Karin van Maastricht

Wij kijken terug op een enorm mooi afscheid dankzij de inzet, het perfectionisme, de warmte, het geduld en ook de gezelligheid van Monique.
Het is een hele verdrietige en moeilijke tijd maar...
Het is een hele verdrietige en moeilijke tijd maar wat is het ontzettend bekangrijk om op deze manier afscheid te kunnen nemen. Dankjewel voor alles!!! Liefs Peter, Karin, Nikita en Danique.

Mieke Houtman

Wat zijn wij op een fantastische wijze bijgestaan door Cissy van Winden bij regelen van de uitvaart van mijn moeder. Cissy nam alle tijd voor ons, kwam met mooie ideeen en was erg meelevend. Ondanks... Wat zijn wij op een fantastische wijze bijgestaan door Cissy van Winden bij regelen van de uitvaart van mijn moeder. Cissy nam alle tijd voor ons, kwam met mooie ideeen en was erg meelevend. Ondanks de beperkingen in verband met de Coronamaatregelen heeft mede dankzij Cissy de uitvaart gekregen die zij verdient. Cissy praatte onze toespraken en mee muziek op een zeer persoonlijke wijze aan elkaar. Alle complimenten!!

Fam v Teulingen

Monique is een heel fijn en betrokken persoon met goede adviezen en is een goede steun voor ons geweest. De dienst was goed geregeld. Monique heeft de mooie dienst begeleid waarbij zij onze... Monique is een heel fijn en betrokken persoon met goede adviezen en is een goede steun voor ons geweest. De dienst was goed geregeld. Monique heeft de mooie dienst begeleid waarbij zij onze persoonlijke verhalen goed onder woorden heeft gebracht. Wij bevelen Monique zeker aan!

Wilma

Monique is erg betrokken en regelt alles netjes met een persoonlijke touch. De samenwerking heb ik als zeer prettig ervaren. De moeilijke gebeurtenis is omgeven door een goed geregeld afscheid die... Monique is erg betrokken en regelt alles netjes met een persoonlijke touch. De samenwerking heb ik als zeer prettig ervaren. De moeilijke gebeurtenis is omgeven door een goed geregeld afscheid die met alle mogelijke zorg heeft plaatsgevonden.

B. van Balen

Super en betrokken geregeld.

Sven Ponthofer

Cissy was mijn rots in de branding nadat mijn vader was overleden. Ik weet niet hoe ik het zonder haar allemaal had moeten regelen. Ondanks de trieste omstandigheden bezorgde zij mij een lach op... Cissy was mijn rots in de branding nadat mijn vader was overleden. Ik weet niet hoe ik het zonder haar allemaal had moeten regelen. Ondanks de trieste omstandigheden bezorgde zij mij een lach op mijn gezicht en is het een mooie en vooral persoonlijke uitvaart geworden. Cissy bedankt. Je zal altijd een speciaal plekje in mijn hart hebben.

Ank van der Elst - Waltman

Monique is een rustige, warme persoonlijkheid. Die de tijd neemt voor je om samen een mooi afscheid te maken. Niets is teveel en alles is mogelijk. Na de crematie hebben we veel mooie reacties... Monique is een rustige, warme persoonlijkheid. Die de tijd neemt voor je om samen een mooi afscheid te maken. Niets is teveel en alles is mogelijk. Na de crematie hebben we veel mooie reacties gekregen.

Bianca Wesseling

Cissy is een warme persoonlijkheid, gelijk na het eerste gesprek hadden we een klik met haar. Cissy kan goed luisteren en heeft een groot empathisch vermogen en kon daardoor heel goed tips geven die... Cissy is een warme persoonlijkheid, gelijk na het eerste gesprek hadden we een klik met haar. Cissy kan goed luisteren en heeft een groot empathisch vermogen en kon daardoor heel goed tips geven die specifiek op onze situatie van toepassing waren. Zeker als het de eerste keer is als je een uitvaart moet regelen, is dat heel fijn. Cissy straalt ook een enorme rust uit en was een grote steun in deze moeilijke tijd. Zij heeft ons er fantastisch doorheen geloodst. Je kunt ten allen tijde bij haar terecht. We hebben een warm en positief gevoel overgehouden aan de uitvaart. Het is precies gegaan zoals wij en mijn vader het voor ogen hadden. Cissy nogmaals enorm bedankt!!!

Richard van Soest

Een mooi, waardig en persoonlijk afscheid van mijn vader met dank aan Monique.

fam. Woltering

Zeer professioneel, zeer betrokken en wensen die we hadden zijn ten top uitgevoerd.