Anna Gyurjyan

Ik heb 2 dagen genoten van de cursus "Verzorgd Nederlands" bij ICM en erg veel geleerd. Ik zou het iedereen die van schrijven houdt en meer wil leren over het vak zeker aanraden. Beoordeling: Zeer... Ik heb 2 dagen genoten van de cursus "Verzorgd Nederlands" bij ICM en erg veel geleerd. Ik zou het iedereen die van schrijven houdt en meer wil leren over het vak zeker aanraden. Beoordeling: Zeer tevreden over vakkennis van en persoonlijke, to-the-point, en opbouwende begeleiding.

Sanne Sliepenbeek

Heel leerzaam, ik snap mijn CFO nu meer wanneer hij mij opdrachten geeft en merk dat ik dingen uit de les gelijk kan toepassen in de praktijk. Echt een aanvulling op mijn eerdere diploma's.

Bastiaan van der Post

Erg prettige en 3 leuke dagen gehad.
Erg prettige en 3 leuke dagen gehad.
Goede combinatie tussen theorie en praktijk ervaringen. Jerry is erg inspirerend en vertaalt de theorie naar praktijk voorbeelden. Accommodatie in Utrecht goed bereikbaar en prima gefaciliteerd.
Ook de mogelijkheid tot discussie en ervaringen delen met mede-cursisten was erg inspirerend.

Odi van Kalmthout

Na de zoektocht naar een passende opleiding opleidingskunde kwam ik uit bij ICM. Mijn verwachtingen die ik had van de opleiding kloppen met de training. Veel geleerd en heel fijn dat het direct... Na de zoektocht naar een passende opleiding opleidingskunde kwam ik uit bij ICM. Mijn verwachtingen die ik had van de opleiding kloppen met de training. Veel geleerd en heel fijn dat het direct toepasbaar is in de praktijk!

Marieke Bruurmijn - Marcelis

De training was goed opgebouwd en interactief. Liesbeth heeft zelf het boek geschreven, dus ik vond het heel bijzonder om van haar zelf de training te krijgen. Je zit met introverte mensen in de... De training was goed opgebouwd en interactief. Liesbeth heeft zelf het boek geschreven, dus ik vond het heel bijzonder om van haar zelf de training te krijgen. Je zit met introverte mensen in de training, er is daardoor veel herkenning. Ik heb weer meer inzicht in mezelf gekregen en praktische tools waar ik mee aan de slag kan. De locatie in Utrecht is heel goed te bereiken met het OV. Het is een fijne locatie en de verzorging is top.

Arno Pietersma

Ik kijk tevreden terug op de cursus. Vaak moest ik een vertaalslag maken naar mijn eigen werksituatie vanwege de algemene aard van de cursus maar door al die verschillende verhalen te horen kreeg ik... Ik kijk tevreden terug op de cursus. Vaak moest ik een vertaalslag maken naar mijn eigen werksituatie vanwege de algemene aard van de cursus maar door al die verschillende verhalen te horen kreeg ik ook weer extra inzicht hoe het elders eraan toe gaat.

Wibo Kosters

Perfecte inleiding op de praktijk van projectmatig werken. Goede afwisseling tussen theorie en praktijk, aandacht voor casussen en goede spiegelmomenten daarbij. PMW kan op heel veel niveaus, maar... Perfecte inleiding op de praktijk van projectmatig werken. Goede afwisseling tussen theorie en praktijk, aandacht voor casussen en goede spiegelmomenten daarbij. PMW kan op heel veel niveaus, maar ik denk dat je met deze training de principes ervan goed voor ogen hebt

Geuze

Ik heb er veel aan gehad en merk dat ik direct een en ander in de praktijk toepas.
De trainer was betrokken en creëerde snel een vertrouwde veilige sfeer in de groep.

Chantal Morel

Training NLP.
Heel veel informatie, veel geleerd. Ik heb echt dingen "anders" leren inzien. Zeker een aanrader voor iedereen!
Maakt niet uit in welk vakgebied je zit, goed communiceren is...
Training NLP.
Maakt niet uit in welk vakgebied je zit, goed communiceren is gewoon het moeilijkste wat er is.

Mohamed El-Mahroum

De trainer en auteur hadden kennis van zaken en gaven de training op een leuke en leerzame manier. Je had veel interactieve momenten afgewisseld met theorie. Wellicht dat de training in de toekomst... De trainer en auteur hadden kennis van zaken en gaven de training op een leuke en leerzame manier. Je had veel interactieve momenten afgewisseld met theorie. Wellicht dat de training in de toekomst in twee dagen kan waardoor je meer tijd en ruimte hebt om na te denken.