ICON

J Cozijnsen

In een prettige omgeving meegedaan aan een studie

Geef een uitgebreidere omschrijving van je ervaring

Goede voorlichting, kundig personeel en goede voorzieningen

nvt

Beste Cozijnsen,
Hartelijk dank voor je mooie beoordeling van 5 sterren. We verwelkomen je graag nog een keer bij ons in het onderzoekscentrum.
Groeten, Vera van ICON

Noah

Slechte communicatie en na bewijzen te hebben aangeleverd over je medische geschiedenis kan je afgewezen worden op basis van niks.

Geef een uitgebreidere omschrijving van je ervaring

Werd gevraagd om een bewijs van mijn psycholoog dat ik daar niet meer loop, na het bewijs te hebben aangeleverd werd gevraag om een bewijs dat ik geen medicatie gebruikte. Nadat bewijs ook te hebben... Werd gevraagd om een bewijs van mijn psycholoog dat ik daar niet meer loop, na het bewijs te hebben aangeleverd werd gevraag om een bewijs dat ik geen medicatie gebruikte. Nadat bewijs ook te hebben aangeleverd ben ik afgewezen op basis van dat ze denken dat ik niet stabiel genoeg ben omdat ik 4 maanden geleden een intake heb gehad bij de psycholoog. Belachelijke uitspraak toch?

Wat zou je bij je volgende deelname bij ICON graag anders willen zien?

Aangenomen worden op basis van wat ik vertel: Ik heb geen medicatie genomen het laatste jaar en ik loop niet bij een psycholoog. Ik heb zelfs bewijzen aangeleverd dat ik daar niet meer loop en een... Aangenomen worden op basis van wat ik vertel: Ik heb geen medicatie genomen het laatste jaar en ik loop niet bij een psycholoog. Ik heb zelfs bewijzen aangeleverd dat ik daar niet meer loop en een medicijnen paspoort gehaald van mijn apotheek. Op basis waarvan kan ik dan nog afgewezen worden? Belachelijk.

Reactie ICON:

Wat vervelend om te lezen dat je een slechte ervaring hebt gehad. Er worden (gelukkig) strenge regels gehanteerd bij deelname aan een geneesmiddelenonderzoek. Om zo de veiligheid voor deelnemers te... Wat vervelend om te lezen dat je een slechte ervaring hebt gehad. Er worden (gelukkig) strenge regels gehanteerd bij deelname aan een geneesmiddelenonderzoek. Om zo de veiligheid voor deelnemers te waarborgen. Ik zie inderdaad dat de artsen aan jou hebben gevraagd om extra informatie aan te leveren. Op basis van deze informatie hebben zij een weloverwogen beslissing genomen. Het is begrijpelijk dat de situatie voor jou vervelend is. Dat je op basis van een gesprek bij een psycholoog van 4 maanden geleden niet kunt deelnemen. Echter, de medicatie die wij onderzoeken kan van invloed zijn op je mentale gezondheid. Ik hoop dat ik je hiermee voldoende heb geïnformeerd. Mocht je nog vragen hebben, dan horen/lezen wij dit graag! Groet, Zahra van ICON.

Maarten Poell

Gezellig en leuk

Geef een uitgebreidere omschrijving van je ervaring

ik heb altijd het gevoel dat ik bij goede kennissen te gast ben

Wat zou je bij je volgende deelname bij ICON graag anders willen zien?

Het avondeten mag wel wat meer aandacht krijgen, m.b.t. gezond

Reactie ICON:

Hi Maarten, hartelijk dank voor je mooie beoordeling en je feedback. We verwelkomen je graag nog een keer in ons onderzoekscentrum!
Groet, Vera van ICON.

Kuhnert

Kuhnert

André

Hj

Reactie ICON:

Hi, hartelijk dank voor je mooie beoordeling! We verwelkomen je graag nog een keer. Groet, Zahra van ICON.

Harmannus Turksema

Iedere keer als je vroegtijdig naar huis gestuurd wordt. Krijg je een belachelijke vergoeding en dat gebeurt heel vaak.

Geef een uitgebreidere omschrijving van je ervaring

Je krijgt medicijnen waardoor 1 jaar aan geen gelijkwaardige onderzoek mee kan doen daarna sturen ze naar 5 dagen naar huis. Niet te geloven

Wat zou je bij je volgende deelname bij ICON graag anders willen zien?

Betaal de mensen waar ze recht op hebben

Reactie ICON:

Beste Harmannus, wat vervelend om te lezen dat je een negatieve ervaring hebt gehad. Voor deelname aan onderzoeken gelden (gelukkig) strenge voorwaarden. Zo kan het zijn dat je door deelname aan een... Beste Harmannus, wat vervelend om te lezen dat je een negatieve ervaring hebt gehad. Voor deelname aan onderzoeken gelden (gelukkig) strenge voorwaarden. Zo kan het zijn dat je door deelname aan een onderzoek een jaar lang niet mag deelnemen aan andere onderzoeken. Deze regels zijn er voor je eigen veiligheid. Mocht het zo zijn dat je vroegtijdig stopt met een onderzoek dan krijg je inderdaad niet de volledige vergoeding. De vergoeding wordt dan per dag berekend.
Ik heb van mijn collega's vernomen dat je een officiële klacht heeft ingediend en dat deze is afgehandeld. Groet Mirjam van ICON.

Luin Peters

It was a very relaxing experience and I felt very well cared for.

Geef een uitgebreidere omschrijving van je ervaring

The staff is very professional.
The catering is delicious.
Never had any side effects.
Other participants have always been friendly and nice to spent time with.
Payment is...
The staff is very professional.
The catering is delicious.
Never had any side effects.
Other participants have always been friendly and nice to spent time with.
Payment is absolutely fair.

Nothing.

Reactie ICON:

Hi Luin, Thank you for your nice review and your 5 star rating! It is great to read that you enjoyed your participation. We look forward to welcoming you again. Kind Regards, Zahra from ICON

Peeraer Ronny

Een bedrijf wat weet hoe ze hun deelnemers moeten behandelen.

Geef een uitgebreidere omschrijving van je ervaring

ik denk dat er zeker rekening wordt gehouden met de deelnemers

Wat zou je bij je volgende deelname bij ICON graag anders willen zien?

ik kan niet echt iets bedenken

Reactie ICON:

Hi, wat leuk om te lezen dat je een review hebt achtergelaten en bedankt voor je mooie beoordeling. We verwelkomen je graag nog een keer in ons onderzoekscentrum! Groet, Zahra van ICON.

Udo Kloepper

ICON is in my opinions very safe and professional for my well-being

I have almost no negative Experience with ICON

Parking Space for my Tesla

Reactie ICON:

Hi Udo, Thank you for your nice review and your 5 star rating! Unfortunately, I don't know if it is possible to create a parking space for your Tesla. But you never know. Kind Regards, Zahra from... Hi Udo, Thank you for your nice review and your 5 star rating! Unfortunately, I don't know if it is possible to create a parking space for your Tesla. But you never know. Kind Regards, Zahra from ICON.

Dennis

De wetenschap dienen tegen een goede vergoeding, een fijn verblijf, onder prettige omstandigheden en in deskundige handen. Gezellige mede-vrijwilligers, en tot rust gekomen.

Geef een uitgebreidere omschrijving van je ervaring

Onder deze omstandigheden is het bij wijze van spreken bijna jammer dat er een maximum op het aantal deelnames is. Ik vind het deelnemen aan een medicijnen onderzoek een hoogst ethische manier van... Onder deze omstandigheden is het bij wijze van spreken bijna jammer dat er een maximum op het aantal deelnames is. Ik vind het deelnemen aan een medicijnen onderzoek een hoogst ethische manier van bijverdienste, en is voor mij een goede motivatie om er een gezonde leefstijl op na te houden. De werkwijze van ICON en dan vooral haar medewerkers is deskundig, duidelijk en daadkrachtig. Dat geeft mij een veilig, gerespecteerd en vooral goed gevoel. En dat is precies wat ik wil ervaren.

Wat zou je bij je volgende deelname bij ICON graag anders willen zien?

Ik zou een poolbiljart geweldig vinden. Ik mis ook een stilteruimte. Voor meditatie, gebed en yoga. En de pindakaas zou onder zoet beleg moeten vallen, maar besef dat dat een zeer persoonlijke wens... Ik zou een poolbiljart geweldig vinden. Ik mis ook een stilteruimte. Voor meditatie, gebed en yoga. En de pindakaas zou onder zoet beleg moeten vallen, maar besef dat dat een zeer persoonlijke wens is. Ik ben bovenal tevreden, al zou het verstandig zijn dat mij ook te vragen tijdens mijn verblijf. Ik vind het jammer negatieve reviews te lezen op de site die mijn inziens te voorkomen zijn bij meer hoor en wederhoor tijdens het verblijf in de kliniek. Niet tijdens de well-being, maar door een onderzoeksdeskundige.

Beste Dennis,
Beste Dennis,
Heel erg bedankt voor je leuke review en je mooie beoordeling. Wat een mooi compliment aan ons personeel. We zullen het doorgeven. Daarnaast ook bedankt voor je feedback: een stilte ruimte is een erg goede suggestie! Groet, Zahra van ICON.

Almiera

Prettig, gezellig en voor herhaling vatbaar

Geef een uitgebreidere omschrijving van je ervaring

Vriendelijk personeel, goede begeleiding, meestal wel gezellige groepen en er zijn veel mogelijkheden om jezelf bezig te houden.

Wat zou je bij je volgende deelname bij ICON graag anders willen zien?

Meer en prettigere 1 pers studie- en/of werkplekken. Er zijn op een verdieping nu maar 2 plekken beschikbaar en die zijn koud en kil. Bovendien kan je geen vertrouwelijke telefoontjes plegen als er... Meer en prettigere 1 pers studie- en/of werkplekken. Er zijn op een verdieping nu maar 2 plekken beschikbaar en die zijn koud en kil. Bovendien kan je geen vertrouwelijke telefoontjes plegen als er iemand anders bij je op de studiekamer zit. Sowieso zijn er geen goede plekken om even privé te bellen of zonder dat je anderen stoort.

Beste Almiera,
Beste Almiera,
Heel erg bedankt voor het achterlaten van een beoordeling. Ook bedankt voor je feedback. Het is inderdaad fijn om je even terug te kunnen trekken om bijvoorbeeld een telefoontje te plegen. We zullen je feedback meenemen tijdens onze interne overleg. Daarnaast verwelkomen wij je graag nog een keer in onderzoekscentrum. Groet, Zahra van ICON.