ICON

Luckaßen

Pas op voor dit instituut! Details vindt u in de onderstaande velden.

Geef een uitgebreidere omschrijving van je ervaring

Mijn ervaring hiermee is wisselend. Alles ging goed met de medicatie. Er traden geen bijwerkingen op. Ik had geen lichamelijke klachten De meerderheid van het personeel van Icon is beleefd en hoffelijk. Er is bijna elke dag een uitgebreide wandeling. Veel van de vrijwilligers zijn ook aardig. Er waren echter ook enkele onaangename tijdgenoten onder de vrijwilligers. Men moest me voor elk klein dingetje berispen. Hij eiste altijd consideratie voor zichzelf, maar was niet bereid consideratie te tonen aan anderen. Lange tijd reageerde ik verzoenend op de situatie (in de politiek wordt dit ook wel appeasement genoemd). Naarmate de pesterijen van het andere subject voortduurden en toenamen, werd de situatie steeds ondraaglijker. Het kwam tot een ruzie. Resultaat: Icon heeft me geblokkeerd. Reden: "Voor agressief gedrag!" Tuurlijk! Als er valse beschuldigingen worden geuit door een andere proefpersoon (leugens), iemand is geslagen door een proefpersoon met zijn vuist, hoewel dit een leugen was, en het verplegend personeel controleert deze leugen niet op waarachtigheid (het lichaam controleren op zichtbare kenmerken) waar zou er een reden zijn om "agressief" te zijn (emotioneel of zelfs boos is waarschijnlijk een betere term).

Wat zou je bij je volgende deelname bij ICON graag anders willen zien?

Nou, deze vraag is een beetje moeilijk voor mij om te beantwoorden. Omdat ik verbannen ben, kan ik niet meer meedoen. Maar ik denk dat het gepast is dat het strenge, bekrompen management wordt vervangen door competente, empathische managers. Het is schandalig dat slachtoffers van pesten worden beschuldigd van "agressief gedrag", zelfs schriftelijk per e-mail. Dit management weigert alle logische argumenten te accepteren. Kwaliteiten als empathie zijn duidelijk vreemde woorden voor het management.

Als er in een bedrijf sprake is van pesten, is het vanzelfsprekend dat de directie het slachtoffer van pesten in het kader van haar zorgplicht beschermt en niet ontslaat. Het management van Icon ziet dat blijkbaar anders en heeft een andere beslissing genomen. Het wordt niet onprofessioneler dan dit. Dit behoeft geen verdere uitleg. Ik ben diep verbijsterd. Ik kan er zelfs niet meer aan denken. Ik krijg er alleen maar buikpijn en diarree van.

Score voor ICON: 2/5
Zou je het anderen aanraden om deel te nemen aan een geneesmiddelenonderzoek bij ICON? Nee