Devid Kop

Sluit enorm goed aan bij mijn huidige UAV-GC project. De betreffende locatie was uitstekend en het niveau van de trainer was goed op orde. Ook het online platform ondersteunt cursisten goed bij de... Sluit enorm goed aan bij mijn huidige UAV-GC project. De betreffende locatie was uitstekend en het niveau van de trainer was goed op orde. Ook het online platform ondersteunt cursisten goed bij de training. Ook flexibel bij eventueel niet aanwezig kunnen zijn d.m.v. volgen trainingdelen online (in de avond).

Sandra Vergeer

Veel handvatten gekregen door interactie met medecursisten die veel meer plaatsvind dan in een lokaal, krijg je veel goede ideeën en inzichten. De docent heeft veel kennis en ervaring en draagt die... Veel handvatten gekregen door interactie met medecursisten die veel meer plaatsvind dan in een lokaal, krijg je veel goede ideeën en inzichten. De docent heeft veel kennis en ervaring en draagt die op een enthousiaste en inspirerende manier over.

Charmaine Wijskamp

Ik heb veel geleerd wat direct in de praktijk toepasbaar is. En ik heb al een hele tot-do-lijst om in te voeren in de organisatie waar ik werk. De trainer is erg gedreven en gepassioneerd in zijn... Ik heb veel geleerd wat direct in de praktijk toepasbaar is. En ik heb al een hele tot-do-lijst om in te voeren in de organisatie waar ik werk. De trainer is erg gedreven en gepassioneerd in zijn vak. Hij brengt het HR-vak tot leven.

Jacqueline Anker

Super interessante en leuke cursus van 3 dagen. Het programma zat opbouwend in elkaar. Theorie en oefenen wisselden elkaar in een fijn tempo af. Ervaren en deskundige docent. Locatie en vooral de... Super interessante en leuke cursus van 3 dagen. Het programma zat opbouwend in elkaar. Theorie en oefenen wisselden elkaar in een fijn tempo af. Ervaren en deskundige docent. Locatie en vooral de lunch was top.
ICM regelde toch nog snel dat ik mijn stapbudget kom gebruiken. Kortom alleen maar positief!

Jeffrey Stegers

De cursus is erg leerzaam voor mij omdat ik nieuw ben op dit vak gebied.
De cursus is erg leerzaam voor mij omdat ik nieuw ben op dit vak gebied.
ik vond wel dat er bij de inleiding naar de cursus toe in de beschrijving stond dat er geen basis opleiding vereist maar ik vond de opleiding best een hoog niveau hebben wat wel tegen kan staan als je dit als oriënterende cursus hebt gekozen en daardoor dit mooie vak misschien laat schieten.

Sabine Meulenberg

Super mooie methode, mooie indrukken gezien op verschillende gezichten tijdens de sessies maar ook thuis met oefenen. Deze indrukken zeggen mij alles, je ziet wat het doet met iemand en dat geeft me... Super mooie methode, mooie indrukken gezien op verschillende gezichten tijdens de sessies maar ook thuis met oefenen. Deze indrukken zeggen mij alles, je ziet wat het doet met iemand en dat geeft me zo'n mooi gevoel!
Ik kijk uit naar veel ervaringen met deze mooie methode!

Koopman

Erg leuk, gezellig en leerzaam. Heb er veel aan gehad. De trainer Ellen is echt een aanrader. Ik kan de handgrepen die gegeven zijn zeker nog gebruiken in de toekomst.

Jeanne Winkelman

Ik ben heel blij dat ik deze training heb gedaan. Ik merk dat ik nu met meer zekerheid mijn rol als marketeer kan uitvoeren en een veel helderder overzicht heb over wat er allemaal kan qua online... Ik ben heel blij dat ik deze training heb gedaan. Ik merk dat ik nu met meer zekerheid mijn rol als marketeer kan uitvoeren en een veel helderder overzicht heb over wat er allemaal kan qua online marketing en hoe je dit kan optimaliseren/bijsturen.

Johan Smit

De training is met theorie en case oefeningen in de vorm van een dialoog om het geleerde in praktijk te brengen. Zowel theorie en oefening heb ik met plezier en tevredenheid gevolgd.

Rico van Haastrecht

Heel goede training gehad. Gosse geeft veel ruimte aan inbreng vanuit de groep, en maakt de theorie toepasbaar op de praktijk van de cursisten. Op deze manier wordt de theorie tastbaar en... Heel goede training gehad. Gosse geeft veel ruimte aan inbreng vanuit de groep, en maakt de theorie toepasbaar op de praktijk van de cursisten. Op deze manier wordt de theorie tastbaar en toepasbaar.

Verder is de locatie in Utrecht heel mooi, en de verzorging uitstekend!