Mylene de Roo

Ontzettend leerzaam, prettig en leuk! Veel communicatie tools meegekregen om mee aan de slag te gaan. Nieuwe inzichten en zelfkennis. Fijne plek en een heerlijke lunch!. Ik raadt deze cursus dit aan... Ontzettend leerzaam, prettig en leuk! Veel communicatie tools meegekregen om mee aan de slag te gaan. Nieuwe inzichten en zelfkennis. Fijne plek en een heerlijke lunch!. Ik raadt deze cursus dit aan als je al enige tijd leidinggevende bent.

Mark v Breda

Een hele heldere training waarin enorm veel ruimte is voor casussen uit de praktijk en waar de fijne kneepjes van het coachend leiderschap goed benoemd worden!
Buiten de materie is er...
Buiten de materie is er voldoende ruimte voor eigen inbreng.

S. Schreuder

Interactief, afwisselend en leerzaam. In studieboek wordt theorie afgewisseld met interessante praktijkvoorbeelden. Aanvullende reader/presentatie per cursusdag voegt ook echt iets toe.... Interactief, afwisselend en leerzaam. In studieboek wordt theorie afgewisseld met interessante praktijkvoorbeelden. Aanvullende reader/presentatie per cursusdag voegt ook echt iets toe. Cursuslocatie was goed gefaciliteerd. Blij dat ik heb deelgenomen.

Tim Sol

De trainer heeft de groep volledig meegenomen. Zijn werkervaring die hij toepast in de cursus gebruik ik momenteel nog dagelijks! Hij motiveerde de groep in de 3 dagen volledig waardoor de training... De trainer heeft de groep volledig meegenomen. Zijn werkervaring die hij toepast in de cursus gebruik ik momenteel nog dagelijks! Hij motiveerde de groep in de 3 dagen volledig waardoor de training erg waardevol is.

Steef Van den Brand

Deze korte en effectieve training geeft een goede eerste basis mee om mediation te kunnen starten. Het fijne van de training zijn de vele mogelijkheden te kunnen oefenen in een (snel) vertrouwde... Deze korte en effectieve training geeft een goede eerste basis mee om mediation te kunnen starten. Het fijne van de training zijn de vele mogelijkheden te kunnen oefenen in een (snel) vertrouwde omgeving. De trainer beschikte over veel praktijkervaring waardoor veel voorbeelden de theorie erg goed konden ondersteunen.
Omdat de groep relatief klein was, vond er veel interactie plaats, waarbij de trainer een goede facilitator was.
Vanuit de trainer werden duidelijk de do’s, don’ts en valkuilen vermeld en deze werden tijdens de oefeningen herhaald.
Naast dat de training een basis meegeeft voor een zakelijke rol, levert het ook nieuwe en helpende inzichten op voor privesituaties.

Wijnand Rijswijk

Ik heb deze cursus als zeer positief ervaren. We kwamen allen voor hetzelfde doel waardoor we ons kwetsbaard durfde op te stellen. Er was veel gelegenheid voor eigen inbreng en de... Ik heb deze cursus als zeer positief ervaren. We kwamen allen voor hetzelfde doel waardoor we ons kwetsbaard durfde op te stellen. Er was veel gelegenheid voor eigen inbreng en de praktijkvoorbeelden te delen. Veel interactie met je medecursisten. Uiteraard heeft de Jeantine hier ook aan bijgedragen door een ieder van ons eigenwaarde te laten en ons op een positieve manier geprobeerd heeft uit te dagen(stretchen) om zo buiten onze comfortzone te komen wat weer positief is voor je persoonlijke groei in de mijn functie als leidinggevende. De locatie en verzorging was goed voor elkaar. Alleen de plek van de locatie is allen met openbaar vervoer bereikbaar en daardoor minder toegankelijk.

Marcel van Helvoirt

Op de cursus kijk ik positief terug omdat er in drie dagen tijd veel behandeld is geweest en waarin ook nog voldoende ruimte was voor interactie met de trainer en medecursisten.

Eva van der Voet

Leerzaam en leuk om te volgen! Goede docent, interactief programma en goed toepasbaar met het boek wat je erbij krijgt. Ik ga het voor coaching en training gebruiken. Groep bestond uit 9 pers.

B.

De training was heel leerzaam en er heerste een positieve sfeer. Ik kan het goed toepassen in de praktijk en heb de juiste feedback ontvangen van Martin en mijn medecursisten.

Dominica van Gils

Interessant en leuk om met mensen uit andere branches te sparren over het thema strategie. Er worden veel modellen besproken en iedereen bespreekt zijn/haar ervaringen in de praktijk. Je wordt goed... Interessant en leuk om met mensen uit andere branches te sparren over het thema strategie. Er worden veel modellen besproken en iedereen bespreekt zijn/haar ervaringen in de praktijk. Je wordt goed voorbereid om uiteindelijk een strategisch implementatieplan van jouw organisatie te kunnen maken.