Chantal Morel

Training NLP.
Heel veel informatie, veel geleerd. Ik heb echt dingen "anders" leren inzien. Zeker een aanrader voor iedereen!
Maakt niet uit in welk vakgebied je zit, goed communiceren is...
Training NLP.
Maakt niet uit in welk vakgebied je zit, goed communiceren is gewoon het moeilijkste wat er is.

Mohamed El-Mahroum

De trainer en auteur hadden kennis van zaken en gaven de training op een leuke en leerzame manier. Je had veel interactieve momenten afgewisseld met theorie. Wellicht dat de training in de toekomst... De trainer en auteur hadden kennis van zaken en gaven de training op een leuke en leerzame manier. Je had veel interactieve momenten afgewisseld met theorie. Wellicht dat de training in de toekomst in twee dagen kan waardoor je meer tijd en ruimte hebt om na te denken.

Niek Leijnse

Goede afwisseling tussen theorie en praktijk. Inspirerende docent. Voldoende mogelijkheden om de theorie toe te passen op de werkvloer. Training is wel kort, slechts 3 dagen. Fijne locatie en lunch.

Floortje Veenstra-van Iersel

Zinvol en leerzaam. Zo fijn en goed om stil te staan bij wie je bent, hoe je handelt en welke dingen je anders kunt doen. Belangrijke voorwaarde is dat mede cursisten zich ook kwetsbaar en open op... Zinvol en leerzaam. Zo fijn en goed om stil te staan bij wie je bent, hoe je handelt en welke dingen je anders kunt doen. Belangrijke voorwaarde is dat mede cursisten zich ook kwetsbaar en open op durven op te stellen, dat was bij ons in de groep zeker zo.

John van der Lans

Goed inzicht gekregen en antwoord op specifieke vragen vanuit mijn bedrijfssituatie op het maken van een keuze uit de diverse projectmethodieken. Paul kan goed de praktijk en theorie aan elkaar... Goed inzicht gekregen en antwoord op specifieke vragen vanuit mijn bedrijfssituatie op het maken van een keuze uit de diverse projectmethodieken. Paul kan goed de praktijk en theorie aan elkaar koppelen. Neemt de tijd voor zijn cursisten, gaat in op individuele behoeften. De training is interactief en sluit af met een praktijkopdracht. Een persoonlijke coaching sessie met Paul na afloop van de training is onderdeel van de cursus. Kortom een waardvolle training als nog zoekend ben welke projectmethodiek bij jou bedrijfssituatie het beste toe te passen is en wat daarbij komt kijken om een project succesvol te laten verlopen.

Danielle Pistorius

Ik kijk met veel plezier terug op de cursus. Ik heb veel geleerd en kan ook veel dingen meteen toepassen in mijn trainingen. Mijn zelfvertrouwen als trainer is vergroot en ook als mens heeft deze... Ik kijk met veel plezier terug op de cursus. Ik heb veel geleerd en kan ook veel dingen meteen toepassen in mijn trainingen. Mijn zelfvertrouwen als trainer is vergroot en ook als mens heeft deze cursus mij verrijkt.

Dennis Das

Leerzaam, genoeg handvaten om theorie toe te passen in praktijk. Trainer creëert een fijne sfeer waarin volop ruimte is om praktijkvoorbeelden met elkaar te delen. Daarnaast meer dan voldoende tijd... Leerzaam, genoeg handvaten om theorie toe te passen in praktijk. Trainer creëert een fijne sfeer waarin volop ruimte is om praktijkvoorbeelden met elkaar te delen. Daarnaast meer dan voldoende tijd om te oefenen met gesprekken, inclusief feedback.

Michel Dekker

Goede cursus waarbij je dichterbij jezelf kunt. Goede onderwerpen en opbouw van de onderwerpen. Ik heb deze cursus als Summerschool gevolgd, dit is zeker een aanrader. Drie dagen focus op je... Goede cursus waarbij je dichterbij jezelf kunt. Goede onderwerpen en opbouw van de onderwerpen. Ik heb deze cursus als Summerschool gevolgd, dit is zeker een aanrader. Drie dagen focus op je persoonlijke ontwikkeling

Selinde Vrenegoor - de Lange

Ik ben enthousiast over cursus. Met name dag 2 bevat veel informatie waar ik twijfel over had. Jack kijkt vanuit zowel menselijk als zakelijke/ juridische kant naar casuistiek wat zijn voorbeelden... Ik ben enthousiast over cursus. Met name dag 2 bevat veel informatie waar ik twijfel over had. Jack kijkt vanuit zowel menselijk als zakelijke/ juridische kant naar casuistiek wat zijn voorbeelden begrijpelijk en toepasbaar maakt.

Jolanda vd Schootbrugge

Erg prettige cursus, fijne groep, fijne trainer en duidelijke uitleg voor het algemene maar ieder zijn persoonlijke behoefte. Hier kan ik zeker in mijn toekomst mee aan de slag en ook anderen beter... Erg prettige cursus, fijne groep, fijne trainer en duidelijke uitleg voor het algemene maar ieder zijn persoonlijke behoefte. Hier kan ik zeker in mijn toekomst mee aan de slag en ook anderen beter begrijpen.