ICON

Prive

Slecht

Geef een uitgebreidere omschrijving van je ervaring

Op het allerlaatste moment werd ik afgewezen, terwijl ik al onderweg was naar het onderzoek. Voor iets wat ik van te voren heb gevraagt of het een probleem was, toen zeiden ze na 2 dagen overleggen... Op het allerlaatste moment werd ik afgewezen, terwijl ik al onderweg was naar het onderzoek. Voor iets wat ik van te voren heb gevraagt of het een probleem was, toen zeiden ze na 2 dagen overleggen dat het geen probleem was en dat ik mocht mee doen. En nou ineene is het wel een probleem

Wat zou je bij je volgende deelname bij ICON graag anders willen zien?

Laat me weten van te voren dat ik ben afgekeurd en niet 2 uur voor het onderzoek begint terwijl ik al onderweg ben. EN BETER OVERLEGGEN

Goedemiddag,
Wat vervelend om te lezen dat je een slechte ervaring hebt gehad en dat je voor niks de voorbereidingen getroffen hebt.
Allereerst willen wij je laten weten dat wij je...
Goedemiddag,
Allereerst willen wij je laten weten dat wij je teleurstelling goed kunnen begrijpen. Het is niet prettig te moeten vernemen niet meer aan het onderzoek deel te kunnen nemen. Daarom hebben wij je bericht intern opgepakt en is er via de mail contact met je opgenomen over een oplossing. Natuurlijk nemen wij jouw feedback ook mee als verbeterpunt voor onze organisatie.

Bashar zahweh

Afgebroken van wege corona

Geef een uitgebreidere omschrijving van je ervaring

Vriendelijk, individuele benadering, af en toe streng

Meer vrijheid en beweging

Reactie ICON:

Hi Bashar, bedankt voor je feedback. Wat jammer om te lezen dat het onderzoek is afgebroken vanwege corona! Mocht je in de toekomst weer mee willen doen, neem dan gerust contact met ons op. Groet,... Hi Bashar, bedankt voor je feedback. Wat jammer om te lezen dat het onderzoek is afgebroken vanwege corona! Mocht je in de toekomst weer mee willen doen, neem dan gerust contact met ons op. Groet, Zahra van PRA | ICON

Christina

Prima, iedereen is hulpvaardig en vraagt regelmatig naar je welbevinden.

Geef een uitgebreidere omschrijving van je ervaring

Je wordt goed voorbereid op een handeling, de staff helpt je herinneren aan tijdkritische afspraken. En iedereen is bereid om een verzoek in te willigen (bijvoorbeeld een kruik, een extra... Je wordt goed voorbereid op een handeling, de staff helpt je herinneren aan tijdkritische afspraken. En iedereen is bereid om een verzoek in te willigen (bijvoorbeeld een kruik, een extra ondermatras, een extra kussen, een glas water als je niet van bed mag etc.)

Wat zou je bij je volgende deelname bij ICON graag anders willen zien?

Misschien wat meer verse groenten

Hi Christina,
Hi Christina,
Bedankt voor je mooie beoordeling van 5 sterren en wat goed om te lezen dat jij je verblijf als prettig hebt ervaren. We verwelkomen je graag nog een keer! Groet, Zahra van PRA | ICON

Minco den Heyer

Prima!

Geef een uitgebreidere omschrijving van je ervaring

Dit was geen studie met heel veel handelingen; de enige drukke dag was de medicatie- en prikdag. De dagen erna alleen nog maar 's-ochtends bloedprikken en bloeddruk meten. Omdat het ging om een... Dit was geen studie met heel veel handelingen; de enige drukke dag was de medicatie- en prikdag. De dagen erna alleen nog maar 's-ochtends bloedprikken en bloeddruk meten. Omdat het ging om een 14C-studie (radioactiviteit) moest alle ontlasting worden bewaard. Dat is in het begin even zoeken hoe je dat het handigst kunt doen, maar dat went snel. Vanwege de Corona-maatregelen waren de mogelijkheden om te wandelen of met de groep spelletjes te doen gelimiteerd, maar de dagen gingen toch redelijk vlot voorbij met veel Netflixen, lezen, wat kletsen met kamergenoten en achter de computer werken.

Wat zou je bij je volgende deelname bij ICON graag anders willen zien?

Sommige (oudere) bedden hebben meer verstelmogelijkheden welke beter zijn voor mijn rug bij een langere interne studie. Het zou fijn zijn als alle bedden meer verstelmogelijkheden zouden krijgen.... Sommige (oudere) bedden hebben meer verstelmogelijkheden welke beter zijn voor mijn rug bij een langere interne studie. Het zou fijn zijn als alle bedden meer verstelmogelijkheden zouden krijgen. Ook de kwaliteit van de kussens mag beter.

Beste Minco,
Bedankt het achterlaten van een mooie beoordeling.
Daarnaast ook bedankt voor je feedback. We zullen dit bespreken tijdens ons overleg.

Wilmy Brueren

Heel positief. voor herhaling vatbaar

Geef een uitgebreidere omschrijving van je ervaring

Gezellige sfeer. Alles goed geregeld.

Wat zou je bij je volgende deelname bij ICON graag anders willen zien?

Meer naar buiten en geen mondkapjes meer

Reactie ICON:

Beste Wilmy, bedankt voor je mooie beoordeling en je feedback!
We verwelkomen je graag nog een keer bij ons in het onderzoekscentrum.
Groet, Zahra van PRA

Groningen

De zekerheid dat alles goed gaat.

Altijd goed ervaring

Wat zou je bij je volgende deelname bij ICON graag anders willen zien?

Mogelijkheden dat je onderzoeken kunt zien vanaf een jaar van te voren

Reactie ICON:

Bedankt voor het achterlaten van een mooie review! Groet, Zahra van PRA.

Sjors Beverwijk-Koekoek

Zoals gewoonlijk, redelijk relaxed.

Geef een uitgebreidere omschrijving van je ervaring

Doordat ik al meerdere malen heb meegedaan, weet ik hoe de procedures zijn en dat is altijd wel goed georganiseerd en relaxed. Ook met de corona maatregelen. Het WiFi lijkt een stuk beter en... Doordat ik al meerdere malen heb meegedaan, weet ik hoe de procedures zijn en dat is altijd wel goed georganiseerd en relaxed. Ook met de corona maatregelen. Het WiFi lijkt een stuk beter en stabieler, waardoor ik beter mijn werk tussendoor ook kan doen.

Wat zou je bij je volgende deelname bij ICON graag anders willen zien?

Voor mij zou het prettiger zijn als er meer ruimten zijn waar je meer rust en privacy hebt om mijn werk te kunnen voortzetten tijden het verblijf. Nu is dat zeer beperkt, zeker als er veel studies... Voor mij zou het prettiger zijn als er meer ruimten zijn waar je meer rust en privacy hebt om mijn werk te kunnen voortzetten tijden het verblijf. Nu is dat zeer beperkt, zeker als er veel studies tegelijk zijn. Ook voor veel anderen kan dit een verbetering zijn om werk/ studie te kunnen doen.
Daarnaast lijken de binnenkomst en vetrek van een verblijf in de kliniek soms nogal chaotisch, veel wachten. Dit zou wat beter georganiseerd/ afgestemd kunnen worden.

Beste Sjors,
Bedankt voor je positieve beoordeling en je feedback. Wat goed om te lezen dat je al meerdere keren hebt meegedaan en fijn dat het WIFI netwerk stabieler is geworden.
De...
Beste Sjors,
De binnenkomst/vertrek van een verblijf zijn inderdaad een aandachtspunt en we zijn druk bezig om dit te verbeteren.

Daria Manea

Pleasant

Geef een uitgebreidere omschrijving van je ervaring

No inconvenience or negative remarks, the stay, staff and overall experience was nice.

more food diversity

Hello Daria,
Thank you very much for your great review. Happy to hear you had a good experience! Also thank you for you suggestion.
With kind regards, Zahra from PRA | ICON.

Jurre Spoor

Relax maar een klein beetje ongeregeld

Geef een uitgebreidere omschrijving van je ervaring

Veel kleine onduidelijkheden zoals wanneer je de volgende reeks er moest zijn, hoeveel bedden, ingenomen items die even verloren waren etc. Ook viel het me op dat er zo ontiegelijk veel plastic... Veel kleine onduidelijkheden zoals wanneer je de volgende reeks er moest zijn, hoeveel bedden, ingenomen items die even verloren waren etc. Ook viel het me op dat er zo ontiegelijk veel plastic wordt gebruikt voor onze maaltijden. De steriele dingen begrijp ik maar voor het eten?

Minder plastic

Beste Jurre,
Hartelijk dank voor je mooie beoordeling en je feedback.
Beste Jurre,
Hartelijk dank voor je mooie beoordeling en je feedback.
In verband met hygiëneregels, vooral nu, wordt er inderdaad veel plastic gebruikt. We zijn wel aan het kijken hoe we dit in de toekomst kunnen verminderen en als het echt niet anders kan: vervangen door papieren verpakkingen. In de tijd waarin we nu leven, zijn er zeker veel stappen te maken met betrekking tot plastic afval!
We zullen je overige punten meenemen tijdens ons overleg.
Groeten, Zahra van PRA | ICON

Hugo

Geef een uitgebreidere omschrijving van je ervaring

Had nergens last van mbt de medicijnen, maar het eten was niet heel lekker.

Afwisselende gerechten

Reactie ICON:

Beste Hugo, hartelijk dank voor de positieve reactie! Daarnaast ook bedankt voor jouw suggestie. We verwelkomen je graag nog een keer bij een van onze onderzoeken. Groeten, Zahra van PRA