ICON

Bilal

Aangenaam verblijf en geweldig personeel!

Geef een uitgebreidere omschrijving van je ervaring

Voor de derde keer meegedaan bij dit instituut. Graag zou ik iedereen ICON willen aanbevelen. En wel om de volgende redenen:

Informatie op de website vind ik overzichtelijk en duidelijk. Je weet meteen wat je kan verwachten. Recruitment bestaande uit vrijwilligers is top!. Telefonisch, chat en per mail zijn ze goed bereikbaar om evt. vragen te beantwoorden. Voor de medische keuring kan je terecht in zowel Utrecht als Groningen. Utrecht is wel iets kleiner waardoor je daar niet altijd terecht kan.

Afspraken worden snel en in overleg ingepland. Daarbij vind ik de flexibiliteit van ICON een pluspunt. Informatiepakket wordt per post opgestuurd. Medische keuring geeft mij veel vertrouwen en een veilig gevoel. Uitslag is meestal binnen enkele dagen bekend. Het verblijf is mijninziens aangenaam en veilig omdat het personeel goed voor je zorgt en regelmatig langs komt om te vragen hoe je je voelt.

Ruimtes worden dagelijks schoongemaakt. Faciliteiten zijn goed, het eten is lekker gevarieerd en er is voldoende vertier. Afgelopen keer met andere deelnemers voetbal gekeken, buiten gewandeld en een ontspannen stoelmassage gekregen van een professionele masseuse. En na afloop van de studie krijg je ook nog een mooie vergoeding.

Wat zou je bij je volgende deelname bij ICON graag anders willen zien?

- mogelijkheid om voor meerdere studies tegelijk in te schrijven zodat je meer kans maakt op deelname

- minder roulatie van personeel, een aantal vaste verplegers per kamer of per studie voor bloedprikken e.d.

- vaker dagelijkse wandelingen

Reactie ICON:

Beste Bilal, ontzettend bedankt voor je mooie review. Erg fijn om te lezen dat jouw deelname zo goed bevallen is. De verdere feedback nemen we zeker mee om intern te bespreken.
We verwelkomen je graag nog een keer in het onderzoekscentrum.
Groeten, Vera van ICON.

Score voor ICON: 4.5/5
Zou je het anderen aanraden om deel te nemen aan een geneesmiddelenonderzoek bij ICON? Ja