ICON

Nic

Johnson Massanga

Super-top!!

Geef een uitgebreidere omschrijving van je ervaring

Je wordt heel goed vanaf het eerste telefoontje klaargestoomd alvorens de verpleegtechnische handelingen uitgevoerd worden. Bij vragen tijdens het onderzoek staan de verplegers altijd keurig voor je... Je wordt heel goed vanaf het eerste telefoontje klaargestoomd alvorens de verpleegtechnische handelingen uitgevoerd worden. Bij vragen tijdens het onderzoek staan de verplegers altijd keurig voor je klaar voor tekst en uitleg.
Ik doe dit al jaren, tot op heden heb ik nooit klachten zoals bijwerkingen gehad (uiteraard verschilt dat per persoon).

NVT!

Reactie ICON:

Beste Johnson, wat fijn om te lezen dat deelname aan geneesmiddelenonderzoek bij ICON zo goed bevalt. We zijn natuurlijk heel blij met deelnemers zoals jij en blijven je graag verwelkomen in ons... Beste Johnson, wat fijn om te lezen dat deelname aan geneesmiddelenonderzoek bij ICON zo goed bevalt. We zijn natuurlijk heel blij met deelnemers zoals jij en blijven je graag verwelkomen in ons onderzoekscentrum! Bedankt voor de mooie beoordeling.

Jansen

Ik heb nog geen ingevuld.

Ik heb geen ervaring.

Weet nog niet.

Wouter Voskuilen

Heel rustig en prettig

Geef een uitgebreidere omschrijving van je ervaring

Alles werd duidelijk uitgelegd en je werd goed voorbereid op alles wat komen zou. Ook het toedienen van het medicijn verliep voorspoedig en had nergens last van of problemen mee!

Wat zou je bij je volgende deelname bij ICON graag anders willen zien?

Duidelijkere communicatie via de telefoon vóór het onderzoek

Beste Wouter,
Bedankt voor je mooie review van 4,5 ster. Fijn om te lezen dat je deelname zo voorspoedig is verlopen. Je feedback over de communicatie via de telefoon zal ik terugkoppelen!...
Beste Wouter,
Verder verwelkomen we je natuurlijk graag nog een keer voor een onderzoek.

Mansvelders van Moll

Beste ICON, ik zou graag deelnemen aan dit onderzoek, maar heb een lichamelijke handicap maar ook dan kun je nog gezond zijn Groningen is vanuit het brabantse ver weg. ik zie jullie reactie graag... Beste ICON, ik zou graag deelnemen aan dit onderzoek, maar heb een lichamelijke handicap maar ook dan kun je nog gezond zijn Groningen is vanuit het brabantse ver weg. ik zie jullie reactie graag tegemoet.

Geef een uitgebreidere omschrijving van je ervaring

Ik heb geen ervaring bij het icon dus kan ik deze niet delen met jullie

Wat zou je bij je volgende deelname bij ICON graag anders willen zien?

wat er te verbeteren valt, weet ik pas als ik met jullie organisatie in zeel ga. wat kan ik voor jullie betekenen de revieuws zijn zeer positief

Saul

Ik heb de deelname als aangenaam en gezellig ervaren.

Geef een uitgebreidere omschrijving van je ervaring

Dit was mijn eerste deelname, dus ik wist niet wat ik moest verwachten. Maar ik kan zeggen dat alles goed geregeld was en dat ik een prettige tijd heb gehad in het onderzoekscentrum. Vooral het... Dit was mijn eerste deelname, dus ik wist niet wat ik moest verwachten. Maar ik kan zeggen dat alles goed geregeld was en dat ik een prettige tijd heb gehad in het onderzoekscentrum. Vooral het medisch personeel was uitstekend: professioneel en aardig. Dat zorgde ervoor dat het een goede ervaring was.

Wat zou je bij je volgende deelname bij ICON graag anders willen zien?

Soms voelden zaken wat gehaast aan; er waren soms plotse veranderingen in het programma waardoor het personeel net even iets te veel werk in een kleine tijd had. Dat is niet bevoorderlijk voor het... Soms voelden zaken wat gehaast aan; er waren soms plotse veranderingen in het programma waardoor het personeel net even iets te veel werk in een kleine tijd had. Dat is niet bevoorderlijk voor het gemaksgevoel van de vrijwilligers. Daarnaast zou het fijn zijn als er meer studie- en werkruimte was. De studiekamer zit al snel vol.

Reactie ICON:

Beste Saul, bedankt voor je mooie review! En super om te lezen dat jouw eerste deelname zo goed is bevallen. Je punten van feedback nemen we ook zeker mee om een volgende ervaring nog beter te laten... Beste Saul, bedankt voor je mooie review! En super om te lezen dat jouw eerste deelname zo goed is bevallen. Je punten van feedback nemen we ook zeker mee om een volgende ervaring nog beter te laten verlopen. We verwelkomen je natuurlijk graag nog een keer voor een onderzoek.

Yoran

Erg fijn, vriendelijke medewerkers, prima eten en een fijne gemeenschappelijke ruimte om te relaxen.

Geef een uitgebreidere omschrijving van je ervaring

Tijdens mijn periode van 6 dagen heb ik een prima tijd gehad bij ICON, het eten is prima, de bedden en kamers zijn prima en de medewerkers en studiegenoten zijn vriendelijk.

Wat zou je bij je volgende deelname bij ICON graag anders willen zien?

Aantal broodjes/broodbeleg was aan de matige/lage kant bij mijn studie met gestandaardiseerde maaltijden. Avondeten was top.

Reactie ICON:

Beste Yoran, bedankt voor je mooie review van 4,5 ster! Goed om te lezen dat je een deelname bij ICON ook anderen zou aanraden.

Gregory Paz Soldan

Vriendelijk personeel, goed verblijf

Geef een uitgebreidere omschrijving van je ervaring

Duidelijke uitleg over de studie, goed eten, voldoende entertainment.

Wat zou je bij je volgende deelname bij ICON graag anders willen zien?

Iets minder verbruik van plastic en / of, het scheiden van afval

Beste Gregory,
Beste Gregory,
Bedankt voor je mooie review van 5 sterren! Hier zijn wij heel blij mee. En we nemen je opmerking over het verbruik van plastic ook zeker mee. Daarnaast verwelkomen we je natuurlijk graag voor een volgende onderzoek.

NL

Mezelf nuttig gemaakt voor de wetenschap

Geef een uitgebreidere omschrijving van je ervaring

Ben blij dat ik hiermee mensen kan helpen

Wat zou je bij je volgende deelname bij ICON graag anders willen zien?

Grotere maatbeker tijdens urine opvangen

Reactie ICON:

Bedankt voor jouw bijdrage aan de ontwikkeling van nieuwe en betere medicatie! We zijn blij met deze mooie beoordeling en verwelkomen je graag terug in ons onderzoekscentrum.
Groeten, Vera van...

Loyen frank

Een beetje als vakantie

Geef een uitgebreidere omschrijving van je ervaring

Veel tijd om te lezen en muziek te luisteren, waar ik in het normale leven minder tijd voor maak

Wat zou je bij je volgende deelname bij ICON graag anders willen zien?

Een dartbord graag , blijkbaar op andere verdieping wel aanwezig , kleine investering voor veel plezier.

Beste Loyen Frank,
Bedankt voor het achterlaten van je review. We zijn erg blij met de 4,5 ster!
Daarnaast nemen we je feedback mee voor ons intern overleg.
We verwelkomen je graag nog...
Beste Loyen Frank,
Bedankt voor het achterlaten van je review. We zijn erg blij met de 4,5 ster!
Daarnaast nemen we je feedback mee voor ons intern overleg.
We verwelkomen je graag nog een keer bij ons in het onderzoekscentrum.