ICON

Luckaßen

Pas op voor dit instituut! Details vindt u in de onderstaande velden.

Geef een uitgebreidere omschrijving van je ervaring

Mijn ervaring hiermee is wisselend. Alles ging goed met de medicatie. Er traden geen bijwerkingen op. Ik had geen lichamelijke klachten De meerderheid van het personeel van Icon is beleefd en... Mijn ervaring hiermee is wisselend. Alles ging goed met de medicatie. Er traden geen bijwerkingen op. Ik had geen lichamelijke klachten De meerderheid van het personeel van Icon is beleefd en hoffelijk. Er is bijna elke dag een uitgebreide wandeling. Veel van de vrijwilligers zijn ook aardig. Er waren echter ook enkele onaangename tijdgenoten onder de vrijwilligers. Men moest me voor elk klein dingetje berispen. Hij eiste altijd consideratie voor zichzelf, maar was niet bereid consideratie te tonen aan anderen. Lange tijd reageerde ik verzoenend op de situatie (in de politiek wordt dit ook wel appeasement genoemd). Naarmate de pesterijen van het andere subject voortduurden en toenamen, werd de situatie steeds ondraaglijker. Het kwam tot een ruzie. Resultaat: Icon heeft me geblokkeerd. Reden: "Voor agressief gedrag!" Tuurlijk! Als er valse beschuldigingen worden geuit door een andere proefpersoon (leugens), iemand is geslagen door een proefpersoon met zijn vuist, hoewel dit een leugen was, en het verplegend personeel controleert deze leugen niet op waarachtigheid (het lichaam controleren op zichtbare kenmerken) waar zou er een reden zijn om "agressief" te zijn (emotioneel of zelfs boos is waarschijnlijk een betere term).

Wat zou je bij je volgende deelname bij ICON graag anders willen zien?

Nou, deze vraag is een beetje moeilijk voor mij om te beantwoorden. Omdat ik verbannen ben, kan ik niet meer meedoen. Maar ik denk dat het gepast is dat het strenge, bekrompen management wordt... Nou, deze vraag is een beetje moeilijk voor mij om te beantwoorden. Omdat ik verbannen ben, kan ik niet meer meedoen. Maar ik denk dat het gepast is dat het strenge, bekrompen management wordt vervangen door competente, empathische managers. Het is schandalig dat slachtoffers van pesten worden beschuldigd van "agressief gedrag", zelfs schriftelijk per e-mail. Dit management weigert alle logische argumenten te accepteren. Kwaliteiten als empathie zijn duidelijk vreemde woorden voor het management.

Als er in een bedrijf sprake is van pesten, is het vanzelfsprekend dat de directie het slachtoffer van pesten in het kader van haar zorgplicht beschermt en niet ontslaat. Het management van Icon ziet dat blijkbaar anders en heeft een andere beslissing genomen. Het wordt niet onprofessioneler dan dit. Dit behoeft geen verdere uitleg. Ik ben diep verbijsterd. Ik kan er zelfs niet meer aan denken. Ik krijg er alleen maar buikpijn en diarree van.

Bilal

Aangenaam verblijf en geweldig personeel!

Geef een uitgebreidere omschrijving van je ervaring

Voor de derde keer meegedaan bij dit instituut. Graag zou ik iedereen ICON willen aanbevelen. En wel om de volgende redenen:

Informatie op de website vind ik overzichtelijk en duidelijk....

Informatie op de website vind ik overzichtelijk en duidelijk. Je weet meteen wat je kan verwachten. Recruitment bestaande uit vrijwilligers is top!. Telefonisch, chat en per mail zijn ze goed bereikbaar om evt. vragen te beantwoorden. Voor de medische keuring kan je terecht in zowel Utrecht als Groningen. Utrecht is wel iets kleiner waardoor je daar niet altijd terecht kan.

Afspraken worden snel en in overleg ingepland. Daarbij vind ik de flexibiliteit van ICON een pluspunt. Informatiepakket wordt per post opgestuurd. Medische keuring geeft mij veel vertrouwen en een veilig gevoel. Uitslag is meestal binnen enkele dagen bekend. Het verblijf is mijninziens aangenaam en veilig omdat het personeel goed voor je zorgt en regelmatig langs komt om te vragen hoe je je voelt.

Ruimtes worden dagelijks schoongemaakt. Faciliteiten zijn goed, het eten is lekker gevarieerd en er is voldoende vertier. Afgelopen keer met andere deelnemers voetbal gekeken, buiten gewandeld en een ontspannen stoelmassage gekregen van een professionele masseuse. En na afloop van de studie krijg je ook nog een mooie vergoeding.

Wat zou je bij je volgende deelname bij ICON graag anders willen zien?

- mogelijkheid om voor meerdere studies tegelijk in te schrijven zodat je meer kans maakt op deelname

- minder roulatie van personeel, een aantal vaste verplegers per kamer of per studie voor bloedprikken e.d.

- vaker dagelijkse wandelingen

Reactie ICON:

Beste Bilal, ontzettend bedankt voor je mooie review. Erg fijn om te lezen dat jouw deelname zo goed bevallen is. De verdere feedback nemen we zeker mee om intern te bespreken.
We verwelkomen...
We verwelkomen je graag nog een keer in het onderzoekscentrum.
Groeten, Vera van ICON.

Isa

Ik heb een hele leuke tijd gehad en veel leuke mensen ontmoet.

Geef een uitgebreidere omschrijving van je ervaring

Ik heb mij heel goed vermaakt bij ICON. Er zijn veel spelletjes, puzzles, tv’s etc en altijd wel iemand met wie ik een klik had. Ook deden we leuke activiteiten in het weekend zoals karaoke, bingo... Ik heb mij heel goed vermaakt bij ICON. Er zijn veel spelletjes, puzzles, tv’s etc en altijd wel iemand met wie ik een klik had. Ook deden we leuke activiteiten in het weekend zoals karaoke, bingo en pubquiz.

Wat zou je bij je volgende deelname bij ICON graag anders willen zien?

De verplichte maaltijden zouden aangepast moeten worden op de persoon. Het was veel te veel voor mij en had hier veel moeite mee.

Reactie ICON:

Beste Isa, bedankt voor je mooie review! Wauw 5 sterren, hier zijn we heel blij mee! Je opmerking over de maaltijden nemen we mee bij ons intern overleg! Overigens hebben we ook onderzoeken waarbij... Beste Isa, bedankt voor je mooie review! Wauw 5 sterren, hier zijn we heel blij mee! Je opmerking over de maaltijden nemen we mee bij ons intern overleg! Overigens hebben we ook onderzoeken waarbij je geen verplichte maaltijden hoeft te nuttig. We verwelkomen je graag nog een keer in ons onderzoekscentrum.
Groeten, Zahra van ICON.

Aldré Midavaine

Prettig en ontspannen

Geef een uitgebreidere omschrijving van je ervaring

Alles was duidelijk. Personeel vriendelijk soms iets gehaast. Ik ben goed behandeld.

Wat zou je bij je volgende deelname bij ICON graag anders willen zien?

Personeel iets meer tijd zodat het wat minder gehaast overkomt. Meer fruit kunnen eten.

Reactie ICON:

Beste Aldré, wat goed om te lezen dat je hebt meegedaan aan een onderzoek bij ICON. Bedankt voor je mooie review. We zullen je feedback meenemen tijdens ons intern overleg. Groet, Zahra van ICON.

Nicolaas Kortekaas

Icon heeft medicijnstudies in een vrij gemoedelijke sfeer

Geef een uitgebreidere omschrijving van je ervaring

Icon medicijnstudies zijn in een gemoedelijke sfeer met een vrij relaxte, zij het ietwat onpersoonlijke sfeer. Enige nadeel is soms begrensde maaltijden.

Wat zou je bij je volgende deelname bij ICON graag anders willen zien?

Internet computers en werkende printers op elke verdieping in de studieruimtes. Meer bio voedsel ivm dierenwelzijn en Millie.

Reactie ICON:

Beste Nicolaas, Bedankt voor je mooie review. Fijn om te lezen dat je deelname goed is bevallen. We zullen je feedback meenemen tijdens ons intern overleg. Verder verwelkomen je graag nog een keer... Beste Nicolaas, Bedankt voor je mooie review. Fijn om te lezen dat je deelname goed is bevallen. We zullen je feedback meenemen tijdens ons intern overleg. Verder verwelkomen je graag nog een keer in ons onderzoekscentrum! Groet, Zahra van ICON.

Daniël

Een erg aangenaam verblijf gehad waarbij het personeel goed voor mij zorgde

Geef een uitgebreidere omschrijving van je ervaring

Ik heb meegedaan aan een onderzoek van vijf dagen. Op dag 0 kwam ik binnen en kreeg ik vooraf een coronatest. Daarna ging ik met de groep naar de afdeling en werd je een kamer toegewezen waar ik... Ik heb meegedaan aan een onderzoek van vijf dagen. Op dag 0 kwam ik binnen en kreeg ik vooraf een coronatest. Daarna ging ik met de groep naar de afdeling en werd je een kamer toegewezen waar ik verbleef met vier anderen. Op dag 1 kreeg ik het middel toegediend waar ik tijdens het onderzoek vrijwel niets van gemerkt had, dus dat was erg fijn. Op de dag van toediening werd iedere deelnemer heel goed in de gaten gehouden en werd soms om de vijf minuten gevraagd hoe het met degene ging. Ik vond dat het personeel erg betrokken was met hoe het met je ging en waren ze beschikbaar wanneer je vragen had. De dagen daarna heb ik Netflix gekeken, aan school gewerkt, spellen gespeeld, Champions League voetbal gekeken op een van de televisies en gegamed op de Playstation 4. Op de eerste dag van het onderzoek krijg je ook een klein boekje waar alle handelingen in staan, zoals eetmomenten, bloedprik momenten, etc. Erg handig zodat je weet wat de planning is voor elke dag en wanneer je bijvoorbeeld aanwezig moet zijn op je kamer of wanneer het ontbijt voor je klaarstaat. Het eten en drinken was echt heel prima. Ik weet niet wat ik anders had verwacht hiervan, maar het was echt goed georganiseerd met eigenlijk geen onaangename verassingen. Kortom, ik had een rustig, prettig en vooral gezellig verblijf en raad het zeker aan om mee te doen als je iets goed wil doen voor een ander en/of gemakkelijk wat extra geld wil verdienen.

Wat zou je bij je volgende deelname bij ICON graag anders willen zien?

De ‘kamer’ om bijv. te werken of te leren op de afdeling heeft nogal een bedroevige uitstraling en een raam die niet open kan. De deur valt ook automatisch dicht. Door deze dingen komt er niet... De ‘kamer’ om bijv. te werken of te leren op de afdeling heeft nogal een bedroevige uitstraling en een raam die niet open kan. De deur valt ook automatisch dicht. Door deze dingen komt er niet bepaald frisse lucht in dit kamertje waardoor het er niet zo prettig is om er te zitten

Reactie ICON:

Beste Daniël, bedankt voor je uitgebreide review. Hier zijn we heel blij mee. Je opmerking over de werkkamer nemen we mee bij ons intern overleg! We verwelkomen je graag nog een keer in ons... Beste Daniël, bedankt voor je uitgebreide review. Hier zijn we heel blij mee. Je opmerking over de werkkamer nemen we mee bij ons intern overleg! We verwelkomen je graag nog een keer in ons onderzoekscentrum.
Groeten, Vera van ICON

Geenen Roos

Ik ga ze nog moeten ervaren

die heb ik nog niet

Wat zou je bij je volgende deelname bij ICON graag anders willen zien?

dat ook ouderen aan bod komen

Daniel

ICON heeft geen respect voor je tijd

Geef een uitgebreidere omschrijving van je ervaring

Helaas een erg vervelende ervaring bij ICON. Ingeschreven voor onderzoek, daarna hele dag vrij gehouden voor eerste bezoek naar Groningen gekomen. Daarnaast ook met werk planning van onderzoek... Helaas een erg vervelende ervaring bij ICON. Ingeschreven voor onderzoek, daarna hele dag vrij gehouden voor eerste bezoek naar Groningen gekomen. Daarnaast ook met werk planning van onderzoek besproken en vrijgehouden.

Belt men na een paar weken leuk op met: "onderzoek gaat niet door". Kan gebeuren, helaas geeft ICON geen enkele tegemoetkoming hierbij en ben ik dus mijn vrijde dag kwijt, loopt me planning op werk in de soep. Ook bij navraag komt men terug met 1 zinnetje dat ze niets voor je kunnen doen.

Hoewel ik vaker heb meegedaan, twijfel ik nu heel erg of ik ooit nog terugkomt, dit is gewoon disrespectvol. Denk hier dus aan als je je aanmeldt bij ICON, dat niets vast staat en alle negatieve gevolgen van dien bij deelnemer liggen.

Wat zou je bij je volgende deelname bij ICON graag anders willen zien?

Dat als ICON een onderzoek annuleert er een minimale vergoeding tegenover staat, in ieder geval voor de dag dat je gekomen bent.

john

Fantastisch personeel, professioneel, goed eten maar je moet wel iets hebben om jezelf bezig te houden.

Geef een uitgebreidere omschrijving van je ervaring

ik heb 4 weken aan een onderzoek met weinig handelingen meegedaan en heb een prima ervaring gehad. personeel is erg aardig en professioneel. Als je een onderzoek doet dat vrije keus eten heeft kun... ik heb 4 weken aan een onderzoek met weinig handelingen meegedaan en heb een prima ervaring gehad. personeel is erg aardig en professioneel. Als je een onderzoek doet dat vrije keus eten heeft kun je zelf vooraf van een menu avond eten kiezen voor de hele periode. De dagelijkse wandeling is goed om er even uit te zijn. Het is wel erg saai/eentonig maar ik was dagelijks met mijn studie bezig dus ik vond dat nu geen probleem. Je weet natuurlijk vantevoren al waar je voor inschrijft dus dat is geen verassing. voor studeren een perfecte oplossing en nog betaald krijgen ook.

Wat zou je bij je volgende deelname bij ICON graag anders willen zien?

iets meer keuze voor onbijt. fruit, cornflakes, muesli etc. mis ik wel.

Reactie ICON:

Beste John, bedankt voor de mooie beoordeling. 5 sterren, super! Ook bedankt voor je feedback over het ontbijt, we gaan we kijken wat er mogelijk is. We verwelkomen je graag nog eens in ons... Beste John, bedankt voor de mooie beoordeling. 5 sterren, super! Ook bedankt voor je feedback over het ontbijt, we gaan we kijken wat er mogelijk is. We verwelkomen je graag nog eens in ons onderzoekscentrum! Groeten, Vera van ICON

Dave Willemsen

Het personeel is grotendeels vriendelijk, er is meer dan genoeg medische aandacht als dat nodig is, en ik heb mij altijd veilig en verzorgd gevoeld

Geef een uitgebreidere omschrijving van je ervaring

Ik heb meegedaan met een lang onderzoek van 36 dagen (als ik mij niet vergis) en voor mij was dit dan ook mijn eerste deelname aan medisch onderzoek. Ik was nerveus in het begin, en het voelde... Ik heb meegedaan met een lang onderzoek van 36 dagen (als ik mij niet vergis) en voor mij was dit dan ook mijn eerste deelname aan medisch onderzoek. Ik was nerveus in het begin, en het voelde allemaal een beetje raar, maar al snel voelde ik mij op mijn gemak toen ik mij bed kreeg toegewezen en in gesprek kwam met de andere deelnemers. Ik moet ook toegeven dat ik het altijd erg schoon vond. Ik viel ook al snel in het ritme van het opgestelde schema, en de wandelingen waren ook altijd wel een hoogte punt van de dag. Soms kon het voorkomen dat er wat irritaties ontstonden tussen deelnemers, maar dat kan gebeuren als je zo lang de hele dag op elkaars lip zit. Al met al heb ik veel gelachen met de andere deelnemers, het was gezellig, en de tijd ging (tegen verwachtingen in) snel. Ik heb nagenoeg geen last gehad van bijwerkingen, maar Ik kreeg tijdens mijn onderzoek wat klachten, hoewel ik echt top werd geholpen door een hele rustige en vriendelijke onderzoek arts (zijn naam was Salah, als ik het goed schrijf). Het balkon (van de eerste verdieping volgens mij) was ook absoluut en pluspunt!

Wat zou je bij je volgende deelname bij ICON graag anders willen zien?

Soms kan het personeel, door de strakke timing, wat stressvol aanvoelen, en kan er weleens wat hectiek ontstaan als er wat fout gaat. Wellicht kan de beschikbaarheid van meer personeel dit oplossen.... Soms kan het personeel, door de strakke timing, wat stressvol aanvoelen, en kan er weleens wat hectiek ontstaan als er wat fout gaat. Wellicht kan de beschikbaarheid van meer personeel dit oplossen. Ook vond ik dat het eten echt verbeterd kon worden, in plaats van een opwarm maaltijd, had ik kraag gewoon vers eten gehad. Graag had ik ook wat meer decoratie en planten gezien want de kamers kunnen erg steriel aanvoelen.

Reactie ICON:

Beste Dave, bedankt voor je uitgebreide feedback en de mooie scoren van 4 sterren! Goed om te lezen dat je je snel op je gemak voelde en goed geholpen bent door onze arts.
De verbeterpunten...
De verbeterpunten gaan we intern bespreken en kijken hoe we dit kunnen oppakken. We verwelkomen je graag een keer terug voor een volgend onderzoek!
Groeten, Vera van ICON