vele regel zaken door Moniek werden overgenomen waardoor ik niet ermee belast was.

AMJ Wever

Uitstekende, persoonlijke en empathische begeleiding van de gehele uitvaart, inclusief alle voorbereidingen en begeleiding erna. Eigenlijk bijna alles was mogelijk. Geeft een bijzondere rust en... Uitstekende, persoonlijke en empathische begeleiding van de gehele uitvaart, inclusief alle voorbereidingen en begeleiding erna. Eigenlijk bijna alles was mogelijk. Geeft een bijzondere rust en sfeer bij de uitvaart.