ICON

Daniël

Een erg aangenaam verblijf gehad waarbij het personeel goed voor mij zorgde

Geef een uitgebreidere omschrijving van je ervaring

Ik heb meegedaan aan een onderzoek van vijf dagen. Op dag 0 kwam ik binnen en kreeg ik vooraf een coronatest. Daarna ging ik met de groep naar de afdeling en werd je een kamer toegewezen waar ik verbleef met vier anderen. Op dag 1 kreeg ik het middel toegediend waar ik tijdens het onderzoek vrijwel niets van gemerkt had, dus dat was erg fijn. Op de dag van toediening werd iedere deelnemer heel goed in de gaten gehouden en werd soms om de vijf minuten gevraagd hoe het met degene ging. Ik vond dat het personeel erg betrokken was met hoe het met je ging en waren ze beschikbaar wanneer je vragen had. De dagen daarna heb ik Netflix gekeken, aan school gewerkt, spellen gespeeld, Champions League voetbal gekeken op een van de televisies en gegamed op de Playstation 4. Op de eerste dag van het onderzoek krijg je ook een klein boekje waar alle handelingen in staan, zoals eetmomenten, bloedprik momenten, etc. Erg handig zodat je weet wat de planning is voor elke dag en wanneer je bijvoorbeeld aanwezig moet zijn op je kamer of wanneer het ontbijt voor je klaarstaat. Het eten en drinken was echt heel prima. Ik weet niet wat ik anders had verwacht hiervan, maar het was echt goed georganiseerd met eigenlijk geen onaangename verassingen. Kortom, ik had een rustig, prettig en vooral gezellig verblijf en raad het zeker aan om mee te doen als je iets goed wil doen voor een ander en/of gemakkelijk wat extra geld wil verdienen.

Wat zou je bij je volgende deelname bij ICON graag anders willen zien?

De ‘kamer’ om bijv. te werken of te leren op de afdeling heeft nogal een bedroevige uitstraling en een raam die niet open kan. De deur valt ook automatisch dicht. Door deze dingen komt er niet bepaald frisse lucht in dit kamertje waardoor het er niet zo prettig is om er te zitten

Reactie ICON:

Beste Daniël, bedankt voor je uitgebreide review. Hier zijn we heel blij mee. Je opmerking over de werkkamer nemen we mee bij ons intern overleg! We verwelkomen je graag nog een keer in ons onderzoekscentrum.
Groeten, Vera van ICON

Score voor ICON: 5/5
Zou je het anderen aanraden om deel te nemen aan een geneesmiddelenonderzoek bij ICON? Ja