ICON

Joël Veldman

Het was een makkelijke, belonen de ervaring.

Geef een uitgebreidere omschrijving van je ervaring

Alles was duidelijk. Mijn verblijf was relatief kort. De handelingen waren goed uitgelegd, ze waren niet eng en ze waren goed uitgevoerd. De beloning is zeer welkom voor de tijdsinvestering.

Wat zou je bij je volgende deelname bij ICON graag anders willen zien?

De optie om een snack meer te kiezen. Verder zou ik wel willen weten hoe het is op een kleinere kamer.

Reactie ICON:

Beste Joël, bedankt voor de mooie beoordeling van 5 sterren! We gaan even kijken wat er mogelijk is qua snacks. Top dat je een deelname bij ICON aanraadt! Groeten, Vera van ICON

Sergei

Prettig verblijf.

Geef een uitgebreidere omschrijving van je ervaring

Heel aardig personeel. Vriendelijk, en altijd klaar staan om te helpen. In de afdelingen alles aanwezig voor aangename verblijf van deelnemers.

Wat zou je bij je volgende deelname bij ICON graag anders willen zien?

Geen idee. Alles naar wens.

Reactie ICON:

Beste Sergei, 5 sterren! Bedankt voor de mooie beoordeling. We verwelkomen je graag voor een volgend onderzoek in Groningen! Groetjes, Vera van ICON

Hessel Roedema

Elke keer weer een heel prettige en leerzame ervaring.

Geef een uitgebreidere omschrijving van je ervaring

Ontvangst, verblijf en de vele contacten zijn bijzonder prettig. Ik voel me prima bij elk bezoek.

Wat zou je bij je volgende deelname bij ICON graag anders willen zien?

Het gaat al goed en ik bemerk steeds weer kleine verbeteringen, dus ga vooral zo door.

Reactie ICON:

Beste Hessel, bedankt voor de mooie score en je feedback! Fijn om te lezen dat je ook steeds kleine verbeteringen opmerkt! We gaan zo door :) Groeten, Vera van ICON

Mo

Vakkundig

Geef een uitgebreidere omschrijving van je ervaring

Duidelijk en efficient. Personeel is vriendelijk en je wordt ten alle tijden goed geholpen. Geen slechte woorden over mijn ervaring bij icon.

Open buffet.

Reactie ICON:

Beste Mohammed, 10/10 wat een mooie score! Bedankt voor het delen van jouw ervaring. We kunnen helaas geen open buffet bieden, omdat er voor de meeste onderzoeken restricties bepaald zijn voor het... Beste Mohammed, 10/10 wat een mooie score! Bedankt voor het delen van jouw ervaring. We kunnen helaas geen open buffet bieden, omdat er voor de meeste onderzoeken restricties bepaald zijn voor het eten. We proberen wel een zo ruim mogelijk aanbod te hebben natuurlijk!
We verwelkomen je graag een keer terug in ons onderzoekscentrum.
Groeten, Vera van ICON

Cees

Altijd goed

Geef een uitgebreidere omschrijving van je ervaring

Nog geen slechte ervaring meegemaakt. Eten is goed te doen (je wordt er voor betaald!). Bedden liggen lekker, en met de gordijnen dicht heb je genoeg privacy. Alleen de entertainment op de eerste... Nog geen slechte ervaring meegemaakt. Eten is goed te doen (je wordt er voor betaald!). Bedden liggen lekker, en met de gordijnen dicht heb je genoeg privacy. Alleen de entertainment op de eerste verdieping zijn erg karig vergeleken met de tweede verdieping (pooltafel, darten en meer gezelligheid).

Wat zou je bij je volgende deelname bij ICON graag anders willen zien?

Graag meer entertainment op de eerste verdieping, want ik verveel me 2x zo snel op de eerste dan op de tweede verdieping. Of van te voren erbij zetten op welke verdieping het onderzoek is.

Reactie ICON:

Beste Cees, bedankt voor de mooie score en je feedback! We nemen je punten mee en gaan kijken of we hier verbeteringen kunnen aanbrengen. Daarnaast zien we je natuurlijk graag terug voor een volgend... Beste Cees, bedankt voor de mooie score en je feedback! We nemen je punten mee en gaan kijken of we hier verbeteringen kunnen aanbrengen. Daarnaast zien we je natuurlijk graag terug voor een volgend onderzoek. Groeten, Vera van ICON

Hessel Roedema

Heel positief.

Geef een uitgebreidere omschrijving van je ervaring

Ontvangst, begeleiding en verzorging was prima. Sfeer in de groep en de benadering door de medewerkers was prettig.

Wat zou je bij je volgende deelname bij ICON graag anders willen zien?

Het gaat gewoon goed, op elke vraag wordt snel en adequaat gereageerd.

Reactie ICON:

Beste Hessel, hartelijk dank voor de mooie beoordeling! We verwelkomen je natuurlijk graag nog een keer in ons onderzoekscentrum. Groet, Vera van ICON.

L

2 toiletten op 24 bedden. matig eten.

Geef een uitgebreidere omschrijving van je ervaring

2 toiletten op 24 bedden. matig eten.

Wat zou je bij je volgende deelname bij ICON graag anders willen zien?

meer toiletten. beter eten.

Dirk Pepermans

Een fijne ervaring om nieuwe mensen te leren kennen

Geef een uitgebreidere omschrijving van je ervaring

Goede medewerkers,dokter om veilig een medicijn te testen

Wat zou je bij je volgende deelname bij ICON graag anders willen zien?

Iets meer avondeten,iets langere wandelingen indien mogelijk

Reactie ICON:

Beste Dirk, bedankt voor de mooie score en je feedback! We zullen je punten meenemen en kijken wat de mogelijkheden zijn qua eten en het wandelen. Groeten, Vera van ICON.

Jamila

Leerrijk

Geef een uitgebreidere omschrijving van je ervaring

Mooie ervaring voor herhaling vatbaar

Avontuurlijk

Reactie ICON:

Beste Jamila, bedankt voor je mooie beoordeling en feedback. We verwelkomen je natuurlijk graag weer voor een nieuw onderzoek! Groeten, Vera van ICON

Milo

Ik heb de deelname goed ervaren

Geef een uitgebreidere omschrijving van je ervaring

Duidelijk schema van je dag en je verblijf wisselt zich af met erg drukke dagen en erg rustige dagen

Wat zou je bij je volgende deelname bij ICON graag anders willen zien?

Ik zou het liefst hebben dat je het schema van een onderzoek voor aanmelden al kan zien, zodat je precies weet hoe druk het schema is en hoeveel vrije tijd je ongeveer hebt.

Reactie ICON:

Beste Milo, bedankt voor je mooie beoordeling en feedback. We gaan jouw punt zeker even bespreken en kijken wat er mogelijk is qua communicatie over de drukte van het onderzoek.
Groeten, Vera...
Groeten, Vera van ICON