ICON

Dennis

De wetenschap dienen tegen een goede vergoeding, een fijn verblijf, onder prettige omstandigheden en in deskundige handen. Gezellige mede-vrijwilligers, en tot rust gekomen.

Geef een uitgebreidere omschrijving van je ervaring

Onder deze omstandigheden is het bij wijze van spreken bijna jammer dat er een maximum op het aantal deelnames is. Ik vind het deelnemen aan een medicijnen onderzoek een hoogst ethische manier van bijverdienste, en is voor mij een goede motivatie om er een gezonde leefstijl op na te houden. De werkwijze van ICON en dan vooral haar medewerkers is deskundig, duidelijk en daadkrachtig. Dat geeft mij een veilig, gerespecteerd en vooral goed gevoel. En dat is precies wat ik wil ervaren.

Wat zou je bij je volgende deelname bij ICON graag anders willen zien?

Ik zou een poolbiljart geweldig vinden. Ik mis ook een stilteruimte. Voor meditatie, gebed en yoga. En de pindakaas zou onder zoet beleg moeten vallen, maar besef dat dat een zeer persoonlijke wens is. Ik ben bovenal tevreden, al zou het verstandig zijn dat mij ook te vragen tijdens mijn verblijf. Ik vind het jammer negatieve reviews te lezen op de site die mijn inziens te voorkomen zijn bij meer hoor en wederhoor tijdens het verblijf in de kliniek. Niet tijdens de well-being, maar door een onderzoeksdeskundige.

Reactie ICON:

Beste Dennis,
Heel erg bedankt voor je leuke review en je mooie beoordeling. Wat een mooi compliment aan ons personeel. We zullen het doorgeven. Daarnaast ook bedankt voor je feedback: een stilte ruimte is een erg goede suggestie! Groet, Zahra van ICON.

Score voor ICON: 5/5
Zou je het anderen aanraden om deel te nemen aan een geneesmiddelenonderzoek bij ICON? Ja