Remco Olthof

Deze traint met een heel goed gevoel doorlopen. Leuke groep die er echt voor ging en een hele goede trainer. De opzet was heel interactief en de digitale leeromgeving vind ik geweldig.

Hilde Roetman

Wat een inzichten heb ik hieruit gehaald. Veel praktische tips waardoor ik structuur heb in mijn gesprekken en in mijn trajecten. Echt top! Zeer dankbaar voor de goede trainer Shirley!

Esther Vermeulen

Met heel veel geduld en een enorme bagage aan kennis heeft Martin ons meegenomen in de wondere wereld van HR. Ik had al een kleine gereedschapskist gevuld met HR kennis en die is inmiddels alleen... Met heel veel geduld en een enorme bagage aan kennis heeft Martin ons meegenomen in de wondere wereld van HR. Ik had al een kleine gereedschapskist gevuld met HR kennis en die is inmiddels alleen maar groter geworden.
ICM is een fijn opleidingsinstituut.

Ilse van Eeuwijk

Het is een erg interessante training waarbij veel coachingsmodellen aan bod zijn gekomen. Dit kan tegelijkertijd een nadeel zijn, omdat alle modellen maar kort zijn besproken. Ik vond het wel fijn!... Het is een erg interessante training waarbij veel coachingsmodellen aan bod zijn gekomen. Dit kan tegelijkertijd een nadeel zijn, omdat alle modellen maar kort zijn besproken. Ik vond het wel fijn! Het niveau is prima voor zowel beginnende als ervaren coaches. De locatie in Eindhoven is prima bereikbaar, netjes en met goede voorzieningen. De trainers zijn zeer ervaren en professioneel.

Qudo Driehuis

Met veel plezier kijk ik terug op de cursus, ik heb nieuwe inzichten in mezelf gekregen en mijn communicatieve vaardigheden verbeterd. Daarnaast was het interessant om ervaringen te delen en hiervan... Met veel plezier kijk ik terug op de cursus, ik heb nieuwe inzichten in mezelf gekregen en mijn communicatieve vaardigheden verbeterd. Daarnaast was het interessant om ervaringen te delen en hiervan te leren. De trainig is meer dan het werken aan communicatie, je werkt ook aan onderliggende zaken zoals diepgang creëren en oplossend vermogen triggeren.
Wat beter kan is dat onderdelen van de stof verouderd zijn (5 jaar oud). Dit lijk weinig maar de inzichten van mensen zijn in de afgelopen jaren veranderd door bijv. corona.

Astrid Van den Akker

Zeer mooie periode geweest, veel geleerd, mooi en goed samengewerkt met mede studenten , goed gereflecteerd
Intervisie en supervisie mogelijkheden.
Veel praktijkoefeningen tijdens de...
Intervisie en supervisie mogelijkheden.
Veel praktijkoefeningen tijdens de lessen
Fijne vakkundige docenten. De leeromgeving is overzichtelijk en de aanbevolen leerboeken heel leerzaam

Francie Timmers

Na mijn opleiding heb ik geen opleiding op deze manier meer gevolgd. Maar het is echt een hele praktijkgerichte training waarbij je zelf aan het roer staat en de ondersteuning krijgt vanuit de... Na mijn opleiding heb ik geen opleiding op deze manier meer gevolgd. Maar het is echt een hele praktijkgerichte training waarbij je zelf aan het roer staat en de ondersteuning krijgt vanuit de theorie. Het sloot perfect aan bij wat ik nodig heb. Ook de input van de groep vanuit andere bedrijven is heel waardevol.

Sebina Woltjer-Mulder

Ik heb weer nieuwe dingen geleerd, we hadden een leuke groep en een fijne trainer. Alleen voor mij is twee dagen eigenlijk te weinig om alles te leren wat ik zou willen.

Ellen van de Brake

Ik vind het een super waardevolle opleiding. Heel veel geleerd en fijn om de theorie gelijk in de praktijk toe te passen d.m.v. de praktijkopdrachten. De praktijkopdrachten waren pittig maar wel... Ik vind het een super waardevolle opleiding. Heel veel geleerd en fijn om de theorie gelijk in de praktijk toe te passen d.m.v. de praktijkopdrachten. De praktijkopdrachten waren pittig maar wel heel leerzaam.

Yoly Vreede-van Luijk

Ik heb enorm veel geleerd, van de inhoud van de training maar ook zeker van mijn medecursisten. Qua tijdsduur en tussenpozen van lesdagen zit het goed in elkaar. Gegeven info is uitstekend... Ik heb enorm veel geleerd, van de inhoud van de training maar ook zeker van mijn medecursisten. Qua tijdsduur en tussenpozen van lesdagen zit het goed in elkaar. Gegeven info is uitstekend toepasbaar in de praktijk.