ICON

H Turksema

Stelletje oplichters die zich niet aan de gemaakte afspraken houden

Geef een uitgebreidere omschrijving van je ervaring

Gewoon niet betalen Wat de afspraak is

Ik doe nooit weer mee

yves

Voor herhaling vatbaar mits er nog iets beter aan de vrijwilliger wordt gedacht

Geef een uitgebreidere omschrijving van je ervaring

ik heb altijd wel een goede tijd en beleving tijdens de onderzoeken hier, je vind altijd wel een luisterend oor als dat nodig is, alles is best professioneel volgens mijn normen, het eten valt ook... ik heb altijd wel een goede tijd en beleving tijdens de onderzoeken hier, je vind altijd wel een luisterend oor als dat nodig is, alles is best professioneel volgens mijn normen, het eten valt ook best mee, er is zeker voldoende keuze kwa eten, de faciliteiten zijn enkel goed op de 2de verdieping als je wat langere studies doet, je weet natuurlijk nooit waar je terecht komt want ik heb al gemerkt dat er geen rekening wordt gehouden met de vrijwilligers die lange studies doen, die worden op de kleinste en saaiste verdiepingen gelegd. als dit me nog vaker gaat voorkomen zal ik er wel met stoppen want mentale gezondheid is voor mij wel heel belangrijk en die mentale rust vind ik enkel op de 2de verdieping.
voor de rest alles prima en zeker aan te raden om mee te doen als vrijwilliger aan studies

Wat zou je bij je volgende deelname bij ICON graag anders willen zien?

ik zou graag hebben dat degene die beslist op welke verdieping de vrijwilligers zien te gaan liggen dat de vrijwilligers met een lange studie zoals mijn lopende studie nu van 32 nachten op de 2de... ik zou graag hebben dat degene die beslist op welke verdieping de vrijwilligers zien te gaan liggen dat de vrijwilligers met een lange studie zoals mijn lopende studie nu van 32 nachten op de 2de verdieping worden geplaatst waar het ruimer is en waar je op zijn minst een pooltafel hebt, een darts, 2 tv's ... waar ze hun mee bezig kunnen houden om de tijd buiten de handelingen op te vullen,
op de derde is het veel te klein met maar 1 tv geen pooltafel, geen darts, geen balkon...
te gek voor woorden dat wij hier zo lang liggen en dan op de saaiste verdieping worden geplaatst.

Beste Yves,
Beste Yves,
Hartelijk dank voor de mooie beoordeling en uitgebreide toelichting. We hebben je punten intern ook besproken en nemen dit zeker mee als verbeterpunt. Verder doen we er natuurlijk alles aan het verblijf op alle verdiepingen zo prettig mogelijk te maken!
We verwelkomen je graag nogmaals in ons onderzoekscentrum.
Groet, Vera van ICON

J

Slechte communicatie

Geef een uitgebreidere omschrijving van je ervaring

Telefoniste aan de lijnen kwamen niet professioneel over. Ook vragen ze vooraf aan het vooronderzoek niet alle dingen waardoor heel veel mensen voor niks naar het vooronderzoek gaan.

Wat zou je bij je volgende deelname bij ICON graag anders willen zien?

Dat ze alle allergies aangeven tenminste hooikoorts die toch wel veel mensen hebben. Ook een wat spontanere en vlottere telefonist zou mooi zijn.

Beste Jelte,
Beste Jelte,
Wat vervelend om te lezen dat je het zo hebt ervaren. We doen er natuurlijk alles aan om tijdens het telefoongesprek zo veel mogelijk te bespreken, zodat je niet voor niks naar een medische keuring komt. Vervelend dat dit bij jou wel het geval was.
Wanneer je hooikoorts hebt, is het bijvoorbeeld wel een optie om deel te nemen in de winter. Mits je op dat moment geen medicatie gebruikt. Eventueel zou je dan mee kunnen doen!
Vera van ICON

Sven

Lekker veel vrije tijd.

Geef een uitgebreidere omschrijving van je ervaring

3 erg drukke dagen gehad, waarin je alsnog veel vrije tijd krijgt. 2 lekker rustige dagen gehad met bijna geen handelingen. Kreeg helaas wel erg veel jeuk door de ecg stickers. De bloed canule merk... 3 erg drukke dagen gehad, waarin je alsnog veel vrije tijd krijgt. 2 lekker rustige dagen gehad met bijna geen handelingen. Kreeg helaas wel erg veel jeuk door de ecg stickers. De bloed canule merk je bijna niks van.

Wat zou je bij je volgende deelname bij ICON graag anders willen zien?

Een oplossing voor jeuk door de ecg stickers

Reactie ICON:

Beste Sven, hartelijk dank voor de mooie beoordeling! Wat fijn om te lezen dat je je verblijf als rustig hebt ervaren. We zullen je feedback meenemen en kijken naar een oplossing hiervoor! Groet,... Beste Sven, hartelijk dank voor de mooie beoordeling! Wat fijn om te lezen dat je je verblijf als rustig hebt ervaren. We zullen je feedback meenemen en kijken naar een oplossing hiervoor! Groet, Vera van ICON

Robin

Een aangename deelname, de tijd vloog voorbij in de kliniek!

Geef een uitgebreidere omschrijving van je ervaring

Het vaste schema in de kliniek is erg fijn, even geen huishoudelijke taken, gewoon lekker tot rust komen in de kliniek en tegelijkertijd geld verdienen. De dagelijkse wandeling is ook erg aangenaam... Het vaste schema in de kliniek is erg fijn, even geen huishoudelijke taken, gewoon lekker tot rust komen in de kliniek en tegelijkertijd geld verdienen. De dagelijkse wandeling is ook erg aangenaam en met medeproefpersonen een spelletje spelen of een film kijken is een leuke invulling van de dagen. Daarnaast is er genoeg tijd voor de studie of bijvoorbeeld hybride werken.

Wat zou je bij je volgende deelname bij ICON graag anders willen zien?

Het liefst een buitenruimte die vrij toegankelijk is (mits de medicatie dit toelaat in verband met zonneschijn).

Reactie ICON:

Beste Robin, Hartelijk dank voor je mooie beoordeling! Wat goed om te lezen dat je tevreden bent over je deelname. We ontvangen je graag nog een keer! Groet, Zahra van ICON

Anna

Een positieve ervaring

Geef een uitgebreidere omschrijving van je ervaring

Goede uitleg wat me te wachten stond en het verloop ervan

Wat zou je bij je volgende deelname bij ICON graag anders willen zien?

Ik miste de informatie dat je, ondanks mijn positief verlopenmedische keuring, niet gelijk aan de beurt bent oftewel de bedoelde groep vol was

Reactie ICON:

Beste Anna, hartelijk dank voor de mooie beoordeling! Bedankt ook voor je feedback. Het is wel de bedoeling dat deze informatie duidelijk wordt doorgegeven. We zullen dit meenemen tijdens ons intern... Beste Anna, hartelijk dank voor de mooie beoordeling! Bedankt ook voor je feedback. Het is wel de bedoeling dat deze informatie duidelijk wordt doorgegeven. We zullen dit meenemen tijdens ons intern overleg. Groet, Zahra van ICON.

Frans Ammerlaan

Professioneel

Geef een uitgebreidere omschrijving van je ervaring

Een goede correcte behandeling van vrijwilligers.

Iets meer flexibiliteit

Reactie ICON:

Beste Frans, hartelijk dank voor de mooie beoordeling! We verwelkomen je graag nog een keer. Groet, Zahra van ICON.

J.G van Asselt

Alles prima geregeld

Geef een uitgebreidere omschrijving van je ervaring

Goede zorg en aandacht voor de deelnemer. Ook goede zorg voor de inwendige mens als er weer gegeten mag worden.

Wat zou je bij je volgende deelname bij ICON graag anders willen zien?

Ik heb zelf niet doorgevraagd maar achteraf gezien had ik toch beter uitgelegd willen hebben waar het onderzoek precies tot dient. En ook of het onderzoek iets opgeleverd. Ik neem aan dat ik geen... Ik heb zelf niet doorgevraagd maar achteraf gezien had ik toch beter uitgelegd willen hebben waar het onderzoek precies tot dient. En ook of het onderzoek iets opgeleverd. Ik neem aan dat ik geen placebo heb gehad omdat ik een allergische reactie heb gehad. Maar had ik dat niet gehad is het toch fijn om te weten of je een medicijn of een placebo hebt gehad.

Reactie ICON:

Hi, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Fijn om te lezen dat er veel zorg en aandacht voor u was. Verder kunnen we helaas vaak (nog) niet de onderzoeksresultaten delen. Geneesmiddelenonderzoek... Hi, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Fijn om te lezen dat er veel zorg en aandacht voor u was. Verder kunnen we helaas vaak (nog) niet de onderzoeksresultaten delen. Geneesmiddelenonderzoek is een langdurig proces, wat meer dan 10 jaar kan duren. Het vroegtijdig delen van de onderzoeksresultaten kan mogelijk van invloed zijn op uitkomst van een onderzoek. Overigens is het wel mogelijk om te achterhalen of u een placebo of een middel toegediend heeft gekregen. Deze informatie kunt u opvragen nadat het onderzoek is afgerond. Voor meer informatie hierover kunt u gratis bellen naar 0800 – 0292044 Groet, Zahra van ICON.

Ineke van de Ven

Heel positief.

Vriendelijk personeel, duidelijke uitleg
Goede verzorging

Niks

Reactie ICON:

Beste Ineke, hartelijk dank voor uw mooie beoordeling! We verwelkomen u graag nog een keer. Groet, Zahra van ICON.

Johanna (Florien) Masteling

Ik heb mijn deelname weer als zeer prettig ervaren (3e onderzoek).

Geef een uitgebreidere omschrijving van je ervaring

Ik heb een aantal keer meegedaan en voor mij zijn het echt de werknemers die de ervaring prettig maken. Graag wil ik Natasja, Rianne, Anja H, Anasha, Ras, Manuel, Bram, Soraya, Bo Joy, Hettie,... Ik heb een aantal keer meegedaan en voor mij zijn het echt de werknemers die de ervaring prettig maken. Graag wil ik Natasja, Rianne, Anja H, Anasha, Ras, Manuel, Bram, Soraya, Bo Joy, Hettie, Marijke, Brenda, Hinke en alle anderen hartelijk bedanken voor de gezelligheid. Chapeau!!

Wat zou je bij je volgende deelname bij ICON graag anders willen zien?

Etage 3 is erg saai, er is geen mogelijkheid tot poolen/tafelvoetbal. Maar 1 studieruimte die dan eigenlijk altijd in gebruik is, ook kan je niet buiten op een balkon zitten. Zeker voor deelnemers... Etage 3 is erg saai, er is geen mogelijkheid tot poolen/tafelvoetbal. Maar 1 studieruimte die dan eigenlijk altijd in gebruik is, ook kan je niet buiten op een balkon zitten. Zeker voor deelnemers die langere tijd deelnemen aan een studie is deze afdeling echt niet leuk.

Beste Johanna,
Beste Johanna,
Heel erg bedankt voor je leuke review en je mooie beoordeling. Wat een mooi compliment aan ons personeel. We zullen het aan hen doorgeven. Daarnaast ook bedankt voor je feedback. We zullen dit meenemen tijdens ons interne overleg. Groet, Zahra van ICON.