Rico van Haastrecht

Heel goede training gehad. Gosse geeft veel ruimte aan inbreng vanuit de groep, en maakt de theorie toepasbaar op de praktijk van de cursisten. Op deze manier wordt de theorie tastbaar en... Heel goede training gehad. Gosse geeft veel ruimte aan inbreng vanuit de groep, en maakt de theorie toepasbaar op de praktijk van de cursisten. Op deze manier wordt de theorie tastbaar en toepasbaar.

Verder is de locatie in Utrecht heel mooi, en de verzorging uitstekend!

Marjo van Bussel

Een prettige en veilige omgeving, alsmede een kleine groep cursisten, maakte het duidelijk volgbaar. Docent had goed stappenplan, hetgeen ze ons wilde leren over het Samenwerken in teams.
Er was voldoende aandacht voor alle gestelde vragen en kennisniveaus.

Eugenia Timbus

Marion wist met wijsheid en een glimlach een aangename sfeer te creëren en wekte in ons het verlangen om meer over de Nederlandse taal te leren.
Naar mijn mening was het studiemateriaal complex...
Naar mijn mening was het studiemateriaal complex en goed gekozen.
Het hele gebouw is modern, schoon en voorzien van vele faciliteiten.
We kregen een zeer diverse lunch voorgeschoteld.
Een minpunt: het vinden van een parkeerplaats in de wintermaanden.

Eugenia Timbus

Naar mijn mening was het studiemateriaal complex...
Naar mijn mening was het studiemateriaal complex en goed gekozen.
Het hele gebouw is modern, schoon en voorzien van vele faciliteiten.
We kregen een zeer diverse lunch voorgeschoteld.
Een minpunt: het vinden van een parkeerplaats in de wintermaanden.

Jan Faas

Erg positief. Ik keek er een beetje tegenop dat dit een online training was geworden maar ik heb erg veel geleerd op een erg leuke manier. Dit vooral dankzij Gosse en mijn mede-studenten

Martin Huizinga

Ben er echt wijzer van geworden en veel bewuster van mijn eigen rol. Ik heb de 15 basisvooronderstellingen als screensaver op mij laptop geplaatst. Op deze manier werk ik aan de nieuwere versie van... Ben er echt wijzer van geworden en veel bewuster van mijn eigen rol. Ik heb de 15 basisvooronderstellingen als screensaver op mij laptop geplaatst. Op deze manier werk ik aan de nieuwere versie van mijzelf.

Babbe Winkens

Fijn dat deze training (weer) online mogelijk was. Kundige leraar met veel praktijk kennis, goed afwisseling tussen theorie en oefeningen dus met een goed gevoel afgerond en super veel geleerd!

Mariëtte Steevens

Top trainer die op een aangename, case driven manier de 3 cursusdagen invult. Locaatie Utrecht centrum wel filegevoelig. Boek Sales vanuit je hart vond ik minder inspirerend. Het online materiaal... Top trainer die op een aangename, case driven manier de 3 cursusdagen invult. Locaatie Utrecht centrum wel filegevoelig. Boek Sales vanuit je hart vond ik minder inspirerend. Het online materiaal ICM ter voorbereiding was prettig. De links en boekentips van David heb ik al meermalen in praktijk toegapst

Jeroen Kuper

Leerzame en leuke dagen, verwachtingen over de opleiding zijn waargemaakt. Goede balans tussen need to know informatie delen en praktijk cases van hemzelf en de groep. Luchtige manier van vertellen... Leerzame en leuke dagen, verwachtingen over de opleiding zijn waargemaakt. Goede balans tussen need to know informatie delen en praktijk cases van hemzelf en de groep. Luchtige manier van vertellen over nogal droge methode. Zeer aan te raden.

Steffie van der Velden

Fantastisch. Ik heb zoveel geleerd en zoveel handvaten meegekregen. De cursus in 5 maanden is heel prettig te volgen, maar vraagt wel wat zelfstudie. Helemaal niet erg, maar goed om rekening mee te... Fantastisch. Ik heb zoveel geleerd en zoveel handvaten meegekregen. De cursus in 5 maanden is heel prettig te volgen, maar vraagt wel wat zelfstudie. Helemaal niet erg, maar goed om rekening mee te houden.