Saskia Marcano Bakker

De highlights: de eerste bijeenkomst omdat die zich richtte over de aanpak van het maken van een advies. Bij de overige bijeenkomsten lag de nadruk meer op interactie en hoe om te gaan in... De highlights: de eerste bijeenkomst omdat die zich richtte over de aanpak van het maken van een advies. Bij de overige bijeenkomsten lag de nadruk meer op interactie en hoe om te gaan in verschillende situaties.
Wat neem ik mee: bewust bezig zijn met hoe je eigenaarschap blijft houden van het gesprek en hoe je met duidelijke stappen een goed adviesstuk kan schrijven.

Manon Kooman

Erg leerzaam. Ik kreeg gelijk zin om ermee aan de slag te gaan! Enthousiaste trainer. Mogelijkheid om vragen te stellen en de trainer nam de tijd om duidelijk en uitgebreid antwoord te geven op deze... Erg leerzaam. Ik kreeg gelijk zin om ermee aan de slag te gaan! Enthousiaste trainer. Mogelijkheid om vragen te stellen en de trainer nam de tijd om duidelijk en uitgebreid antwoord te geven op deze vragen.

Apon

Leerzaam. Ontspannen sfeer. Groep was niet te groot. Er was voldoende gelegenheid om vragen te stellen en er werd gelijk in de praktijk geoefend. Locatie is op steenworp afstand van Utrecht... Leerzaam. Ontspannen sfeer. Groep was niet te groot. Er was voldoende gelegenheid om vragen te stellen en er werd gelijk in de praktijk geoefend. Locatie is op steenworp afstand van Utrecht Centraal. Trainster Merel geeft goede feedback.

Brian van Gorp

Boy als trainer had persoonlijke aandacht voor elke deelnemer en had goed door waar ieders verbeterpunt zat. De literatuur paste bij de training, het gebruikte alleen wat termen door elkaar.

Ragnhild Kleijn

Leuke, spontane en ervaren trainer. Sterk op de inhoud en overbrengen van de lesstof. Gaf goede feedback (tips&tricks). Locatie was prima, goed bereikbaar en cateringvoorziening fantastisch. IT... Leuke, spontane en ervaren trainer. Sterk op de inhoud en overbrengen van de lesstof. Gaf goede feedback (tips&tricks). Locatie was prima, goed bereikbaar en cateringvoorziening fantastisch. IT middelen, voor aansluiten apparatuur, zijn slecht

Lenny van der Meer

Leuk en leerzaam. Ik had mij opgegeven voor de 'live' versie, maar deze ging niet door. Ik had dit persoonlijk leuker gevonden omdat je dan net gemakkelijker een connectie maakt met je medestudenten... Leuk en leerzaam. Ik had mij opgegeven voor de 'live' versie, maar deze ging niet door. Ik had dit persoonlijk leuker gevonden omdat je dan net gemakkelijker een connectie maakt met je medestudenten en nu het uitwisselen van ervaringen bij de koffiemomentjes mist. Dit heeft echter verder geen invloed op de cursus want de onlineversie is vwb het overbrengen van de stof ook prima.

M.G. Kemmeren

Veel handvaten gekregen (hoorde ik van meer) en ik herken mezelf meer zoals ik ben naar andere en ook op welke situaties ik eigenlijk verschillend reageer etc. Hiermee veel inzicht gekregen en dit... Veel handvaten gekregen (hoorde ik van meer) en ik herken mezelf meer zoals ik ben naar andere en ook op welke situaties ik eigenlijk verschillend reageer etc. Hiermee veel inzicht gekregen en dit was voor mezelf het doel van de cursus.

Pascal De Groot

Mooie ervaring, ook door maandelijks 1 dag bijeen te komen ipv alles bijv. in 1 week te proppen. zo heb je tijd omzaken te verwerken en te oefenen met de theorie en geleerde zaken.

Pascal De Groot

Mooie ervaring, ook door maandelijks 1 dag bijeen te komen ipv alles bijv. in 1 week te proppen. Zo heb je tijd omzaken te verwerken en te oefenen met de theorie en geleerde zaken. En de... Mooie ervaring, ook door maandelijks 1 dag bijeen te komen ipv alles bijv. in 1 week te proppen. Zo heb je tijd omzaken te verwerken en te oefenen met de theorie en geleerde zaken. En de groepsdynamiek en oefeningen zijn ook heel waardevol.

Marlou Koning

Ik ben heel blij dat ik deze cursus heb mogen volgen. Het heeft een goede mix tussen theorie en praktijk, en biedt concrete handvatten. Boy is een ontzettend fijne trainer.