Henry Hollander

Cursus is inmiddels voor de tweede keer uitgesteld.... Gaat nu (als het nu wel doorgaat) plaatsvinden in november/december. Zou het prettig vinden dat een aangeboden cursus ook daadwerkelijk... Cursus is inmiddels voor de tweede keer uitgesteld.... Gaat nu (als het nu wel doorgaat) plaatsvinden in november/december. Zou het prettig vinden dat een aangeboden cursus ook daadwerkelijk doorgaat. Dat is nu niet het geval.

Yvonne Brugman

Mijn ervaringen zijn heel erg goed, en ik ga deze cursus ook bij anderen aanraden. Maar heel eerlijk de docente, Titia Mulder, maakte dat de cursus alle verwachtingen overtrof. heel praktijkgericht,... Mijn ervaringen zijn heel erg goed, en ik ga deze cursus ook bij anderen aanraden. Maar heel eerlijk de docente, Titia Mulder, maakte dat de cursus alle verwachtingen overtrof. heel praktijkgericht, et veel voorbeelden en tips. Veel ruimte ook voor eigen inbreng en waar mogelijk werd er ingezoomd op iemands persoonlijke vraag. Naast uiteraard de casuistiek die wij meebrachten. Daarnaast si de digitale leeromgeving van ICM heel prettig en overzichtelijk.

Karin van Ballegoijen de Jong

De training heeft in zijn geheel aan mijn verwachtingen voldaan. De reden voor de opleiding was dat ik meer kennis wilde vergaren voor mijn functie als coördinator van een vakgroep in een ziekenhuis... De training heeft in zijn geheel aan mijn verwachtingen voldaan. De reden voor de opleiding was dat ik meer kennis wilde vergaren voor mijn functie als coördinator van een vakgroep in een ziekenhuis waarin ik veel samenwerk met hoger en lager management. Dit heeft mij meer inzichten gegeven en was direct toepasbaar. De docent was zeer bekwaam en duidelijk in informatie overdracht.

Arbouw

Zeer fijne ervaring met ICM.
Pretige coach die de stof op een duidelijke manier verwoorde.
Ook de locatie en alles eromheen perfect geregeld.
Gebruik de stof nog steeds in de praktijk.

Roger Moonen

We hebben 3 kwart van de opleiding Philip gehad als docent, na onenigheid tussen hem en ICM is Marilla naar voren geschoven als vervanger voor Philip. Dit is voor haar ook niet makkelijk geweest... We hebben 3 kwart van de opleiding Philip gehad als docent, na onenigheid tussen hem en ICM is Marilla naar voren geschoven als vervanger voor Philip. Dit is voor haar ook niet makkelijk geweest daar zij al 3 kwart van de opleiding niet verzorgd had. Alles is uiteindelijk goed gekomen. Wij hebben Marilla als een zeer ervaren en deskundig docent ervaren. Jammer dat zij niet van het begin af aan gelijk als docent voor onze groep aangesteld was. Locatie is super, goed verzorgde lunch en koffiecorners. Een locatie die ik zeer kan aanbevelen, ook parkeren is er goed mogelijk en met OV ook goed bereikbaar, 8 minuten lopen van Centraal Station Utrecht.

Sterrenburg

De online lessen waren heel prettig. Het was duidelijk, afwisselend en interactief. De groep was niet te groot en we gingen regelmatig in kleine groepjes uiteen wat goed werkte. We werden goed... De online lessen waren heel prettig. Het was duidelijk, afwisselend en interactief. De groep was niet te groot en we gingen regelmatig in kleine groepjes uiteen wat goed werkte. We werden goed voorbereid voor het examen.

Pieter van der Lugt

Trainer was erg prettig om naar te luisteren en goed in omgang. Betrok iedereen erbij en de materie was leerzaam. Ik kan zeker elementen ervan toepassen in mijn werk. ook goede locatie.

Wendy Snelders

Een hele fijne opleiding, je krijgt veel bruikbare tips en tools om het vak uit te kunnen oefenen. De manier van lesgeven is erg open, respectvol en de docent past zich aan, aan de groep. De lesstof... Een hele fijne opleiding, je krijgt veel bruikbare tips en tools om het vak uit te kunnen oefenen. De manier van lesgeven is erg open, respectvol en de docent past zich aan, aan de groep. De lesstof is goed te begrijpen. Je kunt zelf de keuze maken of je al de huiswerk onderdelen wilt maken. De eindopdrachten bevatten goede uitdagingen om de theorie toe te passen in je eigen praktijk.
Door deze opleiding ben ik goed genoeg toegerust om aan mijn nieuwe baan als teamleider te gaan beginnen.

Tim den Haan

Heldere uitleg voor een best pittige materie. soms werd er een beetje snel door onderdelen heen gelopen en vooral voor onervaren leerlingen kan het best even schakelen zijn. Veel... Heldere uitleg voor een best pittige materie. soms werd er een beetje snel door onderdelen heen gelopen en vooral voor onervaren leerlingen kan het best even schakelen zijn. Veel praktijkvoorbeelden, valkuilen do's en don'ts waar je 9denk ik) in de praktijk veel aan hebt. Het heeft mijn Agile mindset alleen maar aangewakkerd .

Saskia Marcano Bakker

De highlights: de eerste bijeenkomst omdat die zich richtte over de aanpak van het maken van een advies. Bij de overige bijeenkomsten lag de nadruk meer op interactie en hoe om te gaan in... De highlights: de eerste bijeenkomst omdat die zich richtte over de aanpak van het maken van een advies. Bij de overige bijeenkomsten lag de nadruk meer op interactie en hoe om te gaan in verschillende situaties.
Wat neem ik mee: bewust bezig zijn met hoe je eigenaarschap blijft houden van het gesprek en hoe je met duidelijke stappen een goed adviesstuk kan schrijven.