ICON

Noah

Slechte communicatie en na bewijzen te hebben aangeleverd over je medische geschiedenis kan je afgewezen worden op basis van niks.

Geef een uitgebreidere omschrijving van je ervaring

Werd gevraagd om een bewijs van mijn psycholoog dat ik daar niet meer loop, na het bewijs te hebben aangeleverd werd gevraag om een bewijs dat ik geen medicatie gebruikte. Nadat bewijs ook te hebben aangeleverd ben ik afgewezen op basis van dat ze denken dat ik niet stabiel genoeg ben omdat ik 4 maanden geleden een intake heb gehad bij de psycholoog. Belachelijke uitspraak toch?

Wat zou je bij je volgende deelname bij ICON graag anders willen zien?

Aangenomen worden op basis van wat ik vertel: Ik heb geen medicatie genomen het laatste jaar en ik loop niet bij een psycholoog. Ik heb zelfs bewijzen aangeleverd dat ik daar niet meer loop en een medicijnen paspoort gehaald van mijn apotheek. Op basis waarvan kan ik dan nog afgewezen worden? Belachelijk.

Reactie ICON:

Wat vervelend om te lezen dat je een slechte ervaring hebt gehad. Er worden (gelukkig) strenge regels gehanteerd bij deelname aan een geneesmiddelenonderzoek. Om zo de veiligheid voor deelnemers te waarborgen. Ik zie inderdaad dat de artsen aan jou hebben gevraagd om extra informatie aan te leveren. Op basis van deze informatie hebben zij een weloverwogen beslissing genomen. Het is begrijpelijk dat de situatie voor jou vervelend is. Dat je op basis van een gesprek bij een psycholoog van 4 maanden geleden niet kunt deelnemen. Echter, de medicatie die wij onderzoeken kan van invloed zijn op je mentale gezondheid. Ik hoop dat ik je hiermee voldoende heb geïnformeerd. Mocht je nog vragen hebben, dan horen/lezen wij dit graag! Groet, Zahra van ICON.

Score voor ICON: 0.5/5
Zou je het anderen aanraden om deel te nemen aan een geneesmiddelenonderzoek bij ICON? Nee