M.G. Kemmeren

Veel handvaten gekregen (hoorde ik van meer) en ik herken mezelf meer zoals ik ben naar andere en ook op welke situaties ik eigenlijk verschillend reageer etc. Hiermee veel inzicht gekregen en dit... Veel handvaten gekregen (hoorde ik van meer) en ik herken mezelf meer zoals ik ben naar andere en ook op welke situaties ik eigenlijk verschillend reageer etc. Hiermee veel inzicht gekregen en dit was voor mezelf het doel van de cursus.

Pascal De Groot

Mooie ervaring, ook door maandelijks 1 dag bijeen te komen ipv alles bijv. in 1 week te proppen. zo heb je tijd omzaken te verwerken en te oefenen met de theorie en geleerde zaken.

Pascal De Groot

Mooie ervaring, ook door maandelijks 1 dag bijeen te komen ipv alles bijv. in 1 week te proppen. Zo heb je tijd omzaken te verwerken en te oefenen met de theorie en geleerde zaken. En de... Mooie ervaring, ook door maandelijks 1 dag bijeen te komen ipv alles bijv. in 1 week te proppen. Zo heb je tijd omzaken te verwerken en te oefenen met de theorie en geleerde zaken. En de groepsdynamiek en oefeningen zijn ook heel waardevol.

Marlou Koning

Ik ben heel blij dat ik deze cursus heb mogen volgen. Het heeft een goede mix tussen theorie en praktijk, en biedt concrete handvatten. Boy is een ontzettend fijne trainer.

Erwin Teunissen

Margit is een prettige trainer die ruimte geeft voor discussies, maar wel de regie in de handen heeft. Ze heeft een speelse manier van training geven en schakelt snel. De training: Coachend... Margit is een prettige trainer die ruimte geeft voor discussies, maar wel de regie in de handen heeft. Ze heeft een speelse manier van training geven en schakelt snel. De training: Coachend leidinggeven was: Praktisch, open, veel discussie, duidelijk en veel handvatten.

Dennis van der Zanden

Deze cusrsus heeft mij de juiste handvatten gegeven om mensen op een non-autoritaire manier aan boord te krijgen! De manier waarop dit door Chantal is begeleid was dynamisch en interactief. Dit... Deze cusrsus heeft mij de juiste handvatten gegeven om mensen op een non-autoritaire manier aan boord te krijgen! De manier waarop dit door Chantal is begeleid was dynamisch en interactief. Dit maakte deze cursus voor mij heel prettig en toegankelijk!

Eveliene Swinkels

Het was fijn om live cursusdagen te hebben en de vrijheid om zelf de opdrachten in te richten naar jouw werkgebied. De trainer was duidelijk, stond open voor alles wat aan het bod kwam en paste... Het was fijn om live cursusdagen te hebben en de vrijheid om zelf de opdrachten in te richten naar jouw werkgebied. De trainer was duidelijk, stond open voor alles wat aan het bod kwam en paste opdrachten aan naar de groep, waardoor het elke keer weer goed aansloot bij wat we nodig hadden. Veel geleerd in een korte tijd, had graag ook de laatste twee cursusdagen als volledige dagen geahd om bijvoorbeeld als groep te kijk naar onze eindopdrachten en daar dan samen/live over te kunnen sparren.

Weronika Sochocka

Zeer positief. Ik heb niet alleen geleerd welke competenties ik moet hebben om een goede leiding te geven, maar het zette me ook bewuster aan het denken wie ik ben, wat voor mij belangrijk is en wat... Zeer positief. Ik heb niet alleen geleerd welke competenties ik moet hebben om een goede leiding te geven, maar het zette me ook bewuster aan het denken wie ik ben, wat voor mij belangrijk is en wat ik wil.

Angelique Siemeling

Erg fijne trainer, goede inhoud en duidelijke uitleg. Locatie en de lunch waren ook goed geregeld. Enige minpunt bij La Vie zijn de hoge parkeerkosten.
Mooie kennismaking met NLP. Een aanrader.

Antoinette Kleinhaarhuis

Super! Ben heel enthousiast, en enorm geïnspireerd, wil zeker een vervolg hier aan geven. De trainer en de groep waren een fijne match, de locatie boven verwachting goed. Aanrader dit!